Тия дни ще си поръчвам филтър и сега е момента да реша конус от К&Н или риплейсмънт пак от К&Н. Споделете мнения - звук, мощност, сервизиране и т.н. От К&Н казаха 169 лева за риплейсмънт и 139 за конус. Дайте съвет.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Конус vs. Риплейсмънт
Collapse
X
-
Миналата година като говорих с Импас и казаха че конуса вдига 2-3 к.с., а риплейсмънта 1. Това само за инфо иначе нали все пак е важно ако е конус да е изолиран от топлия въздух че да нема минус коне.98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...
Comment
-
Ako си го направиш добре изолиран от двигателя за да не влиза топъл въздух - конуса е по-добре и като звук и катро мощност. Аз съм с риплейсмънт КиН в кутията и звукът пак се променя - определено е по-добър-ако не ти се занимава с конус става- ама конуса е по-добре
2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф
Comment
-
Първоначално публикувано от MONIМиналата година като говорих с Импас и казаха че конуса вдига 2-3 к.с., а риплейсмънта 1. Това само за инфо иначе нали все пак е важно ако е конус да е изолиран от топлия въздух че да нема минус коне.
супротивлението което създава кутията остава с сменяемия - стандартния КиН
докато конусът :
1 Звукът е уникален
2 няма какво да пречи на въздуха и смуче от всякаде ( въпроса е че нашите дебитомери не могат да го премерят)
3 ако осигуриш студен въздух мм как варви особенно в високите оборотиVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
Comment