Известие

Collapse
No announcement yet.

+0.5 бара!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
    Точно за него говорех, но незнаех, че е сменял целия мотор.
    То това май е най-удачния вариант
    ето че които има сиви клетки бързо стопля де е истината

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      ..Тук нестава въпрос за 100%-во турбиниране на колата...

      А колко процента ще турбинирате? Това ми звучи като 'малко бременна' Иначе по-назад в темата бяха посочени двамата, които знаят най-добре как се случват нещата
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        А колко процента ще турбинирате? Това ми звучи като 'малко бременна' Иначе по-назад в темата бяха посочени двамата, които знаят най-добре как се случват нещата
        Тая тема не еза теб мойто момче,тук се говори за истинкси коли,не за Икаруси
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Тая тема не еза теб мойто момче,тук се говори за истинкси коли,не за Икаруси
          и аз мислех му го кажа ма има съответните права и приятели ... дан ми стори някое зло
          ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

          Comment


          • #35
            Сега няма да се смеете много ,но за тест ще надуем само 0.2 бара!!!Ако всичко се държи добре ще се пусне на 0.4 някаде!!С това ниско налягане ще гледам да мина повечко километри да проверя дали самата система работи и така!!!После с тези 0.4-0.5 незнам... наново ще се пробва ,но като за начало 0.2 само!!!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #36
              Охоо...дали няма скоро да има 2.0 ТС 8В с лек надув

              Ако стане следващия съм аз
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                Охоо...дали няма скоро да има 2.0 ТС 8В с лек надув

                Ако стане следващия съм аз
                мога да ти кажа че доста време мина от как има "леко понадут" 2.0 тс 8в наистина обаче конструкцията на мотора не е добра за силов тунинг верваи ми чак забравих да броя ревизиите и честата смяна на агрегати тея схеми с 0.2 наи много 0.3 са доста весели !!!! това много искам да ви видя как ще го постигнете мое скромно мнение никакъв шанс да се постигне с нискобюджетен проект какъвто ви се иска да е за да може един 2.0 мотор с турбокомпресор да поддържа такова ниско налягане е нужно специално подбран турбокомпресор също така и адекватен бууст контролер което на практика осъжда проекта на ненискобюджетен а от там си губи смисъла цялото упражнение дет сте го замислили ....предааите се овреме

                Comment


                • #38
                  Слушайте Павката ей
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    http://galerie.tomson.com.
                    разгледайте
                    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                    Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                    Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                      http://galerie.tomson.com.
                      разгледайте
                      Firefox can't find the server at galerie.tomson.com.
                      ни раути тва
                      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                      Comment


                      • #41
                        http://galerie.tomson.com.pl/
                        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                        156 2.4 JTD - ex

                        Comment


                        • #42
                          тея пичове в тая галерия не карат на 0.2-0.3 теи като гледам

                          Comment


                          • #43
                            е на ли искат за видят как стават работите пък секи да си вади изводи оказа се ,че т.с на NOVITEC работи на 0.5бара
                            Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                            Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                            Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                              е на ли искат за видят как стават работите пък секи да си вади изводи оказа се ,че т.с на NOVITEC работи на 0.5бара
                              ами ясно им е на колегите от новитек че алфа е нежна техника и лекичко са я понадули но я се поинтересуваите каква е цената на тва 0.5

                              Comment


                              • #45
                                ...и настанаха виртуални времена, в които тунинга стана нещо толкова "лесно" както примерно смяна на сегменти и гарнитура.
                                Па за чипването да не говорим.
                                Там вече масово е ясно, че това трябва да е по-евтино от всеки един обичаен ремонт .

                                Напоследък всеки пита модерния въпрос на колко може да се надува, все едно ще се купува нещо на кило .
                                Първо всичко зависи от това какво е налягането в цилиндъра при изгарянето, а то зависи от това с колко чиста смес е зареден цилиндъра.
                                А това пък зависи от дебита на горещата част на турбото, валове, генерация и още и още...

                                Така, че една кола може да върви чат-пат с един сетъп на 0.5, а друга може да "лети" при същия надуув
                                и съответно да не издържи ако не е подготвена.

                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube
                                evo2 600

                                Comment

                                Working...
                                X