If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз се впуснах в този филм....и все още не е свършил,за сега съм 600 лв. назад за материали.По начина по които ги преправях не ми остана много място за пътя на I цилиндър.Толкова малко място има около тези мотори че да ви кажа,ако си бях купил Supersprint щеше да си пасне и да не се занимавам с глупости.....евтиното излиза скъпо.Та за ентусиасти които имат мерак и 2.0TS мотор......Всичко което е в "торбаичката в гаража" се продава:Фланци,рязани на водоструйка(не тези от снимката,а като фабричните,стават разбира се и за турбо пътища,не са заварени за тръбите)тръби 2-1(готови),колена и още тръби.колектора е направен така че да се разглабя на 2 части.Ако има желаещи ще пусна тема в раздел продава....
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Ицка , това изглежда верно като абстрактно искуство , оплетени едни в други железа
само незнам как ще ги омотаеш с лента ) като и ръцете не можеш да си навреш вътре
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Ицка , това изглежда верно като абстрактно искуство , оплетени едни в други железа
само незнам как ще ги омотаеш с лента ) като и ръцете не можеш да си навреш вътре
Омотани са всеки рънер почти поотделно и от 2000км са на колата, всичко е така направено че даже и се завиват към главата без проблеми
Comment