Известие

Collapse
No announcement yet.

Най-добър старт

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Най-добър старт

    Давайте мнения как трябва да се тръгне за да можеш да направиш най-добър старт .

    Дали трябва да въртиш гуми или не, на колко оборота трябва да тръгнеш, кога да превключиш на втора и на трета и т.н.
    Ланчия Делта е номер едно

  • #2
    Естествено, че ще се постараеш да не превърти гуми, това си е загуба на енергия, мисля че за това има антиприплъзващите диференциали, а за другото пилиш до ръба на червеното и сменяш предавка, но тва на теория не може да се научи Сядаш в колата и пробваш, като някой ти засича време. Сам ще стигнеш до най-добрия вариант! Колега не си ли търсеше ти, някой с Голф във техния форум за да се пуснеш с него?
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      добрия старт винаги има някакъв процент превъртане .... все пак трябва като се стартира двг да е в обороти с голям момент за да има ускорение... ама тука теорията е малко излишна щото старта зависи от много неща размер големина налягане вид на гумите характерситики на двг числа на ск кутия вида на диференциала разположение на двг настройки и вид на окачване и т.н безброй фактори тука опира повече до усет и мерене с Гтек и анализиране на данните от първите метри

      Comment


      • #4
        ПРЕДИ старта - бърнаут - да се зачисти протектора на гумата и леко да се загрее с цел по-добро сцепление на старта.
        Останалото е баланс между приплъзване в гумите и съединителя - практика му е майката. Тръгвай с толкова обороти че да приплъзва съвсем леко - не с повече !
        пред Админите... със сапун !

        Comment


        • #5
          правиш си модел на колата в cartest и оттам резултатите са добра база за начало
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Crusader
            Естествено, че ще се постараеш да не превърти гуми, това си е загуба на енергия

            при това има риск от забиване на муцуната
            Първоначално публикувано от Crusader
            а за другото пилиш до ръба на червеното и сменяш предавка, но тва на теория не може да се научи
            повечето коли не вървят непременно по-добре , ако се пилят до червеното , според мои наблюдения ....

            Comment


            • #7
              Абсолютно съм съгласен с VGZ
              Има го и момента че зависи с колко NM и колко коня разполагаш на всяка предавка и според това и какво да правиш на старта се променя.

              Мойта стартира най-добре от 2-ра с помпене, но това не е здравословно за съединителя.

              Атмосверка до 150 коня и под 190 NM по мой наблюдения стартира най добре на 5000 оборота и перфектното превключване е около 7000 оборота (тука имам предвид опита си с алфи).

              От друга страна всяка кола е строго индивидуална
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Днес направих десетина старта с Делтата и установих, че като тръгна на 4000об.(на тези обороти ми е макс. въртящ момент) с леко задържане на съединителя се изтрелва най-добре, гумите превъртат съвсем малко. Ако тръгна на 3500об. пак със задържане на съединителя за малко, гумите не въртят,но колата заглъхва като пусна напълно съединителя.Втора и трета сменям на около 6300-6500об. и колата при смяната направо се изтрелва още повече.

                Благодаря на всички за информацията .
                Ланчия Делта е номер едно

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Crusader
                  Колега не си ли търсеше ти, някой с Голф във техния форум за да се пуснеш с него?
                  Търсих и намерих, та затова питам ,че май старта ще трябва да ми е добър, защото Голфа е с 20к.с. отгоре.
                  Ланчия Делта е номер едно

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, айде вземете да натриете носа на тоя от VW, че из техния форум едни писания, едни теманета -> чудо!
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Crusader
                      Колеги, айде вземете да натриете носа на тоя от VW, че из техния форум едни писания, едни теманета -> чудо!
                      Писах ти на лично да не се връзваш

                      Споко един днескана на горубляне искаше да се дърпам с голф 1.9 ТД

                      Мurry_Alfata му предложи да заложим колата която купувахме ма не се нави

                      Та се наложи да го повозя и после беше доста любезен и разбран
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        ????????? ? ????????? ?? ?? ? ??????? ?????
                        ________
                        Wiki vaporizer
                        Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 14:04.
                        Volvo S80 D5 awd 2010г.

                        Comment


                        • #13
                          Ами то си беше добре дърпането ама
                          1 изкараха някакъв с чип и т.н който биеше без проблем другите жи ти айки.
                          2 искаха само от летящ старт а ланчата там и е силата тъй като е със шпер а и е само 162 н.м и нали се сещата от летящ старт каква мъка и е, срещу 190нм
                          3 като се пуснаха с нормална 150кс вървяха заедно а аз със Бат Вас отзад ги дърпахме леко ама това никой не го видя дано момчето си каже.
                          4 все пак ланчата е 130кс и е равна със 150голф не пипан а алфата на Васко е по бърза ама той изпусна 2-ра
                          5 аз съм виновен че не отидох с мойта та да ги видиме тогаз
                          Абе нека си лафат дремат ми само дето са набили 2000 лева та да им въри колата малко повече от 130кс и 160нм ланчия

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от gigi
                            Ами то си беше добре дърпането ама
                            1 изкараха някакъв с чип и т.н който биеше без проблем другите жи ти айки.
                            2 искаха само от летящ старт а ланчата там и е силата тъй като е със шпер а и е само 162 н.м и нали се сещата от летящ старт каква мъка и е, срещу 190нм
                            3 като се пуснаха с нормална 150кс вървяха заедно а аз със Бат Вас отзад ги дърпахме леко ама това никой не го видя дано момчето си каже.
                            4 все пак ланчата е 130кс и е равна със 150голф не пипан а алфата на Васко е по бърза ама той изпусна 2-ра
                            5 аз съм виновен че не отидох с мойта та да ги видиме тогаз
                            Абе нека си лафат дремат ми само дето са набили 2000 лева та да им въри колата малко повече от 130кс и 160нм ланчия
                            Така беше, аз бях там и аз видях. Бат Вас ако се справяше мако по-добре можеше и с компаниата на Гиги в колата да ги мине
                            Fiat Punto 1.9 JTD
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              ?? ?????? ?? ?? ?????? ? ?? ??? ????? ???????? ??? ? ?? ??? ????? ??????? ?? ?????
                              ________
                              Honda Odyssey FL250
                              Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 14:05.
                              Volvo S80 D5 awd 2010г.

                              Comment

                              Working...
                              X