If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
колеги един въпрос, малко не съм наясно щот от разбирачи се обърках съвсем
Блоу оф клапата след като се сложи има ли пръст в разхода на гориво или не...?!?
1986 Alfa Romeo Sprint ex.
1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
1999 Citroen Saxo 1.0 Never Give Up! Just keep walking... ®
колеги един въпрос, малко не съм наясно щот от разбирачи се обърках съвсем
Блоу оф клапата след като се сложи има ли пръст в разхода на гориво или не...?!?
да - външния вдига малко
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
зависи от гледната точка от начина на каране и от двигателя
но за бегачка дали ще харчи 20 или 21 нема никакво значение щото 100 км на по 400м се навъртат трудно
от половин до литър а понякога 2 при бензиновите
но ти за какъв двигател питаш конкретно
сегаще ти обясня защо вдига
рециркулационния връща въздуха пред турбината и зад деботомера демек този въздух е премерен ведъж за влязъл и е пуснато съответното гориво за него
при външния клапан - изпусла във атмосферата , демек премерен е въздуха пуснато е гориво но въздуха е изхвърлен на вънка
по принцип някои се кефят щото колите им тръгвали повече със външен клапан - във което няма никаква логика освен че стария сигурно им е бил скапан
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Не само, че няма смисъл, ами и само ядове можеш да си докараш с негативните странични ефекти
Имало е и други теми за блоу-оф на дизел. Там е било разисквано. Разликите в принципа на действие при бензин/дизел са прекалено големи що се отнася до тоя клапан
Има едни пищялки, дето имитират съскането, но е малко 'пишман' тунинг
поразрових се и видях какво е действието на този клапан при бензиновите и дизеловите двигатели! общо взето ми стана ясно
а някакъв съвет как да се намали турбо лаг-а при дизела?
1986 Alfa Romeo Sprint ex.
1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
1999 Citroen Saxo 1.0 Never Give Up! Just keep walking... ®
Не само, че няма смисъл, ами и само ядове можеш да си докараш с негативните странични ефекти
Имало е и други теми за блоу-оф на дизел. Там е било разисквано. Разликите в принципа на действие при бензин/дизел са прекалено големи що се отнася до тоя клапан
Има едни пищялки, дето имитират съскането, но е малко 'пишман' тунинг
Случаино да знаеш от къде мога да си намера такива пищялки, еи така за ташак че ми е интересно
B&B Racing | bb-racingteam.com Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment