Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Айде и моята сдаде.. R.I.P. my 145 QV

    Ето, че дойде и моят ред. Днес на магистралата си счупих колата.
    Времето бе супер, малко коли по пътя и газ до долу ---- 180-190, последните няколко километра над 220. И малко след като задминах един нов Сааб, който караше също бързо, се чу неприятен звук от мотора, изпуши сиво и изгасна. Оттам спирачки и в аварийната лента. Дупки по блока и картера не видях.
    Пътна помощ и вече в сервиза й свалихме главата...

    Вчера смених носачи и беалетки и бях много щастлив, че грам не тропва. Скоро имах идеи да и се сменят сегменти, лагери, после чип, а то какво стана....
    Attached Files
    sigpicex
    147Q2
    300bhp/606nm
    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

  • #2
    Тия свинспаркове май не държат дълго време с над 200 да се карат.

    Comment


    • #3
      Ей нема да ви дойде нещото в главите имам в предвид
      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

      Comment


      • #4
        Интересно ми е колко време е издържала с газ до дупка, преди да сдаде багажа?
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Много неприятно Чак блока е счупен
          4-ти цилиндър направо е гръмнал като ръчна граната
          Буталото е сдало багажа, но дали някой лагер не му е помогнал?
          При какви обороти горе долу се случи това?
          Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 10:29.
          1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
          и делта

          Comment


          • #6
            колега миро, трябваше да имаш на предвид онази стара тема където едно куве се беше поминало по абсолютно същия начин ... иначе не се коси, сичко се прави
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • #7
              Добре де това се случва, защото просто 220 км/ч са много за този двигател (2.0ТС)и не може да издържи на тези обороти продължително време, или защото двигателя е бил тръгнал и просто му е трябвало малко напън да сдаде багажа???
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                защото двигателя е бил тръгнал и просто му е трябвало малко напън да сдаде багажа???[/QUOTE]
                е правилният отговор вярвам че колата е минала 170х км
                Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                Comment


                • #9
                  Ейй много неприятно колега За какво си щял да сменяш сигмети ,лагери ?? Гореше ли много масло ?? Да не е изгорила масълцето за една магистрала ??
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Fiat Bravo II 1.4 90hp
                  sigpic
                  Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                  Comment


                  • #10
                    Мирооо, кво стана бре, защо го държа тоя TS в тия критични обороти, нали сме говорили, че без чип мотора гърми. Много, много жалко, беше най-бързото стоково QV.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      точно тия дни и аз така по магистралата жулех 160-170, но нагоре не засилих че маслото посгря!

                      Неприятна случка, но както казаха по-горе всичко се прави, особенно по тия мотори . Съвета ми е ако искаш пак да караш така, чипни я на вярното място и няма да имаш проблеми с тия скорости, стига да те урежда разхода на гориво .
                      Успех с ремонта - куве-то е хубаво!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #12
                        Лошо колега дано бързо я оправиш. И 100 пъти съм писал 16в Т.С- а не е хубаво да се карат над 170 защото обедняват и гърмат. За да нестава така слагате чип 100октанов бензин и ако сте сигурни че маслото е хубаво и преди това не е било на грес и сипвате без проблем цялата гас, аз мойта 40 000к км само в червеното съм я карал на 200 слагах 5-та и доколкото вдигне към 230 обикновенно и не е имала никакви ядове, верно харчеше бая но поне Бобо си знае работата и не успях да заваря мотора.

                        Comment


                        • #13
                          а кое му е тунинга и рацинга в цялата тема

                          Comment


                          • #14
                            Та незнам дали следите колите от последните италфестове но всички които бяха в челото се тотализираха.

                            Миро мой, да кажеш че не сме си говорили и не си предупреден .... а.... сещаш ли се за разговора под моя скрап че ще ми паднеш и ти.... заповядай..

                            ама поне си я счупил на всичката газ...... те това е.... приятелю.

                            Преди се чудех на Бобо защо има три мотора на части в мазата винаги ,,,, е сега с мойте са повече от шест.....
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 18:43.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              Та незнам дали следите колите от последните италфестове но всички които бяха в челото се тотализираха.

                              Миро мой, да кажеш че не сме си говорили и не си предупреден .... а.... сещаш ли се за разговора под моя скрап че ще ми паднеш и ти.... заповядай..

                              ама поне си я счупил на всичката газ...... те това е.... приятелю.

                              Преди се чудех на Бобо защо има три мотора на части в мазата винаги ,,,, е сега с мойте са повече от шест.....
                              Добре де, аз не съм бил в челото, защо и мойта се тотализира

                              Comment

                              Working...
                              X