Известие

Collapse
No announcement yet.

чип тунинг-въпрос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това трябва да ти кажат хората които продават софтуера някой го купуват накой го пишат трети го намират на свободно в нета, а може и да има вариант таблиците да се обработват с програма но това си е НОУ-ХАУ на продавачите на софтуер.
    А ако трябва да се направи идеален чип най добре е да се пише на дино но ще излезе скъпичко.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Това трябва да ти кажат хората които продават софтуера някой го купуват накой го пишат трети го намират на свободно в нета, а може и да има вариант таблиците да се обработват с програма но това си е НОУ-ХАУ на продавачите на софтуер.
      А ако трябва да се направи идеален чип най добре е да се пише на дино но ще излезе скъпичко.
      Мисля, че излиза към хилядарка... Това включва наема на дино-стенда, хонорара на специалиста + стойността на чипа. Лошото е наистина, че не всеки може да си позволи да даде тези пари, особено ако си се ровичка в колата за удоволствие и за запълване на свободното време. Друг е въпроса, когато вече една кола се подготвя професионално
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • #33
        идеята на всички тези въпроси е дали срещу 300 лева, няма да си потрошиш мотора, вследствие нещо недогледано при писането на стойностите в таблиците?


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          идеята на всички тези въпроси е дали срещу 300 лева, няма да си потрошиш мотора, вследствие нещо недогледано при писането на стойностите в таблиците?
          Именно!!!
          Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
            идеята на всички тези въпроси е дали срещу 300 лева, няма да си потрошиш мотора, вследствие нещо недогледано при писането на стойностите в таблиците?
            Аз съм доволен от чипа на Екстриим тунинг и не съм чул за оплаквания на колеги с чип от тях , но виж за други незнам.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #36
              Аз се пак си сложих чип, от колегата 1912.Доволен съм, пали по различен начин, мирише по различен начин, върви по различен начин.Последно я пробвах до 7500 оборота и неизключва, и нетъпче както преди след 5-6000 оборота ами напротив набира повече.Абе съвсем друга кола стана.Колегата каза че чипа е Madness Motorsport.Ама колко коня стана незнам.Знам че тая кола никога не е вървяла така.
              Alfa164 T.S 148++ HP
              Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от alfaracer Покажи съобщение
                Аз се пак си сложих чип...
                ako ще отваряш мотора за доизпипване, не го сгъстявай защото бензина няма да понесе добре комбинацията от завишен аванс на чипа + допълнително сгъстяване.

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #38
                  Здравей ICI, радвам се че ми следиш темата.Ами мойта степен е 10 към 1 само.Мотоциклетите са 12/1 по-новите.
                  Как да разбера ако ми чука аванса на високи.А ако сгъстя твърде мотора кога ще са по силни детонациите, на високи или ниски обороти?
                  Alfa164 T.S 148++ HP
                  Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                  Comment


                  • #39
                    Моторите са с висока степен на сгъст. защото работят на много високи обороти, за които трябват валове с голяма продължителност.
                    И за да може да се получи добра динамична ст. на сгъст. с тези валове, се вдига статичната степен.

                    Сега ако си сгъстиш мотора има голяма вероятност пика на налягане да се падне по-рано отколкото трябва (10-тина градуса след ГМТ), защото сгъстената смес гори по-бързо, а и аванса на тунинг чипа е увеличен до реалния оптимален.
                    Така че е най-вероятно да загубиш мощност и да се появят детонации, които пък могат да доведат до пукане на бутала, или до прегряване на всичко в цилиндъра и топене на бутала.
                    В комбинация с тунинг чипа може да сгъстиш само ако ще сложиш някакви по-дълги валове.
                    И не се знае дали аванса ще си пасне с така получената динамична ст. на сгъст.
                    За това има програмируеми електроники, които да се настроят точно по промените в мотора.

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                      ako ще отваряш мотора за доизпипване, не го сгъстявай защото бензина няма да понесе добре комбинацията от завишен аванс на чипа + допълнително сгъстяване.
                      Защо да не пасне ако се направи в приемливи граници примерно до 0,3-0,4мм Все пак чипа освен че повишава аванса прави и сместа по богата а по богатата смес не е толкова склонна към детонации както по бедната.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #41
                        факторите ст. на сгъстяване, аванс и горивовъздушна смес са зависими един от друг и при оптимално АФР примерно 12, няма как да извадим повече въртящ момент при повишена степен на сгъст. със все същата таблица на аванса.

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • #42
                          Зависи и от горивото - тази седмица гледах как правят чип за газова кола - ефекта е поразителен.

                          Comment


                          • #43
                            дефакто на газ върви яко така ли?
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #44
                              аз ти казах че чипа е супер на мен ми изклучваше на 7200 пробвай на 2, 3 скорост
                              alfa 164 t.s ex
                              tipo 2,0 16v turbo ex
                              opel astra amnesia ex
                              megane 2 ex
                              alfa 159 jtd ех
                              audi A6/S TQ 330+
                              audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                              alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                              Comment


                              • #45
                                Човек само не ми казвай ,че според тебе на 1-ва, може да не ми изключва, но на 2 и 3 вече задължително прекъсвача ще е на 7200.Както и да е може оборотомера ми да нее верен знам ли, ама преди ми изключваше на 6700.
                                Alfa164 T.S 148++ HP
                                Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                                Comment

                                Working...
                                X