Известие

Collapse
No announcement yet.

Формула 1 СЕЗОН 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    стига с хейтърсрването....

    Михаел Шумахер
    Себ Льоб
    Майкъл Джордан
    Федор Емилианенко
    Ланс Армстронг
    Тайгър Уудс
    Пеле
    ...........
    част от имената на хората които са завъртели спорта и света около себе си...

    Да не би Себ Льоб да не го мразят щото се подиграва и след състезанието разказва как не си едавал зор, или пък Майкъл щото нижи по 30 точки всеки мач, Федор че пребива всички нацепеняци по целия свят, Ланс че всичко се върти около него и му викат МИСТЪР РОБОТ, или да не би Тайгър къде спи със чуждите жени... ......
    Това са хора барометри на спорта.... Хейтъри колкото искате...
    Тоз де говори за Хил ако иска да ти пусна един клип от Белгия как Шуми стартира 16-ти и напука на всички шушоните в дъжда...


    "there are two things you should not do in this world, box with Tyson or go racing with Schumacher"

    1995 Belgian Grand Prix

    Qualifying
    Pos No Driver Constructor Time Gap
    1 28 Austria Gerhard Berger Ferrari 1:54.392
    2 27 France Jean Alesi Ferrari 1:54.631 +0.239
    3 8 Finland Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 1:55.435 +1.043
    4 2 United Kingdom Johnny Herbert Benetton-Renault 1:56.085 +1.693
    5 6 United Kingdom David Coulthard Williams-Renault 1:56.254 +1.862
    6 7 United Kingdom Mark Blundell McLaren-Mercedes 1:56.622 +2.230
    7 15 United Kingdom Eddie Irvine Jordan-Peugeot 1:57.001 +2.609
    8 5 United Kingdom Damon Hill Williams-Renault 1:57.768 +3.376
    9 26 France Olivier Panis Ligier-Mugen-Honda 1:58.021 +3.629
    10 30 Germany Heinz-Harald Frentzen Sauber-Ford 1:58.148 +3.756
    11 4 Finland Mika Salo Tyrrell-Yamaha 1:58.224 +3.832
    12 14 Brazil Rubens Barrichello Jordan-Peugeot 1:58.293 +3.901
    13 26 United Kingdom Martin Brundle Ligier-Mugen-Honda 1:58.314 +3.922
    14 29 France Jean-Christophe Boullion Sauber-Ford 1:58.356 +3.964
    15 3 Japan Ukyo Katayama Tyrrell-Yamaha 1:58.551 +4.159
    16 1 Germany Michael Schumacher Benetton-Renault 1:59.079 +4.687
    17 23 Portugal Pedro Lamy Minardi-Ford 1:59.256 +4.864
    18 10 Japan Taki Inoue Footwork-Hart 2:00.990 +6.598
    19 24 Italy Luca Badoer Minardi-Ford 2:01.013 +6.621
    20 9 Italy Massimiliano Papis Footwork-Hart 2:01.685 +7.293
    21 17 Italy Andrea Montermini Pacific-Ford 2:02.405 +8.013
    22 22 Brazil Roberto Moreno Forti-Ford 2:03.817 +9.425
    23 16 Italy Giovanni Lavaggi Pacific-Ford 2:06.407 +12.015
    24 21 Brazil Pedro Diniz Forti-Ford 2:09.537 +15.145

    Race
    Pos No Driver Constructor Laps Time/Retired Grid Points
    1 1 Germany Michael Schumacher Benetton-Renault 44 1:36:47.875 16 10
    2 5 United Kingdom Damon Hill Williams-Renault 44 +19.493 8 6
    3 25 United Kingdom Martin Brundle Ligier-Mugen-Honda 44 +24.998 13 4
    4 30 Germany Heinz-Harald Frentzen Sauber-Ford 44 +26.972 10 3
    5 7 United Kingdom Mark Blundell McLaren-Mercedes 44 +33.772 6 2
    6 14 Brazil Rubens Barrichello Jordan-Peugeot 44 +39.674 12 1
    7 2 United Kingdom Johnny Herbert Benetton-Renault 44 +54.043 4
    8 4 Finland Mika Salo Tyrrell-Yamaha 44 +54.548 11
    9 26 France Olivier Panis Ligier-Mugen-Honda 44 +1:06.170 9
    10 23 Portugal Pedro Lamy Minardi-Ford 44 +1:19.789 17
    11 29 France Jean-Christophe Boullion Sauber-Ford 43 +1 Lap 14
    12 10 Japan Taki Inoue Footwork-Hart 43 +1 Lap 18
    13 21 Brazil Pedro Diniz Forti-Ford 42 +2 Laps 24
    14 22 Brazil Roberto Moreno Forti-Ford 42 +2 Laps 22
    Ret 3 Japan Ukyo Katayama Tyrrell-Yamaha 28 Spun off 15
    Ret 16 Italy Giovanni Lavaggi Pacific-Ford 27 Gearbox 23
    Ret 24 Italy Luca Badoer Minardi-Ford 23 Spun off 19
    Ret 28 Austria Gerhard Berger Ferrari 22 Electrical 1
    Ret 15 United Kingdom Eddie Irvine Jordan-Peugeot 21 Fire 7
    Ret 9 Italy Massimiliano Papis Footwork-Hart 20 Spun off 20
    Ret 17 Italy Andrea Montermini Pacific-Ford 18 Out of fuel 21
    Ret 6 United Kingdom David Coulthard Williams-Renault 13 Gearbox 5
    Ret 27 France Jean Alesi Ferrari 4 Suspension 2
    Ret 8 Finland Mika Häkkinen McLaren-Mercedes 1 Spun off 3
    Last edited by ne0; d.m.y г., 22:36.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #62
      Neo по-добре гледай хунгароринг 97.Хил влиза във ф1 на около 30г., като преди това е карал мотор.Шумахер има най-много титли , но ако беше в друг тим едвали щеше да стане така.Те имаха най-големия бюджет и целия екип вкл. и втория пилот работеха за него.Той непостъпва спортсменски , а този спорт според мен не е за евтините му циркаджийски номера.
      Льоб да си говори каквото иска, той неблъска колегите си,не си зарязва колата на средата на пътя и др. от този род.
      Тайгър да спи с която си иска важно е как се държи на игрището.Този спорт въобще не го харесвам и не се интересувам от него.
      АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
      http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
        Neo по-добре гледай хунгароринг 97.Хил влиза във ф1 на около 30г., като преди това е карал мотор.Шумахер има най-много титли , но ако беше в друг тим едвали щеше да стане така.Те имаха най-големия бюджет и целия екип вкл. и втория пилот работеха за него.Той непостъпва спортсменски , а този спорт според мен не е за евтините му циркаджийски номера.
        Льоб да си говори каквото иска, той неблъска колегите си,не си зарязва колата на средата на пътя и др. от този род.
        Тайгър да спи с която си иска важно е как се държи на игрището.Този спорт въобще не го харесвам и не се интересувам от него.
        Бъджет - дойдохме си на думата .
        За да се вложи такъв бюджет трябва да се постигнат определени резултати ,независимо кой за кого работи и така нататък.
        В спорта както казват много коментатори се гледа резултата а не кой колко положения е имал(как се е държал на игрището).
        В състезанията аз оценям Шумахер като пилот ,не като човек.Като седнем да си пием бирата с него тогава ще го мисля къв е що е ....като пилот е (излишен коментар)
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
          Хил влиза във ф1 на около 30г., като преди това е карал мотор.
          Няма как да простим на всички шефове на тимове тогава че не са забелязали по рано уникалните му способности......
          Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
          Шумахер има най-много титли , но ако беше в друг тим едвали щеше да стане така.
          Абсолютно, аз до ден днешен благославям Джанкарло Минарди и Еди Джордан че не извадиха ония тлъсти милиони, дето му дадоха Ферари......ако трябва да посочиш пилот дето е станал шампион в по слаб болид дали ще успееш да посочиш поне 2....айде един все ще се скалъпи.....
          Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
          Те имаха най-големия бюджет и целия екип вкл. и втория пилот работеха за него.
          Ми те го имаха и през повечето време от 21 годишната си суша, ама ти това време не го споменаваш.....
          Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщение
          Той непостъпва спортсменски , а този спорт според мен не е за евтините му циркаджийски номера.
          По някаква случайност е пилота с най - много фенове по света......явно им харесва.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Абсолютно, аз до ден днешен благославям Джанкарло Минарди и Еди Джордан че не извадиха ония тлъсти милиони, дето му дадоха Ферари......ако трябва да посочиш пилот дето е станал шампион в по слаб болид дали ще успееш да посочиш поне 2....айде един все ще се скалъпи...
            Дори и да му бяха дали тази заплата, той нямаше да отиде, защото знае, ,че в такъв отбор няма бъдеще...

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Ми те го имаха и през повечето време от 21 годишната си суша, ама ти това време не го споменаваш...
            За преди това незнаех с какъв бюджет са разполагали..

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            По някаква случайност е пилота с най - много фенове по света......явно им харесва.....
            Е аз определено не съм от тях.
            Last edited by renyx; d.m.y г., 17:14.
            АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
            http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

            Comment


            • #66
              ОК....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #67
                АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                Comment


                • #68
                  да припомня че първото му уяастие в ф1 му е струвало 200 000 марки..... вложени от семейството му и хора зад него.... все глупави хора.... сега милионери

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #69
                    Ето, че и квалификацията завърши, а Ферари се издигнаха отново на нужната висота....за разлика от Хамстера

                    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                    Comment


                    • #70
                      А какво стана на състезанието,че го проспах тая сутрин
                      146 Turbo

                      Comment


                      • #71
                        Голяма работа е тоя Алонсо, паказа че освен каране, трябва и акъл, колкото по бързо наше осъзнаят че той е първия ни пилот, толкова по добре.....Маса е баси кифлата, Ало беше последен първата обиколка, 4ти на финала....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #72
                          Напълно съгласен с колегата.Как задържеше последните обиколки Хамилтън не е истина.Докато Маса при такава ситуация омеква много бързо.
                          alfa romeo 166 2.4 jtd

                          Comment


                          • #73
                            Освен това, как нахендри Лу, дето бил царя на късното спиране......още имам ерекция от случката дето стана.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Освен това, как нахендри Лу, дето бил царя на късното спиране......още имам ерекция от случката дето стана.....
                              Айде сега, Хамилтън го нахендри Уебър изотзадзе!
                              Aко не беше това, Луис щеше да мине пред Алонсо, а може би и пред Маса - просто беше много по-бърз.
                              От Ferrari да го почерпят Уебър, че ако не беше торпилирал Хамилтън, можеше и той да изпревари червените.
                              Alfa Romeo 166 3.0 V6
                              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                              Comment


                              • #75
                                Страхотен Алонсо и безличен Маса! Маса е причината Алонсо да не завърши по-напред в състезанието. Не направи нищо повече, освен че прецака темпото на доста по-бързия Алонсо. Време е Алонсо да спре да се прави на пич спрямо Маса и да го нагъне още от следващото състезание. Явно беше, че не го притиска достатъчно.

                                Бързината на Хамилтън се криеше в новите гуми. Също и на Уебър, който беше по-бърз от Хамилтън. И тук да спомена, че тактиката на Ферари не беше правилна. Трябваше да сменят гумите на Алонсо и Маса. Не може да оставяш ей така пилотите ти да губят по 1,8 сек. на обиколка спрямо съперниците.

                                Добро каране на Бътън. Още миналата година казах, че ще завърши пред Хамилтън в края на сезона. Ето, че нещата започнаха...
                                Last edited by wwweb; d.m.y г., 11:47.

                                Comment

                                Working...
                                X