Известие

Collapse
No announcement yet.

Механични компресори?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BatVas

    Това значи ли че центрифугния е по добър за двигателя на Алфата
    според аутоделта да
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от BatVas
      Първоначално публикувано от Kostadin
      Първоначално публикувано от BatVas

      До колкото знам има два вида механични компресори, ама не съм запознат каква е разликата. Та какви са тези два вида механични компресори и какво е предимството не единия пред другия
      Компресорите най-общо са 2 вида- центрофугни и винтови (roots). центрофугните се използват при високооборотни мотори и прават налягане само при по-високи обороти- при това покачването на налягането е плавно- заедно със оборотите. Центрофугния компресор се познава по това че седи пред двигателя или отпред вдясно или ляво и прилича на голям алтернатор със тръби.
      Това значи ли че центрифугния е по добър за двигателя на Алфата
      на този въпрос не е много лесно да се отговори......много работи трябва да се сметнат и най-важното е че трябва да знаеш много добре какво точно искаш да направиш, но определено ако трябваше аз да избирам бих избрал със сигурност турбо-компресор
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #33
        Все пак не пропускаме ли да коментираме едно от най-важните неща - електрониката която контролира процесите при двата вида конверсия.

        Иначе вариянта за механичен компресор е от скрапнати Ц180, Ц200. Ц220 компресори на МБ а за Турбо -такова като на Бобо.
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #34
          щом караш с над-налягане ще трябва повече бензин и по-малко аванс. електрониката(промяната) ще е еднаква. варианта турбо е по-добър почти винаги (малко съм пристрастен ).
          _______________________________
          като цяло често не се прави разлика между boost treshold (праг на налягането) и lag (забавяне). прага показва минималните обороти при които турбото почва да прави полезно над-налягане, т.е. примерно 3000 оборота - мери се в обороти. забавянето показва времето за което турбото започва да прави полезно налягане от определени обороти, както сигурно се сещате, това време е променливо в зависимост от оборотите, т.е. на 3500 оборота след пълно отваряне на дроселовата клапа може да е 1сек, при 5000оборота може да е 0.2сек.
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment

          Working...
          X