If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Искам да попитам, дали се предлага някъде в България, комплект спортна генерация за Alfa 155 от неръждаема стомана/тръби и ако да - някакви ориентировъчни цени или тел. за връзка?!
Благодаря предварително!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Искам да попитам, дали се предлага някъде в България, комплект спортна генерация за Alfa 155 от неръждаема стомана/тръби и ако да - някакви ориентировъчни цени или тел. за връзка?!
Благодаря предварително!
еми всичкото това във Цунами могат да ти го направят.
0886650413-Драго.
Мерси за линка... тази тема не я бях разглеждал !!! Много яко!!!
Тук обаче възникват и други въпросчета - какво се случва с всичките тези гърнета - махат ли се?! Принципно не знам кое за какво служи и затова малко съм попритеснен , а те -гърнетата, не са никак малко и сигурно си има причина да са там. Освен това, въпросния Драго може ли да прави и колектори, защото знам че и добрия колектор също е от голямо значение за КПД'то да двигателя (еднакви дължини на тръбите, гладки плавни криви, полирани повърхнини и пр.), а някъде бях чел, че колектора на Alfa не е от най-добрите...
Сори ако досаждам с питането си, ама като не са ми ясни нещата... , надявам се на помощ от вас.
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
ами отпадането на тези гърнета не влияе ли негативно в/у работата на ДВГ'то като цяло... или напротив?!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
идеята на гърнето е да заглушава. общо взето на двигателя му е най добре да няма никакви колектори тръби и гърнета, но понеже ако е така няма да можеш да чуеш какво си мислиш се поставят тези неща. на бегачките слагат прави тръби т.е. тръбата е с възможно най-малко кривки за да имат минимално съпротивление газовете но пък с прави тръби съществува риска да подпалиш нещо зад себе си защото изгорелите газове излизат под формата на огин ся вече при ф1 там тръбите се поставят на определени места за да използват подналягането
като се заговорили за генерации искам да попитам колко е максималния размер за широчината на тръбите за 33-ката, така че да не се получи обратин ефект /доколкото знам фабрично е с 38мм/ и дали начина по които влизат рръбите една в друга е най-готиния 1ви в 3ти и 2ри в 4ти и после в едно / при положение 4е реда на запабване е 1-3-2-4 или поне така пише/
извинявам се, че ползвам темата на колегата, но нямаше идея да пусна нова за същото
мерси предварително
...мммдааа...
Резултата от моите проучвания също показва, че удоволствието да си сложиш спортен ауспух от неръждавейка не е от най-евтините
Само за информация - от дистрибутор на SUPERSPRINT, за средната тръба + задната тръба (заглушител с нактайник) ми дадоха цени съответно 150 + 498 Euro. При това, от неръждавейка е само накрайника, а колекторни тръби и тръбата на мястото на катализатора въобще не се предлагат... а в цената не е включена и доставката.
Има, тук при нас фирми, които работят неръждавейка, но все ми се струва, че тая тръба не е просто тръба и си има некакъв пиниз в целата работа
Какви са тънкостите и кои моменти трябва да се съблюдават?
Някакви съвети?
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
да
на бюджетния тунинг се вика мунинг и скъс[/quote:3lenngax]
Превод в ефир?!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
става става то амо да знаеш какво правиш ... и пак излиза само 300-400 лева материала :P демек при добър!! майстор към 800-900 лева
... боксер батка колекторите се връзват или 4в1 или 1-4 2-3 за да се намали интерференцията максимално обаче схемите с диаметрите и дължините трябва да се смятат добре!! най добре е да се вземат всичките размери на перформънс генерация (суперспринт ремус ...) и да се копира ... тва по 800 лева за крайно гърне си е кожодерство бе
Аз имам малко особенно мнение за този т.нар. ауспохов разбирач Драго.Не те съветвам да поемаш по този път с точно този баш майстор!Защото като почнат да се цепят тръби и колектори,ще започнат едни приказки(от Драго) за некадърни майстори,които не занаят как се монтират тези генераций и т.н. докато разбереш накрая къде е грешката,но си олекнал междувременно с добра сума пари
Това е мое мнение,а аз смея да кажа че имам доста опит с вупросното лице!
Comment