Известие

Collapse
No announcement yet.

две свещи на цилиндър как точно работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Едната свещ не подава ли искрата малко по късно от другата?
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Едната свещ не подава ли искрата малко по късно от другата?
      При CF2 мотора пали на 1-ви цилиндър голямата зедно с на 4-ти малката. На 1-ви в края на такт сгъстяване, а на 4-ти в края на такт изпускане.

      Това важи и за 2-ри 3-ти цилиндри.

      Общо взето във всеки цилиндър се случва следното. В края на такт сгъстяване (малко преди ГМТ) пали голямата, а в края на такт изпускане пали и малката (пак се пада преди ГМТ).
      Last edited by oem; d.m.y г., 20:58.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Края на такт работа е ДМТ,колега
        EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
        Suzuki GSXF600 99г.
        Bravo 1.9 8V Multijet

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
          Края на такт работа е ДМТ,колега
          Оффф имам предвид такт изпускане. Оправих го. нешо се бях замотал.
          Last edited by oem; d.m.y г., 20:59.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Т.е. какво тук върши втората свещ? Щом не пали при работен такт?
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Т.е. какво тук върши втората свещ? Щом не пали при работен такт?
              до изгаря отработилите газове, като винаги палят и двете свещи, на двата срещуположни цилиндъра

              колега ОЕМ "паткало" ти е защото е имало отечка на искрата, от несложените кабели

              Бобо при CF3 пак има изгубена искра
              Last edited by голямата риба; d.m.y г., 23:32.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Едната свещ не подава ли искрата малко по късно от другата?
                при 16 клапановия - да.
                При 8 клапановия знам че палят заедно!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #38
                  При мен сега патка по някога в смукателя. Случва се веднага след запалване ако тръгна веднага с много газ и пуква колектора. Както и на 2000 оборота нещо се замислия. Като поработи 1, 2 минуткии се оправя. Това сигурно е от лош софтуер или някоя бубина ми прави проблеми, а и ТПС-а и той е за смяна. Проблема е обаче, че не го прави като е студена. А след запалване. Може и топла да е, но като запаля и веднага подам много газ и рядко, но се случва да припука. ХУбавото е че пука коагто дросела е отворен и не прави поражания. И като пукне замирисва на бензин здраво от пред.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                    Края на такт работа е ДМТ,колега
                    Действителните цикли на четиритактовите двигатели се осъществяват за четири такта или четири хода на буталото.

                    Първи такт - процес всмукване или пълнене. Този процес протича при движение на буталото от ГМТ до ДМТ. Когато налягането на остатъчните газове в цилиндъра спадне значително, през всмукателния клапан, който се отваря с помощта на газоразпределителния механизъм, постъпва прясно работно вещество. Поради съпротивлението на пълнителната система налягането на работното вещество в цилиндъра в процеса на пълненето е по-малко от атмосферното налягане.

                    Втори такт - процес сгъстяване. Сгъстяването на работното вещество протича при движение на буталото от ДМТ до ГМТ след затварянето на всмукателният клапан. Тъй като надбуталното пространство намалява, налягането и температурата на работното вещество се повишават, в резултат на което в края на сгъстяването се създават благоприятни условия за възпламеняване и изгаряне на горивото. За тази цел началото на подаване на горивото (в дизеловите двигатели) или искра (в карбураторните двигатели) трябва да започне преди ГМТ, т.е. с определен ъгъл на изпреварване - от 10 до 35 градуса.

                    Трети такт - процес горене и разширение. Този процес протича при движение на буталото от ГМТ до ДМТ. В резултат на топлината която се отделя при изгарянето на горивото, температурата и налягането на работното вещество се повишават значително. Под действието на високото налягане буталото се премества към ДМТ, а продуктите на горенето се разширяват, вследствие на което се получава полезна работа. Ето защо този ход на буталото се нарича работен ход.

                    Четвърти такт - процес изпускане. По време на този такт буталото се движи от ДМТ към ГМТ, като изтласква газовете от цилиндъра на двигателя през изпускателния клапан. За да се намали работата за изтласкване на газовете, а също и да се подобри очистването на цилиндъра, изпускателния клапан се отваря на около 40-70 градуса преди ДМТ. За подобряване очистването на цилиндъра от газовете същият клапан се затваря от 10 до 35 градуса след ДМТ.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #40
                      Оправих си линковете към картинките в моите постове в ТАЗИ ТЕМА !!!
                      Съветвам всички, които коментират тук и не са чели въпросната тема - да я ПРОЧЕТАТ!
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
                        Оправих си линковете към картинките в моите постове в ТАЗИ ТЕМА !!!
                        Съветвам всички, които коментират тук и не са чели въпросната тема - да я ПРОЧЕТАТ!
                        Лелеее верно, че така е на CF2 мотора. Живял съм в заблуда. И какво излиза, че запалването на 1-ви и 2-ри става с големите свещи, а на 3-ти и 4-ти запалвам малките. Каква е логиката?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          абе вие не разбрахте ли, че не палят отделно малка и голяма свещ
                          едновремено палят 4 свещи
                          по 2 на цилиндър

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                            до изгаря отработилите газове, като винаги палят и двете свещи, на двата срещуположни цилиндъра

                            колега ОЕМ "паткало" ти е защото е имало отечка на искрата, от несложените кабели

                            Бобо при CF3 пак има изгубена искра
                            Говорех за отработените газове А ако измислиш начин да няма изгубена искра в CF3 обади ми се ше те свържа с едни хорас много пари
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Говорех за отработените газове А ако измислиш начин да няма изгубена искра в CF3 обади ми се ше те свържа с едни хорас много пари
                              да си сложат една мегасмърт бе

                              п.п. явно нещо мислим за различни неща

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                                да си сложат една мегасмърт бе

                                п.п. явно нещо мислим за различни неща
                                С Edis 6 ли или 8
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X