Известие

Collapse
No announcement yet.

генерация?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Принципно ако махнеш средното и сложиш резонатор вместо катализатор, махаш задното и слагаш едно спортно се получава приличен звук, който не чупи джамовете на съседите и не те боли главата. Това без промяна на диаметъра.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
      Четов някой от форумa си беше сложил нa мястото нa средното гърне, прaвa тръбa и кaзa че звукa бил отврaтителен. И никой не ми отговори, aко сложa 2 пури нaпример дaли звукa ще бъде по плътен и нямa дa бучи толковa.
      Да определено, резонатора ще "отреже" дрънченето след 3000, ако е спортен би могъли да помогне за празненето на газовете, но това е само "би могъл" За добър звук е важно да имаш качествен зад заглушител(хубаво спортно задно гърне).
      145 QV ex.
      146 Boxer TOTAL ex.
      147 T.S. Sele top

      Lancia Dedra 2000 16

      Comment


      • #18
        пфф на тъпото с мотор 2.0 16
        бях с генерация от колекторите до отзад
        неръждавейка 63по1.5 само с крайно гърне правопоточно
        и да ти кажа няма такъв звук
        адски силен на извънградско ти бръмва мозъка
        отзад пукаше и излизаше огън
        а полицайте още от далече с палката ме чакаха
        колко пъти искаха да ми спират колата от движение
        не е истина ....
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
          пфф на тъпото с мотор 2.0 16
          бях с генерация от колекторите до отзад
          неръждавейка 63по1.5 само с крайно гърне правопоточно
          и да ти кажа няма такъв звук
          адски силен на извънградско ти бръмва мозъка
          отзад пукаше и излизаше огън
          а полицайте още от далече с палката ме чакаха
          колко пъти искаха да ми спират колата от движение
          не е истина ....
          Да ... 63, но е имало защо в неговия случай 55 макс. -60мм. на 1.6т.с. иначе найстина ще си дивеч за всеки полицай.
          145 QV ex.
          146 Boxer TOTAL ex.
          147 T.S. Sele top

          Lancia Dedra 2000 16

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
            Да ... 63, но е имало защо в неговия случай 55 макс. -60мм. на 1.6т.с. иначе найстина ще си дивеч за всеки полицай.
            Аз съм 1.8Т.С. и мисля като за начало да сложа резонатор и крайно гърне, но преди това трябва да погледна дали всичко е заминало или само тези 2 гърнета. Ако всичко е заминало ще слагам права генерация с резонатор и крайно гърне.

            @Мupo точно такъв звук искам, но това предполагам си е цяла система за което толкова пари нямам възможност да извадя.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
              Аз съм 1.8Т.С. и мисля като за начало да сложа резонатор и крайно гърне, но преди това трябва да погледна дали всичко е заминало или само тези 2 гърнета. Ако всичко е заминало ще слагам права генерация с резонатор и крайно гърне.

              @Мupo точно такъв звук искам, но това предполагам си е цяла система за което толкова пари нямам възможност да извадя.
              Извинявам се... Ако са здрави другите части от генерацията, слагай- ще поотпуши малко, но ефекта не е същия, както с цяла генерация от колектор до задно гърне.
              Един съвет от мен: Т.С.-а е шумничък двигател, слагай хубаво задно гърне не Турско, за да няма грозно жужене и дефектирало гърне след 1 зима.
              145 QV ex.
              146 Boxer TOTAL ex.
              147 T.S. Sele top

              Lancia Dedra 2000 16

              Comment


              • #22
                Е точно такъв звук нейскам да имам http://www.youtube.com/watch?v=pkuxK...eature=related за такова жужене ли говориш? Искам да е плътно и във високите.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                  Аз съм 1.8Т.С. и мисля като за начало да сложа резонатор и крайно гърне, но преди това трябва да погледна дали всичко е заминало или само тези 2 гърнета. Ако всичко е заминало ще слагам права генерация с резонатор и крайно гърне.

                  @Мupo точно такъв звук искам, но това предполагам си е цяла система за което толкова пари нямам възможност да извадя.
                  Ако сменяш гърнетата, сложи ново средно и примерно един Ремус накрая. Звука би трябвало да е плътен и относително тих до 2500-3500 оборота. Мисля, че за тия пари на тоя етап не ти трябва да пускаш по-голяма тръба.
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #24
                    Ето и малко звук от моята по принцип тука из форума трябва да има линк към калколатор за изпускателна система (но немога да го открия в момента може и да съм го гледал преди хакването на форума) където за пресмятането на диаметъра на тръбите се взема в предвид на какви градуси отварят и затварят смукателните и изпускателните валове като ти калкулира изпускателната система на 3 части:Колектор,Средна тръба и Крайна.За моята(колата от подписа)излезна колектор Ф40, средна част Ф50, крайна Ф55 катализатора съм го оставил нямам резонатори.

                    http://www.vbox7.com/play:50e49100
                    P.S ако някой иска мога да запиша и без тапите на краините гърнета
                    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                      Ето и малко звук от моята по принцип тука из форума трябва да има линк към калколатор за изпускателна система (но немога да го открия в момента може и да съм го гледал преди хакването на форума) където за пресмятането на диаметъра на тръбите се взема в предвид на какви градуси отварят и затварят смукателните и изпускателните валове като ти калкулира изпускателната система на 3 части:Колектор,Средна тръба и Крайна.За моята(колата от подписа)излезна колектор Ф40, средна част Ф50, крайна Ф55 катализатора съм го оставил нямам резонатори.

                      http://www.vbox7.com/play:50e49100
                      P.S ако някой иска мога да запиша и без тапите на краините гърнета
                      Аз искам да я чуя без тапите на гърнетата
                      Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                        пфф на тъпото с мотор 2.0 16
                        бях с генерация от колекторите до отзад
                        неръждавейка 63по1.5 само с крайно гърне правопоточно
                        и да ти кажа няма такъв звук
                        адски силен на извънградско ти бръмва мозъка
                        отзад пукаше и излизаше огън
                        а полицайте още от далече с палката ме чакаха
                        колко пъти искаха да ми спират колата от движение
                        не е истина ....

                        на един приятел кат го спираха му викаха ченгетата, "пич чувамете от 3км и само те чакаме да ти видим червения цвят на колата "

                        по темата: наскоро си говорихме с един приятел и тои ми спомена за някави гърнета със завъррящи клапи вътре нещо като перки....някои да е слагал такова? също каза че освобождавало мотора и дигало коне .....
                        Last edited by alfonco147GTA; d.m.y г., 08:43.
                        Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от MaDHaCkEr Покажи съобщение
                          Четов някой от форумa си беше сложил нa мястото нa средното гърне, прaвa тръбa и кaзa че звукa бил отврaтителен. И никой не ми отговори, aко сложa 2 пури нaпример дaли звукa ще бъде по плътен и нямa дa бучи толковa.
                          Аз съм с тръба на мястото на средното гърне и оригиналното задно и въобще не е дразнещ свука.По-дразнещ беше със средното.
                          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                          Comment


                          • #28
                            За кое говориш колега за хондата или за алфата малко оффф да те питам случайно на хондата да не си боднал двигател К20 )))

                            HONDA CRX B16A1 VTEC 150 ++ HP - леко моднат

                            Comment


                            • #29
                              Аз съм с резонаторно и крайно проходно само, тръбите са мисля оригиналните Ф55 и не се седи в колата. Утре слагам за средно една пура, дано паднат малко децибелите, че прекалих нещо))
                              Arena Coast Customs

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                                Аз съм с резонаторно и крайно проходно само, тръбите са мисля оригиналните Ф55 и не се седи в колата. Утре слагам за средно една пура, дано паднат малко децибелите, че прекалих нещо))
                                Колега кажи дали има ефект след това и ако може направи клипче да чуеме защото съм намислил и аз така да направя.
                                Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X