Известие

Collapse
No announcement yet.

Рали България 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A къде ще са тези места...и колко пари ще е билета?

    Comment


    • #17
      Ето инфо за цените:

      http://www.bnr.bg/Horizont/News/Spor...14+rally+B.htm

      Явно искат да ни подготвят за 2010, когато предполагам ще е доста по-скъпо... За жалост...
      Но от друга страна - ще бъде нещо значително по-зрелищно за публиката!
      Last edited by Wolfy; d.m.y г., 17:38.
      Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
      Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
      Thank you, VFTI, thank you!

      Comment


      • #18
        Айде чакам Ви горе на Белмекен в спортната база
        sigpic
        Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
        BMW E30
        BMW E36

        Comment


        • #19
          Смърт помрачи Рали България

          Трагичен инцидент помрачи тази сутрин юбилейното издание на рали България, след като смесеният швейцарско-италиански екипаж Бриан Лавио/Флавио Гугелмини катастрофираха тежко в скоростният етап Сестримо.

          Стюардът по трасето е реагирал още на първата минута след като екипаж номер 10 не е преминал покрай неговия пост и е предупредил Контролния център на ралито.

          В трасето по това време е имало три състезателни автомобила и веднага след тяхното преминаване са тръгнали линейката и FIV (First Intervention Vehicle - автомобилът, който първи навлиза в трасето при инцидент и е екипиран с нужните инструменти).

          Контролният център на състезанието веднага спря останалите екипажи на старта на SS7 и отмени старта на следващата отсечка SS8.


          Двамата катастрофират тежко в 8:35 на около 15 км след старта на отсечката. Първият, който предава информацията за тежкия инцидент е чешкият пилот Ян Черни. Убийственият удар става на тесен участък от пътя, където поради местността не се налага охрана на трасето, а в допълнение на това мястото се оказва без покритие нито от мобилните телефоните и системите за GPS.

          Двете радиостанции са на километър от едната и другата страни на фаталния 15 км, разположени на по около 1000 м. напред и назад по трасето на 23.68 километровата отсечка. Така практически информацията на Черни стартира процедурите по оказване на помощ на ранения Бриан Лавио.

          Пристигналите веднага след катастрофата лекари констатират смъртта на навигатора. От Пазарджик пристига Дежурна следствена оперативна група от Областната дирекция на МВР, като това поставя процедурата по следствието в подобни случаи.

          Час и половина, след като край Сестримо катастрофата на смесения швеацарско-италиански екипаж Бриан Лавио/Флавио Гугелмини отне живота на навигатора, директор-мениджърът на рали България Димитър Агура направи официално изявление пред акредитираните в пресцентъра на рали България журналисти.

          "За голямо наше съжаление на скоростен етап SS7 екипаж 10 претърпя тежък инцидент, навигаторът Флавио Гугелмини - почина. Ще ви разкажа как процедирахме ние. На втората минута, когато колата не премина през следващия пост на стюардите бяхме информирани. Веднага спряхме отсечката. В отсечката имаше три автомобила. Изчакахме те да минат през 9-ия километър, където има пожарна и линейка".

          "Веднага след като мина последният от тези три автомобила, пожарната, в която има разпъвачки, тръгна. След нея тръгна линейката. По неофициалната информация, която имаме от екипажа, който се е намирал в линейката, навигаторът е починал на място. Пилотът е закаран в болницата във Велинград и няма тежки наранявания, но състоянието му е стабилно", заяви Димитър Агура.
          ALFA ROMEO 146 1.4 16V T.SPARK 2000г.

          Comment


          • #20
            Изключително тежък инцидент помрачи иначе перфектно организираното ни рали.За жалост не добре съобразената скорост с която се е движил Брайън Лавио е причина за тежката катастрофа при която си отиде навигатаро му Флавио Гугелмини.Нека почива в мир човека.Дано не се случват повече такива инциденти.

            Разбрах че прецедателя на рали-то ни Георги Янакиев е казал,че този инцидент няма да окаже влияние върху бъдещото ни домакинство през 2010 година за ВРЦ.

            Който е ходил нека да постне снимки.Мисля че ще е интересно да видим кой какво е заснел.Иначе доминацията на Джандоминико Басо е видима за всички.Дано Крум запази 2-то място.
            sigpic
            ex 147 JTD by Turbon
            Giulietta multiair - the new passion

            Comment


            • #21
              разказ на свидетел:


              Какво се случи.
              Въпросния завой е лява 5-ца,която се затваря в 3 или 4-ка.Гледахме го само поляка там и се усетихме,че е доста опасно и затова тръгнахме леко нагоре.Басо мина доста силно от там на звук.Българските Евота си пролича по звука,че го знаят този завой.После дойде момента в който по звук се движеха две коли близо една до друга,но при нас мина само Гавиджоли.И последва голямата дупка..........чухме как някаква Н-ка спря.Аз почнах да правя сметки-трябваше да идва Ц2-ката на Тусляк и Пепи.Направо изтръпнах.На звук дойде и Ц2-ката.След малко продължи към нас.Туслак спря при нас и каза:РАДИО???????МАРШАЛ??????????? Ние му казахме нагоре и той продължи.Направо бяхме в потрес :Лавио,Тусляк и Пепи трябваха да са на ред по последните времена от вчера.Колата,която спря не беше СУПЕР и започнахме да тичаме надолу.На звук отново дойде и спря една Н-ка.Тичахме и правихме сметки,но никой от нас не слагаше в тях Лавио.Просто .......... .
              Това,което видяхме на мястото беше нещо ужасно.Пепи и един чех седяха до Пежото.Лавио също беше отстрани.Друг чех седеше отстрани,Славов и бай Добри правиха някакви опити за връзка,а Митко беше с една табела SOS малко по-надолу.Чувахме,че идват коли от долу.Първата спря,после още и още.През това време дойде радиовръзката.Пепи нещо викаше по станцията,ама нещо от другата страна май не го разбираха.После от някъде едих пич с гащеризон хвана обхват.........................Катето направо щеше да помете всички-спря на магия.Пълна лудница.Колите си идваха и най-вече никой не знаеше за някакъв проблем на трасето.Ужас.Като фюлм на ужасите в който седиш и нищо не правиш.Не можеш и да се обадиш на никой.Просто седиш и гледаш...................
              Нямам думи...........НИКАКВО ВРЦ ЗА ТЕЗИ НЕЩАСТНИЦИ ОТ ФЕДЕРАЦИЯТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #22
                R.I.P Флавио
                В никакъв случай ВРЦ в Б-я колкото и да ни е тъжно.САмо вижте идоитското изказване на шефа на федерациата....
                75 2,0 '85
                75 2,0 TS
                Corsa A 1,4
                Corsa A 1,6 GSI

                Comment


                • #23
                  Тези пътища са по-подходящи за оф-роуд състезание, не за рали...
                  Иначе ето няколко снимки от мен, но не са кой знае какво...
                  Attached Files
                  Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                  Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                  Thank you, VFTI, thank you!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                    разказ на свидетел:


                    Какво се случи.
                    Въпросния завой е лява 5-ца,която се затваря в 3 или 4-ка.Гледахме го само поляка там и се усетихме,че е доста опасно и затова тръгнахме леко нагоре.Басо мина доста силно от там на звук.Българските Евота си пролича по звука,че го знаят този завой.После дойде момента в който по звук се движеха две коли близо една до друга,но при нас мина само Гавиджоли.И последва голямата дупка..........чухме как някаква Н-ка спря.Аз почнах да правя сметки-трябваше да идва Ц2-ката на Тусляк и Пепи.Направо изтръпнах.На звук дойде и Ц2-ката.След малко продължи към нас.Туслак спря при нас и каза:РАДИО???????МАРШАЛ??????????? Ние му казахме нагоре и той продължи.Направо бяхме в потрес :Лавио,Тусляк и Пепи трябваха да са на ред по последните времена от вчера.Колата,която спря не беше СУПЕР и започнахме да тичаме надолу.На звук отново дойде и спря една Н-ка.Тичахме и правихме сметки,но никой от нас не слагаше в тях Лавио.Просто .......... .
                    Това,което видяхме на мястото беше нещо ужасно.Пепи и един чех седяха до Пежото.Лавио също беше отстрани.Друг чех седеше отстрани,Славов и бай Добри правиха някакви опити за връзка,а Митко беше с една табела SOS малко по-надолу.Чувахме,че идват коли от долу.Първата спря,после още и още.През това време дойде радиовръзката.Пепи нещо викаше по станцията,ама нещо от другата страна май не го разбираха.После от някъде едих пич с гащеризон хвана обхват.........................Катето направо щеше да помете всички-спря на магия.Пълна лудница.Колите си идваха и най-вече никой не знаеше за някакъв проблем на трасето.Ужас.Като фюлм на ужасите в който седиш и нищо не правиш.Не можеш и да се обадиш на никой.Просто седиш и гледаш...................
                    Нямам думи...........НИКАКВО ВРЦ ЗА ТЕЗИ НЕЩАСТНИЦИ ОТ ФЕДЕРАЦИЯТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                    Ударът е бил страшен. Вчера в You Tube е качено и видео от мястото на трагедията. Колата е смачкана до неузнаваемост в дърво. Не знам дали нещо в организацията би предотвратило това да се случи и дали можем да търсим виновни за случилото се. Просто този спорт е с висока степен на риск.
                    Last edited by Pepo; d.m.y г., 22:09.
                    156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                    Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                    Comment


                    • #25
                      Почивай в мир ФЛАВИО.Потресен съм от случилото се,искрени съболезнования към семейството му.последната снимка на колата е 1 минута и 30 секунди преди да катастрофират.Първата снимка е на победителя










                      TIPO 2.0 91g.
                      PUNTO 1.2 04 g.
                      156 1.8 TS 00g

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от tipo1960 Покажи съобщение
                        Почивай в мир ФЛАВИО.Потресен съм от случилото се,искрени съболезнования към семейството му.последната снимка на колата е 1 минута и 30 секунди преди да катастрофират.Първата снимка е на победителя











                        -----------------------------------------------------------------
                        Бих искал да те помоля да махаш снимките когато цитираш мнение.
                        Особено ако са повече от 10.
                        pr_00f
                        Last edited by pr_00f; d.m.y г., 23:16.

                        Бог прощава JTD-то НЕ!

                        Comment


                        • #27
                          Наистина голяма трагедия...
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28


                            Наистина много гадна случка но според мен не е нормално линеиката да се забажи с повече от час според мен можеше нашите да реагират по адекватно а и после комисията да се чуди 4 часа какво да прави дали да прекратят ралито
                            Alfa Romeo 1.6 T.S.

                            Comment

                            Working...
                            X