Известие

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на атмосферка или на турбина или конверсия?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ето малко инфо от близкото минало

    http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
      ето малко инфо от близкото минало

      http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

      ehaa
      Attached Files
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #33
        турбо на предно над 200 коня е обречена кауза ... не става за нищо освен магистрални гонки ... винаги бих предпочел голям атмосферен пред малък турбо

        Comment


        • #34
          Хммм,всички предпочитат атосферен тунинг,пък почти половината са гласували за "турбо"
          цялата работа е "според-зависи" за какво ще се ползва колата,но хубавото за мен е че при турбо-колите дори и да се "бутнат доста" остава варианта да се кара и нормално,докато при изцедена атмосферка тая работа не става,или със огромни компромиси ....
          НА приказки е много лесно иначе,всички искат големи атмосферни мотори,но не е толкова лесно
          146 Turbo

          Comment


          • #35
            Абе май си трябват две коли направо ! Аз гласувам за голям мотор с би-турбо
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
              Хммм,всички предпочитат атосферен тунинг,пък почти половината са гласували за "турбо"
              цялата работа е "според-зависи" за какво ще се ползва колата,но хубавото за мен е че при турбо-колите дори и да се "бутнат доста" остава варианта да се кара и нормално,докато при изцедена атмосферка тая работа не става,или със огромни компромиси ....
              НА приказки е много лесно иначе,всички искат големи атмосферни мотори,но не е толкова лесно

              ейй каза го ная накрая

              чудех се кой ще прозре истината
              че изнасилена турбо кола може да се кара леко без проблеми и после много бързо

              а пипната атмосферка - олекотени маховици и ...... почва едни прекъсваници и празен ход на 4000 оборота

              а за големите литражи - аз предпочитам голям литраж с турбо )
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #37
                Тя истината отдавна е прозряна,но нали трябва да си чешем езиците
                п.п а предпочитам голям мотор Би-турбо
                146 Turbo

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                  Тя истината отдавна е прозряна,но нали трябва да си чешем езиците
                  п.п а предпочитам голям мотор Би-турбо
                  що бе - някой от нас не си чешат езиците
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment

                  Working...
                  X