Известие

Collapse
No announcement yet.

Искам акъл и мнения за вх колектори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Искам акъл и мнения за вх колектори

    Искам мнения за това дали е добре освен портнатите колектори на главата, да пипна малко и тия на пластмасовите колектори, тъй като има разминаване.
    Доколкото знам при постъпването си в двгто, въздуха трябва да отива от широко към по тясно, за да има ефект - при мен сега ще се получи нещо като разминаване от 5 мм, тъй като отворите на пластм колект са с 5 мм по тесни от входовете на металните - между тях както знаете има гумен преходник, който се различава само с 1-2 мм, по скоро бих казал мм и половина......
    Както виждате на втората снимка, въпреки че отвора на плсм колек е кръгъл, то въздуха минава само през елипсовидната тръба, и това кръглото се явява като някакво уширение само......идеята ми е да изпиля това елипсовидното до мястото където то свършва навътре......след като обработя и гумения преходник, ще се получи нещо като възд джоб там, но поне тия 5 мм стеснение няма да ги има - кое е според вас по добре - да се опитам да туширам само стеснението без да махам елипсата, или да и бия балтията.....
    Изобщо всякакви мнения и идеи са добре дошли.....


    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Гладки преходи колега!
    Иначе скоростта на входящият поток пада в следствие на турбулентните завихряния в ръбовете и коефициента на пълнене особено при високи обороти се влошава.
    Идеята да направите там кухина... просто няма да я коментирам
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Гладки преходи колега!
      Иначе скоростта на входящият поток пада в следствие на турбулентните завихряния в ръбовете и коефициента на пълнене особено при високи обороти се влошава.
      Идеята да направите там кухина... просто няма да я коментирам
      Е коментирай бре, аз като не знам не ме е срам да питам......затова и исках да знам кое е по малкото зло - да има нещо като уширение(да не звучи така грубо като кухина), или да има ръбове, или да го загладя накак си, независимо че няма да стане от широко към тясно, а ще има нещо като вълнообразност.....
      Три варианта са така както го гледам и мисля......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Сложи си металните колектори и си ги пасни по творите.

        Пластмасовите колектори нема как да ги корегираш,ще се получи кухина ......пак завихряне.

        Или една по добра идея.....4 дросела.
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          ....
          Три варианта са така както го гледам и мисля......
          Аз пък като гледам (без да мисля) виждам още един.
          1. Изчистваш профила който е по-малък
          2. Вложки (поставена в кръглата кухина) от стъклонапъленен полиамид в който има направен плавен преход към следващият профил който не се вижда.

          *материала не е задължително да е полиамид... може и някакъв силумин които дори ще има по хубав финиш, но пък се обработва по-трудно

          Успех, пък следващият път като идвам в Заарата ще ти звънна да ми счупиш врата с 2,5-цата пък и да пийнем ако има време
          Last edited by fade; d.m.y г., 17:19.
          Have A Nice Day
          o/_______\o
          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
          []=о===о=[]

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            Или една по добра идея.....4 дросела.
            Казаха ми го, ся ти ще ми кажеш какви и откъде.....
            Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
            Успех, пък следващият път като идвам в Заарата ще ти звънна да ми счупиш врата с 2,5-цата пък и да пийнем ако има време
            До 15 дена се надявам да е в движение вече, че много време мина......
            ПП - откъде се взима цялата тая химия дето я изброи.......
            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 17:21.
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              От мотор,бре,примерно R1,40мм
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Казаха ми го, ся ти ще ми кажеш какви и откъде.....

                До 15 дена се надявам да е в движение вече, че много време мина......
                ПП - откъде се взима цялата тая химия дето я изброи.......
                Ми някоя добре снабдена железария... продават го на кръгли пръти различен диаметър, може да е черен, а може и да е натурален цвят (восъчно едно такова ... хм... жълто ли да го нарекааа) Виж и в Бриколаж или в Практикер дали не продават... но е важно да е стъклонапълнен (по-здрав е и не се цепи лесно) не дай си боже да имаш детонации в смукателните колектори!
                Have A Nice Day
                o/_______\o
                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                []=о===о=[]

                Comment


                • #9
                  http://performance-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3596
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                    Ми някоя добре снабдена железария... продават го на кръгли пръти различен диаметър, може да е черен, а може и да е натурален цвят (восъчно едно такова ... хм... жълто ли да го нарекааа) Виж и в Бриколаж или в Практикер дали не продават... но е важно да е стъклонапълнен (по-здрав е и не се цепи лесно) не дай си боже да имаш детонации в смукателните колектори!
                    Мда, май ще трябва да махна колекторите от главата и да ги напасна трите елемента наведнъж да видя какво ще е различно и излишно, че да процедирам някак си......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      Добре изглежда, но ще избера по бързия вариант.....пък и е малко по евтин......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Имам още въпроси - значи искам да махна всичко от вътрешноста на колекторите, и да скъся максимално пътя на въздуха от дросела до двигателя - на първата снимка е горния капак на пластмасовия колект, на долната съм го снимал под ъгъл.....идеята ми е да премахна вътрешния ръб на каналите, както виждате от очертаното - това дето е с червено, месля да го махна или изпиля за да не се образуват завихряния и въздуха да преминава с възможно най малко пречки пред себе си.......
                        Долния капак е с доста голям обем, и ще го намаля някак си, щото мисля че не е добре......
                        Съвети?????
                        Attached Files
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          ще загубиш

                          Comment


                          • #14
                            Що да загуби....половината оребрения са от матрицата за пласмаса...аз съм за колкото може по-ламинарен поток и по-малко завихряния! Фабричните крепежи и осенъци са за махане
                            NESH
                            156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                            Comment


                            • #15
                              @nesh
                              Аз пък залагам на мнението на голямата риба - повярвай ми знае какво пише .
                              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                              Comment

                              Working...
                              X