Известие

Collapse
No announcement yet.

Инсталация Blow Off клапан на JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И все пак може ли някой, който е достатъчно компетентен, не му пречи да сподели знанията си и няма нищо против да ни обясни на тези, които са заинтересовани, но не са запознати с BLOW OFF клапана, още повече с монтирането му. Благодарен ще съм както аз, така и другите като мен.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

    Comment


    • #17
      в Е-бей има цели инсталаций на блоу офф за дизели....
      и аз доста се чудех как ще стане цялата операция... ама непосмят да си поръчам, че са си пари, а ако нестане...

      дано все пак някои просветли непросветените
      http://luchi.bg/ Парапети

      Comment


      • #18
        http://www.youtube.com/watch?v=UtY-m5nwXJw
        97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
        02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
        Accord i-ctdi 2.2 Executive

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MBlaST Покажи съобщение
          а такааааа....
          хайде сега обяснете как е станало
          Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
          Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
          Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
          Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
          Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev
            то може да е станало ама ефект от цялата работа има ли ? ясно е за какво служи тази клапа ама за какво ти е на дизелака
            остави ефекта и предназначението му при бензинките...тук говорим за самото съскане
            Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
            Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
            Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
            Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
            Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

            Comment


            • #21
              Ако връща след дебитомера и преди турбото, ОК.

              Но тука като излиза извън системата - компа ще набрули едни грешки!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение
                в Е-бей има цели инсталаций на блоу офф за дизели....
                и аз доста се чудех как ще стане цялата операция... ама непосмят да си поръчам, че са си пари, а ако нестане...

                дано все пак някои просветли непросветените

                Да бе, ама те някакви специално за дизел и цената им е ненормална...Дали може да се вземе някой обикновен клапан и да се сложи.

                Comment


                • #23
                  Може би е по- добре да търсите такива инсталации, които само имитират звука. Някой беше споменал за тях май тука...
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от MBlaST Покажи съобщение
                    Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                    а такааааа....
                    хайде сега обяснете как е станало

                    На дизелЯка макса на налягането идва ,като настъпиш педала на макс. За това аз си мисля ,че тоя клапан по-горе няма нищо общо с налягането в смукателя , а ми се управлява електрически - например при пускане на педала на газта.Обаче тази кола сигурно ще работи с по-богата смес и ще трупа грешки ,заради отчетения вече от дебитомера , но изпуснат навън въздух.Както каза и колегата Nikiboy.
                    97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
                    02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
                    Accord i-ctdi 2.2 Executive

                    Comment


                    • #25
                      Throttle butterfly, having stated in 3 that diesels don’t have throttle butterflies here we have one but it isn’t here as a throttle. It is a flap that works in conjunction with the exhaust gas recirculation (EGR) valve to "seal" the engine on over run so no new air is pumped through the engine thus reducing pollutants. Those of you with diesels especially m jets may have noticed a slight "pop" when you turn your engine off that is this valve closing.
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от MBlaST Покажи съобщение
                        На дизелЯка макса на налягането идва ,като настъпиш педала на макс. За това аз си мисля ,че тоя клапан по-горе няма нищо общо с налягането в смукателя , а ми се управлява електрически - например при пускане на педала на газта.Обаче тази кола сигурно ще работи с по-богата смес и ще трупа грешки ,заради отчетения вече от дебитомера , но изпуснат навън въздух.Както каза и колегата Nikiboy.

                        Да се управлява тоя клапан blow off електрически? Хммм...не се бях замислял...Може ли по принцип така да се направи.

                        Comment


                        • #27
                          Като пуснеш колата на скорост и по наклон тая клапа частично се затваря и през двигателя циркулират изгорели газове.
                          Това е моето предположение.
                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                            Да се управлява тоя клапан blow off електрически? Хммм...не се бях замислял...Може ли по принцип така да се направи.
                            Ми що да не може? Трябва малко въображение
                            97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
                            02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
                            Accord i-ctdi 2.2 Executive

                            Comment


                            • #29
                              Прави сте за съжаление
                              Но по тая логика пък трябва да махнем всички
                              технически раздели
                              И все пак ви моля да се придържате към темата
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment


                              • #30
                                Какво ме нападате бе хора. С това дето съм казал, че се иска малко въображение имам в предвид,че трябва да се помисли , да се почете малко и конкретно да се пробва туй-онуй... Аз нито карам дизел, нито съм карал някога. Просто разсъждавам на глас.
                                Колкото до отваряне на BOV , може да се пробва с един соленоиден клапан и ключе,което да се върже например с педала на газта.Като пуснеш газта да прави контакт и да отвори клапана.Той пък от своя страна трябва да отбие от някъде вакуум за bov-a…..... от ЕГР-то може би..

                                За последно ще кажа, че аз не бих си губил време и средства за подобна интервенция по колата ми, чиито ефект клони към нула или даже още по-зле...
                                97'Alfa Romeo 145 1.6 BOXER - Sold Out
                                02' FIAT PALIO 1.2 Weekend
                                Accord i-ctdi 2.2 Executive

                                Comment

                                Working...
                                X