Известие

Collapse
No announcement yet.

Вал и пружини за клапаните.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вал и пружини за клапаните.....

    Търся някои линк или инфо за какви малко или по-твърди пружини на клапаните има като опций за сток вала или направо някои ако продава малко по-агресивен вал "KIT" ?!
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

  • #2
    Ето малко идеи
    http://www.colombo-bariani.com/catalogo.php?lang=eng
    http://www.catcams.be/index.htm
    http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=150
    1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
    1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
    2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

    Comment


    • #3
      ре

      Това намерих и аз:
      http://www.avl-schrick.com/dat/MK/AV...ICK_2008_E.pdf
      http://www.autodeltashop.com/product...roi1p240k1c3u7
      NESH
      156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

      Comment


      • #4
        По принцип повечето фирми имат по няколко модела валове и най "лекичките" варианти не изискват подмяна на стандартните пружини и повдигачи.
        http://www.kentcams.com/
        http://www.pipercams.co.uk/NewPiperW...CamFrames.html
        Освен валове ще ти трябва чип и някой да ти ги зацепи
        и аз преди време се бях замислил доста за валове, НО разхода заминава и за сега съм до положение в което колата върви добре в ниските а като се сложат валовете ще почне да се развърта пак от по високи обороти.
        Цената на валове монтаж и чип за тях ще е към 1500лв най изгодния вариант при положение че валовете са 800-900лв, а цените са такива ако се пратят стари валове които те да наваряват.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои
          NESH
          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

          Comment


          • #6
            за твоя мотор питай Нено мисля, че той знае най-добре
            1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
            1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
            2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
              Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои
              Ти сигурен ли си че тъпче от пружините чипа ти кой го е правил аз на не че искам да те разубеждавам но колата на ниските няма да е каквато е сега. Със стоковия вал няма как да търсиш въвреш след 7000 макар че аз не мога да се оплача от такова нещо.
              Ако искаш обороти ти трябва вал сгъстяване на мотора колкото позволява вала едно чипче и за да е ефекта максимален генерация. А само генерация та е от 1000-1500лв и се смята.
              Питам те какъв ти е чипа щото тук един колега с една 156 2,0 не може да я накараме да върви във високите и работата отива на кофти софтуер.
              Лично мое мнение че един двигател ще ти излезе доста по евтино от ъбгредването на 1,6.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Моята е с валове на каткамс най-лекия вариянт.
                Преди вървеше от 3500 до около 5000,после тъпчеше
                Сега тръгва от 5000 до 8000, до 5 е мъртва
                Ако си готов да дадеш поне 2000 лв само за валовете чипа и зацепването,а това далеч не са всички разходи,и няма да ти пречи по-високия разход(+2 литра при нормално каране) Екстрийм тунинг имат доста опит а аз лично съм страшно доволен от тях.
                Last edited by IXIBIT; d.m.y г., 22:30.
                Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

                Comment


                • #9
                  IXIBIT, би ли споделил разликата във вървежа след тази операция.
                  Тенкс
                  sigpicex
                  147Q2
                  300bhp/606nm
                  Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от IXIBIT Покажи съобщение
                    Моята е с валове на каткамс най-лекия вариянт.
                    Преди вървеше от 3500 до около 5000,после тъпчеше
                    Сега тръгва от 5000 до 8000, до 5 е мъртва
                    Ако си готов да дадеш поне 2000 лв само за валовете чипа и зацепването,а това далеч не са всички разходи,и няма да ти пречи по-високия разход(+2 литра при нормално каране) Екстрийм тунинг имат доста опит а аз лично съм страшно доволен от тях.

                    какъв опит имаме само на твоята кола.......... ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ И СЕ ОБАЖДАЙ ........................

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                      Да над ROAD/Street ниво ниските стават нестабилни ,а 1,6TS не е върха на тягата в ниските така че този ефект е нежелан от никой! Но колата върви доста добре а над 7000rpm почва да "тъпче" ...така че търся варианти на малко по-твърди пружини /защото тези "плуват" на високите/,а за малко въздух още ще си купя една главица портване! Но ако има някакъв малко по-агресивен вал за сток карантий ще се ослушам за предложение от някои
                      валовете са пред мен .... но това е началото ако искаш някакво инфо звънни... без да се обиждат съфоромците но темата е дълга и не ми се спори с клавиатурни тунингьори.....

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                        Ти сигурен ли си че тъпче от пружините чипа ти кой го е правил аз на не че искам да те разубеждавам но колата на ниските няма да е каквато е сега. Със стоковия вал няма как да търсиш въвреш след 7000 макар че аз не мога да се оплача от такова нещо.
                        Ако искаш обороти ти трябва вал сгъстяване на мотора колкото позволява вала едно чипче и за да е ефекта максимален генерация. А само генерация та е от 1000-1500лв и се смята.
                        Питам те какъв ти е чипа щото тук един колега с една 156 2,0 не може да я накараме да върви във високите и работата отива на кофти софтуер.
                        Лично мое мнение че един двигател ще ти излезе доста по евтино от ъбгредването на 1,6.
                        Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
                        -малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
                        -"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
                        -малко въздух доставян от портовете главата
                        ...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.
                        NESH
                        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                          Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
                          -малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
                          -"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
                          -малко въздух доставян от портовете главата
                          ...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.

                          брат гледай сега... тъй като имам три такива мотора от до.... с три глави и т.н.. съм задълбал яко около 1.6....
                          та има истина в това което казваш но не и в последователността.
                          за валовете - 110% симъл има и ти огромен.
                          Повярвай ми ако някога си се возил или карал мотор 1.6 около 215 коня атмосферни ще забравиш за тези коне които си споменал. Но..... не е голям проблема да направим и мотора който сглобяваме сега 200+ коня... проблема е че живота му става 800-1200км . Днеска се рових из глави на супер 1600 и нищо космическо няма... данеби в ен технолоджи да са магове...

                          ако имаш някакви ядове или ти трябва нешто пиши

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            брат гледай сега... тъй като имам три такива мотора от до.... с три глави и т.н.. съм задълбал яко около 1.6....
                            та има истина в това което казваш но не и в последователността.
                            за валовете - 110% симъл има и ти огромен.
                            Повярвай ми ако някога си се возил или карал мотор 1.6 около 215 коня атмосферни ще забравиш за тези коне които си споменал. Но..... не е голям проблема да направим и мотора който сглобяваме сега 200+ коня... проблема е че живота му става 800-1200км . Днеска се рових из глави на супер 1600 и нищо космическо няма... данеби в ен технолоджи да са магове...

                            ако имаш някакви ядове или ти трябва нешто пиши
                            Преди няколко месеца имах и аз възможността да видя на живо двигател от PUNTO ABARTH 1600cc 236hp.
                            Първото нещо, което ми направи впечатление, бяха кухите разпределителни валове, с някакъв супер агресивен профил на гърбиците. Клапаните естествено бяха супер леки от някакви специални сплави... Отделно, смукателния колектор беше с 4 дроселни клапана. Явно има и сума ти др нещо по компонентите на двигателя и електрониката, но идеята ми е, че определено един 1,6 двигател крие в себе си доста потенциал за развитие
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
                              Чипа е добре,вървежа също,разхода си е нормален за 1,6....но всеки от вас си знае колата и усеща дори на първа и втора на какви обороти почва да "тъпче" . Вариантите за това са:
                              -малко отваряне на клапаните и малко въздух съответно заради OEM вала
                              -"плуване" на омекнали сток пружини над определени обороти
                              -малко въздух доставян от портовете главата
                              ...от трите неща най-вероятно и съответно евтинно за проверка/отстраняване са пружините. Промяна на вала на кола под 250-300 коня не си струва парата,а портването на главата ще бъде направено на резервната глава /предвидена за закупуване/.
                              Колега, не подценявай така кубатурата от 1600см!
                              Не са чак толкова малко колкото изглежда!
                              Нено е прав, ако си се возил или карал кола с мотор 1.6 читаво направен върви доста сериозно, а и всеки си угажда на акъла...
                              А и друго си е усещането като знаеш какво е било и какво е сега!!!
                              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

                              Comment

                              Working...
                              X