Известие

Collapse
No announcement yet.

Вал и пружини за клапаните.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
    Колега, не подценявай така кубатурата от 1600см!
    Не са чак толкова малко колкото изглежда!
    Нено е прав, ако си се возил или карал кола с мотор 1.6 читаво направен върви доста сериозно, а и всеки си угажда на акъла... А и друго си е усещането като знаеш какво е било и какво е сега!!!
    Съвсем не подценявам 1,6 кубатурата....двама мои приятели имаха Toyota Corola GT от които едната рядката модификация със задно /мечтата на младия японски дрифтър/ и при нея бе направена пълна фитнес програма на мотора.....няма такова вървене просто. Апропо днес се свързах с Нено и ме поохлади със "street" мераците за бързо и евтино направено 1,6TS....просто вал и генерация са задължителни,освен по-евтините: добре направена глава, чип, термощит, филтър
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nesh Покажи съобщение
      о. Апропо днес се свързах с Нено и ме поохлади със "street" мераците за бързо и евтино направено 1,6TS....просто вал и генерация са задължителни,освен по-евтините: добре направена глава, чип, термощит, филтър
      Да бе и аз бях решил да тръгвам по този път и валове си намерих за около 800лв нови и хубави и Нено ми каза какво ще струва монтажа и чипа и бях си направил разчети за бюджета ама като почна то без генерация няма смисъл ти тая кола за какво ще я ползваш и т.н.
      А като се замислих че един 2,5 мотор струва 1800-1900лв със всичките му части са пресаждане и конските му сили винаги ще са повече от тези примерно на 1,8 със 2500лв туининг и ще гори по малко и ще върви повече.
      Идеята е ако имаш кола която да ти е хоби и да си вкарваш пари в нея и да си я правиш но тя вече няма да става за ежедневна.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        .....Идеята е ако имаш кола която да ти е хоби и да си вкарваш пари в нея и да си я правиш но тя вече няма да става за ежедневна.
        ....за ежедневна е много тънка границата където слагаш пари над тези да си купиш 2,5 мотора.....ако ще се кара в рамките на някаква хомологация за състезания е оправдано,но иначе не.
        NESH
        156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

        Comment


        • #19
          те затова дизел....
          и аз су купих дизел, наточих го хвърлих едни 5 иляди лева... и разбрах че дизел немига да карам... вярно е върви много... ама си карам 2.0 бензин и си пея

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #20
            Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
              Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
              няма бе,те тая воина е спечелена вече

              нали знаеш двигателя на ОТО къв е.............
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                Ей аз като обяснявам че нафтата е за топлене, а не за каране не мъ слушат ората ( са очаквам воина - дизелфеновете срещу бензин феновете )
                Ей палиш фитилите а най-много бараш белисимите и не споделяш пикантерий от кухнята....Сега е момента да кажа на хората от кои си купих G-Tech-ка и тогава осъзнах колко бавни са всъщност колите ми. След G-Tech-ка съм фърлил маса ти левове за човъркане ей...и само ти си виновен
                NESH
                156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                  няма бе,те тая воина е спечелена вече

                  нали знаеш двигателя на ОТО къв е.............
                  хвърлям ти шапка с 8 клапанов дизел срещу бъдещата ти кола (дано стане и върви на зла гад)..... вярвай ми ще ти е гадно колкото и на мен ми беше... ама както си обикалям с колата и прас 15ка..... или 14ка зависи от рапидката на турбото....

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment

                  Working...
                  X