Известие

Collapse
No announcement yet.

145 AIR FILTER

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Пак се изписаха 1 тон простотиихората са казали,който го е страх от мечки,да не оди в гората.Моя филтър е в калника,без кутия отдолу,как така не се цапа всеки месец,тва са глупости,ако подкалника ви е здрав и прав,няма никакви проблеми,много малко мръсотия стига до филтъра.
    Ники я пак се замисли,кой филтър има по-голяма площ

    П.С.Писано е хиляди пъти по темата,търсете малко преди да пишете глупости,че ще започнат хората да ви се смеят
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Конуса се цапа сравнително бързо, площа му е по-малка от на панелния и за нетунингован автомобил може стане дори по лошо. Конуса ще го перете по-често, аи гледам близо до дебитомера го слагате, а това не е хубаво. Колкото по-далеч е по-добре. Маслото от филтъра се засмуква и полепва по дебитомера. И финниа прах респективно по него. И дебитомера за 1 година и трябва и него да чистите ако имате късмета да е само за чистене, а не за боклука.


      Тези неща не знам как ги разбра,но това за площа е точно обратното,маслото защитава достатъчно добре,и конуса е в пъти по-издръжлив от оригиналния,за панелния не знам.....К&N конус му е майката,и нямаш ядове
      Alfa 155 1.7,1.8 ex
      Alfa 166 2.4 3 ex
      155 1.8 MY 95 sport

      Comment


      • #33
        От личен опит. Бях с JR конус. За половин година ставаше целия черен. Завали ли дъжд целия е мокър. Като махна дебитомера целия дебитомер мирише на масло от филтъра пластинките му бяха мазни и полепнал по тях прах.

        Просто и колата започна да прекъсва в ниските и да не иска да върви и във сиоките. А дебитомера беше чисто нов и беше монтирам заедно с конуса в един ден. После с почистването се оправи.

        На 145/146 вярно монтажа му е в горната част на калника и там може би няма толкова проблеми колкото при 156. Вярно при мен беше монтиран ниско долу и страха при дъжд беше голям.

        И не съм единствения с буфнал дебитомер от конус. Не говоря измишльотини. Това са ми личните наблюдения. Не се сърдете
        Last edited by oem; d.m.y г., 17:19.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Да на 156 седи много ниско филтъра,и ако няма термощит край с него,за 145 не знам,при 155-цата има достатъчно място м/у акумулатора и калника,в английския форум на 155,съм гледал много 155-ци с конус като е оставена половината кутия на оригиналния филтър,и на мястото на оригиналния е конуса,ако се махне цялата кутия конуса е и с термощит,но не съм чел да има проблеми с дебитомера,а и повечето са с K&N.За JR не ги знам като качество,но един приятел кара в Сащ с К&N,вече мисля 2 години няма проблеми,и при тях е доста топло и влажно,аз имам в нас К&N но не съм го монтирал,тва лято ще го поставя да видим как ще се отрази на мотора.
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
            Да на 156 седи много ниско филтъра,и ако няма термощит край с него,за 145 не знам,при 155-цата има достатъчно място м/у акумулатора и калника,в английския форум на 155,съм гледал много 155-ци с конус като е оставена половината кутия на оригиналния филтър,и на мястото на оригиналния е конуса,ако се махне цялата кутия конуса е и с термощит,но не съм чел да има проблеми с дебитомера,а и повечето са с K&N.За JR не ги знам като качество,но един приятел кара в Сащ с К&N,вече мисля 2 години няма проблеми,и при тях е доста топло и влажно,аз имам в нас К&N но не съм го монтирал,тва лято ще го поставя да видим как ще се отрази на мотора.
            Я пусни снимки да ги видиме тия англииски 155-ци с конуси и как са ги направили там хората.
            ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


            Renault Megane II Grand Tour-2004г

            Comment


            • #36
              И с термощит все същата. Пази от долу ама от горе от подкалника пак влиза вода и право върху вилтъра си капе.

              P.S. За дебитомера не си мизмислям. Та аз бях също привърженик на конуса, но след 1 година като видях по стените на дебитомера колко прах имаше и по самия датчик имаше и масло и прах и си и мирише самия деботомер на маслото от филтъра и се отказах от конус. Може прекалнео много да съм го омаслил преди това... знам ли. Но дебитомер ми буфна за 1 година. Хубавото е, че се мина само с почистване и за сега е добре. Щом си пълни километража. И за сега с К&Н не съм имал грижи все още.
              Last edited by oem; d.m.y г., 09:13.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Ми карайте си с хартиените филтри и тва е,защо задавате риторични въпроси.Излишно е вече,писна ми,пишат се постоянно едни и същи нещаПроблемите с дебитомера идват от предозирането с маслото,как така на Бобо колата 2 години кара с дебитомер втора употреба а,как на Нено колата още не е сменяла дебитомер,е тва немога да разбера,филтъра не е виновен

                П.С.Пак казвам,който го е страх от мечки,да не оди в гората
                Last edited by Mury; d.m.y г., 09:32.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Стига па ти като вързано куче лаеш Казах какво се случи при мен. Това е.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Стига па ти като вързано куче лаеш Казах какво се случи при мен. Това е.
                    Кво стига бе бате,през месец,се дискутират едни и същи нещаНаучете се един път за винаги,не е филтъра виновен за смъртта на дебитомера
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                      Кво стига бе бате,през месец,се дискутират едни и същи нещаНаучете се един път за винаги,не е филтъра виновен за смъртта на дебитомера
                      Офф добре айде мълквам.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        При 145/6 няма проблем да се монтира конус,стига да е здрав подкалника,и хубаво напаснат
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          При 145/6 няма проблем да се монтира конус,стига да е здрав подкалника,и хубаво напаснат
                          Ти па все едно си слагал..... Тури някоя снимка, как се слага ламарина термощит улстра мега тунинг.
                          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                          Mazda 6 2.3 2005
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X