Известие

Collapse
No announcement yet.

кои колектори са по-добри-правите или кривите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • кои колектори са по-добри-правите или кривите

    дължината на изходящите колектори трябва да е еднаква задължително възможно и да се правят допълнителни кривки за по доброто завихряне на изходящите газове което помага за по бързото излизане търбите трябва да бъдат тънко стенна нераждавейка с изолация от азбестово платно защото отделят по голяма топлина

  • #2
    Първоначално публикувано от MrXzender
    Първоначално публикувано от jamie
    По принцип подмяната на колекторите с тръбни се прави с цел еднакви дължини и гладки стени най-вече, диаметъра е второстепенен.
    ми то на 33 колекторите са тръбни
    Това е много хубаво !
    Но ако реда на палене е този който ми пише колегата тук - не са правилно сдвоени. Еднакво дълги ли са отделните тръби ? И колко е дълга тръбата от главата до първото сливане с другата ?
    пред Админите... със сапун !

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от рали
      възможно и да се правят допълнителни кривки за по доброто завихряне на изходящите газове което помага за по бързото излизане
      Абсурд !
      Кривки само когато няма накъде.
      пред Админите... със сапун !

      Comment


      • #4
        въпроса е спорен кой е по добър но и при двата начина ги няма необходими те криви да правят вихъра за по-голямо излизане на изгорелите газове и едва ли може да се усети някаква разлика

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от рали
          въпроса е спорен кой е по добър но и при двата начина ги няма необходими те криви да правят вихъра за по-голямо излизане на изгорелите газове и едва ли може да се усети някаква разлика
          Всеки "вихър" само намалява скоростта на газовете.
          Няма такова понятие като "необходими криви" - напротив, избягват се на всяка цена а това че ги има е поради съобразяването с мястото, разположението на мотора и желанието да се изработят рънерите с равни дължини.
          пред Админите... със сапун !

          Comment


          • #6
            след като има завихряне то засмуква изголелите газове и те излизат с по голяма скорост като стигнеш до смяна на колекторите ми се обади но едва ли ще бъде скоро приготви си около 2000лв.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от рали
              след като има завихряне то засмуква изголелите газове и те излизат с по голяма скорост като стигнеш до смяна на колекторите ми се обади но едва ли ще бъде скоро приготви си около 2000лв.
              Kато има завихряне скоростта на газа ПАДА и все едно слагаш ТАПА
              Вземи малко се ориентирай за резонанс понеже описваш явление от тази сфера - но то няма нищо общо с криви....
              пред Админите... със сапун !

              Comment


              • #8
                сети се за колекторите от F-1 и рали бегачките олеткотени полирани и на охльовчета

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от рали
                  сети се за колекторите от F-1 и рали бегачките олеткотени полирани и на охльовчета
                  Сещам се и за тия на драгстерите - прави кюнци.
                  Познай от 3 пъти кои от изброените имат проблеми с мястото в моторния отсек и кои - не...
                  пред Админите... със сапун !

                  Comment


                  • #10
                    ей
                    са ще се сбиете значи.

                    Всяка крива създава допълнително хидравлично съпротивление, което води до повишаване на числото на Рейнолдс заради увеличената плътност на отработените газове.
                    Колкото по-голямо е Re, толкова по-големи са загубите на енергия, необходима за изтласкване на флуида от хидравичният капан(ауспуха), заради увеличаващата се турбулентност(което е пряко следствие от увеличеното съпротивление).
                    .
                    Респективно тази енергия, необходима за изтласкването на отработените газове идва от ДВГ-то.
                    И тя вече не е полезна.

                    По тази логика, аз мога само да гадая, но все пак си мисля, че кривите по ауспуха с нищо не допринасят за повишаване на мощността на двигателя, а точно обратното.

                    Според мен, колегата се бърка с друг добре известен ефект, който се използва в карбуратора. Демек "ефекта на Бернули", който се състои в това, че с увеличаване на скоростта на флуида в тръбата, намалява налягането му в нея.

                    Но това е съвсем различно.
                    Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                    Comment


                    • #11
                      Подкрепям напълно Jamie и pth7712 кривките са нежелателни а според мен при 33-ката инженерите са имали още един проблем - ползвали са същите колектори за 4х4 версията и за да не станат прекалено дълги рънърите са ги сдвоили При 145 концепцията е друга и позволява по къси рънъри и 4 в 1
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Не знам защо спорите,но ще ви кажа едно: при 33ка се срещат и 2та вида изпускателни тръби например при мотор 1.3 ги има и двата различни вариянта. Единствената разлика се изразява в по добър звук при вариянта като на 145. 33ките с този вариянт са от последните произведени. Но мощностите са същите.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Не, че колектора на Ауди 90 2000 кубика 20 клапана, NM мотор е върха на сладоледа, но точно там няма никакво място. В същото време извивките са много, ама много... И съм сигурен, че не са направени, за да не мож` си извади` вложката на гедорето като падне там.
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #14
                            ако може някой да ми обясни за кво са тиа криви тръби от капацитетите ще бъда много благодарен правя си ги на масичката в хола между две бири когато имам настроение

                            [img]
                            [/img]

                            Comment


                            • #15


                              ----------------------------------------------
                              а това какво търси тук
                              sigpic
                              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                              Comment

                              Working...
                              X