Известие

Collapse
No announcement yet.

v6 турбо мотор от 164 на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • v6 турбо мотор от 164 на 156

    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Въпреки че ще е по добре той да ти отговори, мисля че всички 2.5 и 3.2 влизат в 156 без ядове, не виждам причина и тоя да не влезе.....щом в 145 влиза.....
    Какъв двг мислиш да слагаш?
    изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
    То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!
    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 20:03.

  • #2
    Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
    изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
    То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!

    Братле помисли си добре дали ти трябва такъв двигател под капака, все пак тва щи е кола за всеки ден най-вероятно която из тея задръствания щи дава разход около 20/100 аз също обмислях този вариянт за 166-цата като се беше счупил двигатела, но реално погледнато нямаше да мога да е карам много често после
    landikar
    Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара......

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от TaNo Покажи съобщение
      Братле помисли си добре дали ти трябва такъв двигател под капака, все пак тва щи е кола за всеки ден най-вероятно която из тея задръствания щи дава разход около 20/100 аз също обмислях този вариянт за 166-цата като се беше счупил двигатела, но реално погледнато нямаше да мога да е карам много често после
      Нема страшно, абсолютно съм го премислил , както виждаш в подписа ми аз за задръстванията по Софето колица имам, а пък и така или иначе щях моя ДВГ да го преработвам и да имплантирам Турбо, ама щеше да ми излезе мяйка си и баща си, а това е много по безболезнен вариант, върху който после спокойно мога да надграждам без да се налага предварително да правя рефреш на ДВГ и да търся електроники и др. тем подобни!!! И най-важното мен не ме интересува особено разхода, той и сега ми беше между 15 и 20 така че не ме притеснява!!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
        Нема страшно, абсолютно съм го премислил , както виждаш в подписа ми аз за задръстванията по Софето колица имам, а пък и така или иначе щях моя ДВГ да го преработвам и да имплантирам Турбо, ама щеше да ми излезе мяйка си и баща си, а това е много по безболезнен вариант, върху който после спокойно мога да надграждам без да се налага предварително да правя рефреш на ДВГ и да търся електроники и др. тем подобни!!! И най-важното мен не ме интересува особено разхода, той и сега ми беше между 15 и 20 така че не ме притеснява!!!
        Щом си имаш кола за софия няма да е зле да се занимаеш!Ако имаш достатъчно финанси и ти се занимава ще стане супер...

        Бог прощава JTD-то НЕ!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pacho_kardana Покажи съобщение
          Щом си имаш кола за софия няма да е зле да се занимаеш!Ако имаш достатъчно финанси и ти се занимава ще стане супер...
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=31807

          Не бях се засилил да сменям ДВГ, ама това ускори процеса, и както и да го погледна по добре да сложа тоя отколкото да правя тепърва моя, парите сега започвам да ги търся, а единствено искам да сложа тоя 2.0 V6 Turbo, на мястото на моя без нищо повече да правя, без подсилвания на двигателя, без смяна на турбини, абе просто смяна на един ДВГ с друг.

          Дано колегата скоро си погледне темата и да драсне някой ред, че сега без Алфичката съм като сакат!!!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fein86 Покажи съобщение
            изпадна ми 2.0 V6 Турбо мотор, само че от 164, и е с електроника и всичко друго необходимо, ама исках да знам дали се събира без някакви колосални преправки!!!
            То аз нямах сериозни намерения да го сменям моя ДВГ, ама в общи приказки пуснах тема с проблема, с който се сблъсках(май блокирах моя ДВГ) и сега вече ми е наложително!!!
            От 164 мотора не е съвсем същия. Има разлики в термостата, обтяжна ролка на ангренажа и други дреболии. Трябва нужните части да ги набавиш от GTV с такъв мотор. Турбо пътищата и кутията за въздушния филтър също е друга
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              От 164 мотора не е съвсем същия. Има разлики в термостата, обтяжна ролка на ангренажа и други дреболии. Трябва нужните части да ги набавиш от GTV с такъв мотор. Турбо пътищата и кутията за въздушния филтър също е друга
              Абсолютно,а и не е лошо като го вземеш този мотор,да му се направи ревизия,и евентуално да се сменят лагери семеринги и т.н.Задължително си смени и ангренажния ремък преди да го сложиш,защото после ще е адУспех
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Абсолютно,а и не е лошо като го вземеш този мотор,да му се направи ревизия,и евентуално да се сменят лагери семеринги и т.н.Задължително си смени и ангренажния ремък преди да го сложиш,защото после ще е адУспех
                Вече е уговорено с момчето което ще преправя генерацията и турбо пътищата. Благодарен съм и на Лисан за разясненията, вече е ясно че и ДВГто си влиза на място както трябва. Смяна на ангренажен ремък, масло, филтри и т.н. ще се направи разбира се, остава да видя скоростите дали жилата ще си останат от 164ка или ще стане и с моите, също трябва да видя кое окачване ще трябва да използвам, в смисъл дали ще съвпаднат дължините и т.н. и да се надяваме, че до няколко дни или седмица най-много, ще можем да започнем проектчето!!! започнем ли го веднага ще пусна отделна тема по случая!!!

                Comment


                • #9
                  Дръж в течение аудиторията, ако има и пикчърс ще е много добре....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    С удоволствие бих, ти обяснил нещата колега, но защто точно в мойта тема трябва да обсъждате тея неща! И на други колеги съм казвал подробности, ма на ЛС. Не е толкова лесно колкото мислите, но щом вече си почнал, сам ще разбереш. Успех!!!

                    Моля някой модератор да почисти малко, от излишни мнения!!!

                    А ако някой има въпрос, нека пита на ЛС! Мерси за разбирането
                    156 V6 turbo

                    Comment

                    Working...
                    X