Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбина от 1.6 за 2.0 може ли!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Май работи на 1.5 бара и е над 250 коня
    П.с.Англичаните са мнооого луди по алфите...
    Alfa 155 1.7,1.8 ex
    Alfa 166 2.4 3 ex
    155 1.8 MY 95 sport

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Flame Покажи съобщение
      Само дето в темата няма почти никакво инфо
      Проекта е страшен, но собственика на колата не казва почти нищо за нея. Само снимки и това е...
      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

      Comment


      • #33
        Даммм уви...


        Има само едни пистънс от Италито и те това е... Цялата тема е една неграмотна реклама на 3Г моторспорт....

        За съжалание няма да е грам полезна...освен че може да се види евентуален бъдещ колектор...


        И при тоя проект ми се струва че нищо общо взето не е останало от оригиналния 2.0 8В...
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #34
          Да го ева,трябваше да я прочета пак,еми нищо поне картинките са интересни
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #35
            Май не сте разгледали цялата тема. Започва с тази снимка, т.е. вариант 1(който е близък до това, което иска mimouzunov, без кулер и с чугунка колектор):


            После са изрудщините, че явно му е дошла слабичка . Печели някой и друг подиум на местните им TimeAtack и накрая "взривява" мотора, което не е неочаквано, според мен . Разправя, че за 2010 ще го оправи и ще е още по-"лош". Поне аз това разбрах. Иначе - да, няма почти нищо конкретно за чаркалата и наместването им.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #36
              За ризниците е ясно и доказано (от Павлин) карат на надув до 300кс и почват проблемите с ризите,така че не се превъзбуждайте.
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #37
                Да не гвовриме за всмукателния колектор,итой трябва да се прави,защото тези първите снимки са меко казано несериозни с оригинален колектор и маркуч.После сменя колектора,но оставя оригиналния маркуч,което е меко казано смешно
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #38
                  Attached Files
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                    Май не сте разгледали цялата тема. Започва с тази снимка, т.е. вариант 1(който е близък до това, което иска mimouzunov, без кулер и с чугунка колектор):

                    Еми точно...Има една снимка и никакво инфо...на колко са я надули, колко време е изкарала по този начин, колко к.с и т.н...

                    А 300к.с. какво ще рече? В смисъл само със смяна на буталата ли могат да се издържат тия 300к.с.? А сток карантията до колко издържа?...
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #40
                      Ами след 300кс ви се разцепват ризниците,а пък ти мое да слагаш каквато си искаш карантия.
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                        ...

                        А 300к.с. какво ще рече? В смисъл само със смяна на буталата ли могат да се издържат тия 300к.с.? А сток карантията до колко издържа?...
                        Виждал съм преди време в някакъв форум, история за надута AR GTV 1.8 TS до 0.8 bar... доколкото си спомням, всичко си беше сток, даже без ремап (има няколко евтини трика с които се "мами" (пригажда) ЕКУ) . Човека имал намерение да увеличава още налягането, поне на 1-1,2 и така като на майтап без да сменя нищо я сложил на 0,75-0,8, ако ще духа гарнитура да духа и след това вече да прави ремонт и да сменя бутала! Дори не беше си направил труда да слага някакъв сериозен охладител на въздуха, Вече не помня, но май беше от някакъв микробус на Ford... След време разбрах, че е преминал на тъмната страна (Мазда RX7), а колата е продал както си е била на 0,8 bar-a и не знаеше по-нататъшната и съдба.


                        В първия момент и аз това се зачудих, какво значи 300к.с. но после разбрах, че всъщност няма значение!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #42
                          според мене едно APEXI би свършило чудесна работа за фуел менагмента при буст

                          за да не се пипа електрониката много
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #43
                            До колкото съм чувал 2.0 8в ТС държи на 0.8-0.9 надув със сток железата, но нямам идея дали е така. Иначе пишете на Турбоделта - той има опит с такова нещо До колкото съм чел в чужди форуми за по-голямо налягане се сменят и ризите и се прави един моноблок.
                            Ето един проект за доста коне, който незнам дали е финиширан. http://jpc.se/EN/referenser_1.htm Целия проект го има май в някакъв шведски форум, но не мога да го намеря.

                            Ей го и моноблока.
                            Attached Files
                            1983 Alfa Romeo 6 2.5 VMTD 10V 105hp
                            1984 Alfa Romeo Giulietta 2.0 8V 130 hp
                            2001 Lancia Zeta 2.0 JTD 16V LX 110 hp

                            Comment


                            • #44
                              Хеи... несъм се отказъл!!!
                              Събират се онези хартиики!!!
                              Няма ли някои да подхвърли м-у другото някоя и друга идея примерно:
                              От къде да осигуря маслото, къде да го върна в двигателя...
                              Марка на по-читава турбина (като цяло Гарет или !?...)
                              За този съвсем лек надув (0.5 е даже много) трябва ли да имам задължително интеркулер!?
                              Някои по-нагоре беше написъл ,че малко може да се излъже електрониката... еи такива неща ме вълнуват сега....
                              Даже ако някои вещ маистор (предполагам има такива тук) се захване наи-добре да отдели известно време и да направи такава тема направо..
                              Нещо от сорта "как се турбинира" ,но малко по-обстоино да се обясни кое как защо ,кои клапан къде и тн!! Да се опише примерно за сериозен тунинк (ковани бутала биели и тн) също и за по-лек (до 0.5 макс) какво се променя ,НО В ДЕТАИЛИ!!!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от MainaCore Покажи съобщение
                                До колкото съм чувал 2.0 8в ТС държи на 0.8-0.9 надув със сток железата, но нямам идея дали е така. Иначе пишете на Турбоделта - той има опит с такова нещо До колкото съм чел в чужди форуми за по-голямо налягане се сменят и ризите и се прави един моноблок.
                                Ето един проект за доста коне, който незнам дали е финиширан. http://jpc.se/EN/referenser_1.htm Целия проект го има май в някакъв шведски форум, но не мога да го намеря.

                                Ей го и моноблока.
                                Не стига че не е финиширан ами и доста несериозно е да се твърди преди даже да е запалил че тва е най-бързата кола в европа

                                ---------- Post added at 14:03 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

                                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                                според мене едно APEXI би свършило чудесна работа за фуел менагмента при буст

                                за да не се пипа електрониката много
                                Според мене тва апекси (понеже съм настройвал такива) нема никакви шансове да ти помогне за атмосверна електроника

                                ---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 14:03 ----------

                                Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                                Хеи... несъм се отказъл!!!
                                Събират се онези хартиики!!!
                                Няма ли някои да подхвърли м-у другото някоя и друга идея примерно:
                                От къде да осигуря маслото, къде да го върна в двигателя...
                                Марка на по-читава турбина (като цяло Гарет или !?...)
                                За този съвсем лек надув (0.5 е даже много) трябва ли да имам задължително интеркулер!?
                                Някои по-нагоре беше написъл ,че малко може да се излъже електрониката... еи такива неща ме вълнуват сега....
                                Даже ако някои вещ маистор (предполагам има такива тук) се захване наи-добре да отдели известно време и да направи такава тема направо..
                                Нещо от сорта "как се турбинира" ,но малко по-обстоино да се обясни кое как защо ,кои клапан къде и тн!! Да се опише примерно за сериозен тунинк (ковани бутала биели и тн) също и за по-лек (до 0.5 макс) какво се променя ,НО В ДЕТАИЛИ!!!
                                Аз лично мога да го направя но това означава да напиша малка книга за гореспоменатото а нямам нито времето нито нервите Има писани книги хиляди на темата който има желание може да попрочете Можете да започнете с библията на турбо моторите - Мксимум Бууст от Корки Бел - държа да отбележа че определено ви трябват добри технически познания и английски на добр ниво за да схванете Книгата я има свободно в нета (просто форума не позволява да ви я кача).
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X