Известие

Collapse
No announcement yet.

Кулер на 146 1.6 боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Да бе ма ми се виждаш технически грамотен,па плямпаш такива глупости
    Е какви глупости? То реално може да се сложи? От единия му край забива филтъра от другиа тръбата на въздуха и готото. Има кулер Но най-много да стане по зле работата

    Сега аз ако не оспамя темата кой?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
      1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
      2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

      Comment


      • #18
        ахаха еш цяла тема сте ми отворили кулера ще го слагам за да не ми буботи филтара бре ахахах биах написал но ако ви интересува ще снимам как и каде сам го заврял
        Опел Кадет GSI
        166 2,4 JTD
        ако мислиш че е здрава дай та тествам

        Comment


        • #19
          Темата я отворихме, за да не се оспамва другата, а да се наприказвате тук на воля
          и после да я метнем в кофата
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Че какво като няма турбо? Не може да сложи кулер ли? Кулер на всмукателната тръба след филтъра може да се сложи, но ще се увеличи времето на постъпване въздух. На практика не се знае какво ще се получи. Най-вероятно нищо.
            НА ТЕБ ТИ Е ЗАБРАНЕНО ДА СЕ ИЗКАЗВАШ КОМПЕТЕНТНО СПАМЕР

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #21
              Обече, като се замисли човек.Как работи двигаателя стигам до извода ,че като сложа кулера .В двигателя ще постапва по студен въздох.От там компа ще увеличи порцията бензин и ще имам по голям разход. Би трябвало да се дигне мошмоста с 2-3% .Обаче е вазможно да се получи и бедна смес .Да станат кофтии детонации ,затова вече си трябва чип можеби. За да се избегне трошене на бутало.????????
              Опел Кадет GSI
              166 2,4 JTD
              ако мислиш че е здрава дай та тествам

              Comment


              • #22
                тема за адскииии ФЪНННННН
                дискуриранааа преди доста време
                http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=71776
                ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                Comment


                • #23
                  rijko мощността, няма да ти се вдигне с 2-3%, а ще ти падне с 20-30%. Нали като сложиш кулера ще увеличиш съпротивлението на въздуховодите 5-6 пъти. В крайна сметка ще влиза много по-малко въздух и колата ще върви много по-малко. Освен това с кулера можеш да охладиш въздуха до външната температура (+ охлаждащия ефект на "вятъра"), а ти му вкарваш въздух с температура на околната среда. Не можеш да го охладиш повече от това. Абсурдна е цялата работа.
                  FIAT Bravo 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
                    rijko мощността, няма да ти се вдигне с 2-3%, а ще ти падне с 20-30%. Нали като сложиш кулера ще увеличиш съпротивлението на въздуховодите 5-6 пъти. В крайна сметка ще влиза много по-малко въздух и колата ще върви много по-малко. Освен това с кулера можеш да охладиш въздуха до външната температура (+ охлаждащия ефект на "вятъра"), а ти му вкарваш въздух с температура на околната среда. Не можеш да го охладиш повече от това. Абсурдна е цялата работа.
                    недей спори ... прочети темата !!! доста видни тунингисти са се изказали!
                    ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                    Comment


                    • #25

                      Добре де
                      FIAT Bravo 1.9 JTD

                      Comment


                      • #26
                        незабравяте ли ,че през дросела минава охладителна течност която за топля въздуха в смук. колектор .а това което си мислите да правите е направо глупава .хората си играят с години да оптемизират и да направят максимум за нормална експоатация .пример на твоя опит е дали ти варви колата повече зимата или лятото.а зада намерите и най-малка промяна в полужителен ефект трябва да си нати с термо динамики механики и тнт .
                        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                        Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                        Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                        Comment


                        • #27
                          Тук явно има много спецове.Само да бяха прочели за какво става на вапрос е баси иавно в тоз форум никоий не чете , кулера се слага за да ми намали бученето от спорния фитар .Ахахах
                          Опел Кадет GSI
                          166 2,4 JTD
                          ако мислиш че е здрава дай та тествам

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от cvetelin Покажи съобщение
                            тема за адскииии ФЪНННННН
                            дискуриранааа преди доста време
                            http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=44&t=71776
                            е верно е фън ама това със праскането на чистачките е доста умен съвет сега го тествах кат праскасх с цикалките на чистачките по кулера и колата се изтрелва
                            Опел Кадет GSI
                            166 2,4 JTD
                            ако мислиш че е здрава дай та тествам

                            Comment


                            • #29
                              Ае rijko, първо сподели ти какво разбираш под думичката "кулер". Опиши го, дай снимка...
                              Имам чувството, че се говори за различни неща.

                              Второ - опиши ми в каква конфигурация ти е въздуховодът в момента! Спортният ти филтър заместител ли е (replacement) или конусен (предполагам е първото).
                              Оригинално на боксера от кутията на филтъра тръгва една тръба, която стига до решетката. Някъде по тази тръба (по-близо до кутията на филтъра) излиза една по-малка тръба, която води до една "глуха" кутия (резонаторна кутия). Точно тя служи за заглушаване на шума от който искаш да се отървеш.
                              Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                              EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
                                Тук явно има много спецове.Само да бяха прочели за какво става на вапрос е баси иавно в тоз форум никоий не чете , кулера се слага за да ми намали бученето от спорния фитар .Ахахах
                                Вземи си сожи едно по-дебело найлонове пликче върху целия филтър и ще спре да боботи Няма да смуче въздух, ама няма и да боботи.
                                Не разбра ли че няма да стане с този кулер, а ако стане ще е за сметка на много по-малкото въздух, който смуче двигателя, а тогава отиваш на варианта с пликчето Ако искаш да не боботи направи като мен. Сложи си риплейсмънт филтър и остави всички въздухопроводи в оригиналния си вид и ти давам гаранция че няма да боботи. Няма абсолютно никаква разлика в шума.

                                Много готина тема
                                FIAT Bravo 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X