Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Генерация - що е то...?

    Здравейте, на всички от скоро съм собственик на алфа 145 и искам да започна с смяна на системата за изспускане на газовете...
    От собствени расъждения и това онова чуто достигнах до идеята да махна катализатора и да сменя всички тръби след колекторите (които са Ф45 на моя модел) с Ф55 или 60 като оставя последните две гърнета. Ясно ми е че, е по лесно да отида и да си купя каквото трябва но няма да е интересно. Въпросът ми е дали съм се насочил в правилна посока и ако може идеи как да стене по-лесно/добре. Двигателя е 1.6i 16v 88kw ако има значение...? Приемам всякакви критики и нося на маитап
    Благодаря предварително!
    Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

  • #2
    Гледам това ти е първо мнение, аз ще ти кажа Добре дошъл в сектата колега, пък колегите които знаят нещо по въпроса нека си кажат мнението.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Добре дошъл, ами... какво да ти кажа добре си го замислил, но точно да оставиш задните 2 гърнета не съм съгласен смени ги с "Тунинг" гарнета за да има добър звук мое мнение.
      Spin City!

      Comment


      • #4
        Абсолютно съм съгласен Zhivkov за купуването ама ми се искаше всичко да е custom made пък и инвестицията няма да е много сериозна. Сега като преспах и се позамислих още се сетих и че, сигурно ще трябва да се сменят и самите колектори за да има по добър ефект?
        Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от emko Покажи съобщение
          Абсолютно съм съгласен Zhivkov за купуването ама ми се искаше всичко да е custom made пък и инвестицията няма да е много сериозна. Сега като преспах и се позамислих още се сетих и че, сигурно ще трябва да се сменят и самите колектори за да има по добър ефект?
          Ами да, ако искаш ефект трябва да смениш колекторите и след тожа най-зву4но и най-ежтино ти излиза да слойжиш дирекни търби без гърнета ама, ще те базикат куките
          Spin City!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Zhivkov Покажи съобщение
            Ами да, ако искаш ефект трябва да смениш колекторите и след тожа най-зву4но и най-ежтино ти излиза да слойжиш дирекни търби без гърнета ама, ще те базикат куките
            Това с генерацията е голям филм,ако се впускаш,попрочети малко,не става само с увеличаване на диаметъра.Има шанс да стане и по-зле.колкото до колекторите се смятат,имам таблици и формули,ако ти трябва информация,пиши
            GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

            Comment


            • #7
              колега аз бяс със custom made генерация,първо ще ти кажа че тая цялата работа е бая голяма свадба ,втора ако си я оравиш сам тряя да се поразтърсиш за да видиш тазмари и такива работи щот аз мойта е бях напраил на 60,3 мм и много лоша стана работата,нито звук нито вирвене така че помисли сериозно дали да правиш нещо или да си купиш цяла "Straight Pipe without Resonators"

              Comment


              • #8
                Ivo ако може да дадеш формулите ще е супер наистина А колкото до "Straight Pipe without Resonators" съм съгласен ама имам един приятел с mazda 323 1.8 с такава само дето си е взел една резонансова пура и я е сложил накрая осети се разлика в вървенето но ужасно ми надува главата направо му се чудя как кара така... за това си мислех да оставям последните гърнета ама маи ще се махат ...
                Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

                Comment


                • #9
                  Преди малко махнах средното гърне и сложих права тръба на негово място ... разлика във вървежа няма, уникално дразнещ писклив глас. Тъй че това с правите тръби го пропускайте по възможност.
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от emko Покажи съобщение
                    Здравейте, на всички от скоро съм собственик на алфа 145 и искам да започна с смяна на системата за изспускане на газовете...
                    От собствени расъждения и това онова чуто достигнах до идеята да махна катализатора и да сменя всички тръби след колекторите (които са Ф45 на моя модел) с Ф55 или 60 като оставя последните две гърнета. Ясно ми е че, е по лесно да отида и да си купя каквото трябва но няма да е интересно. Въпросът ми е дали съм се насочил в правилна посока и ако може идеи как да стене по-лесно/добре. Двигателя е 1.6i 16v 88kw ако има значение...? Приемам всякакви критики и нося на маитап
                    Благодаря предварително!

                    е да ама всичко след двуцевката ти е ф58
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Ето линк към книга с информ.за констр. на изп. колектор.не ми се сканира да качвам,тук също е обяснено на достъпен език:
                      http://www.volkspage.net/technik/man...gineTuning.pdf
                      Ето и линк към калкулатор и снимки :http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
                      И ЩЕ ПОМОЛЯ МОДЕРАТОРИТЕ ДА ОТДЕЛЯТ ВАЖНИТЕ ЛИНКОВЕ ЗА ДА НЯМА ИЗЛИШНИ ТЕМИ И ТЪРСЕНЕ!МАЛКО РЕД НЕ Е НИКОГА ИЗЛИШЕН
                      Last edited by Ivo Skoklev; d.m.y г., 00:04.
                      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

                      Comment


                      • #12
                        Абе таз книга съм я прехвърлял има много ценна информация и много идеи но най кофтито е че има формули според диаметъра на клапана и според това къде да въври из ниските ии високите и пак пише че всичко се доуточнява на диното което е малко арзочароващо а иначе примерно TS двигателите 1,6 1,8 и 2,0 са с еднакви глави даже 1,8 и 2,0 са еднакви разпределителни валове и споед книгата всичко тярбва да е на един диаметър генерация а съм чувал че примерно за променливото газоразпределение се подготвят различни колектори от обикновенните
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Поразгледах някои сайтове с спортни гърнета/тръби за 145-ца хората използват Ф54 тръба за между гърнетата като накрая излиза на Ф90-100 (wtf...) до колкото разбрах се ползва това на мястото на катализатора (поне така ми изглежда ако съдим по планката)и за крайно гърне да кажем това

                          много ми е интересно как изглеждат отвътре...?
                          Алфа Ромео 145 1.6i 16v TS

                          Comment


                          • #14
                            А аз да запитам.....

                            За Дизел какъв диаметър е удачно да се сложи след турбината.... и с какъв е сега, че не съм мерил...

                            Намислил съм от турбото до края (само крайно гърне) да е права тръба, да речем ф55 или ако немря 60 ... деазнам... може и повече...

                            интересно ми е също дали мога да сложа алуминиева тръба... имам ф45 ... ама май ще се стопи, и ми се струва тясна... (това вътрешен диаметър )
                            http://luchi.bg/ Парапети

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение
                              интересно ми е също дали мога да сложа алуминиева тръба... имам ф45 ... ама май ще се стопи, и ми се струва тясна... (това вътрешен диаметър )
                              Няма да се стопи. Знам една кола, която е около 600к.с. (естествено бензинова, при това италианска) и вече близо 2 години не си е стопила генерацията.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment

                              Working...
                              X