Известие

Collapse
No announcement yet.

Настройка на карбуратори и кое е по добро ....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Настройка на карбуратори и кое е по добро ....

    става и върви повече от инжекцията но само с вебер 40
    wenimont

  • #2
    а каква е тази машинка за центровка на карбураторите ако не е тайна?
    Now: 156 2.5 V6 24V
    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

    Comment


    • #3
      четири живачни стълба
      Alfa 33S16V Permanent 4

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ALFA33S16V
        четири живачни стълба
        хух ама как ги разбираш нещата дори мое вземете 4 термометъра от старите и да си регулирате наклоните на задния мост

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
          Първоначално публикувано от ALFA33S16V
          четири живачни стълба
          хух ама как ги разбираш нещата дори мое вземете 4 термометъра от старите и да си регулирате наклоните на задния мост
          Абе не знам колко са меродавни тия "свръхтехнологични" живачни стълбове, ма съм виждал 33ка 1.5 след настройка с тям подобни глупости. Моторът щеше да излезне от предния кош. Без да съм разбирач, си поиграх с карбураторите докато ми харесат на звук. В крайна сметка моторът заработи на около 850-900 оборота (поне според оборотомера, ако е верен) без да трепва. Впоследствие се оказа че колата харчи съвсем нормално. Та не знам, защо непременно трябва да се центроват карбураторите със "свръхтехнологични" живачни стълбове.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            То не е важно само да ги имаш тия стълбове, а и как да настройваш карбураторите, т.е. майсторлък, колега. Но вярвай ми, с тях настройката е истинска!!! От опит - работил съм с тях в Италсервиз в/у моите Алфи
            Alfa 33S16V Permanent 4

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от virusalfa
              Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
              Да бе затова цял свят прави инжекциони, щото са по кофти... А пък това директната инжекция е все едно да си вкараш к..р в гъза.
              Lexus IS200

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mind_Control
                Първоначално публикувано от virusalfa
                Инжекцията са я измислили немците,щото не могат да правят карбуратори! Има случаи,в които с карбуратор върви повече и харчи по-малко,само на студено трябва да дърпаш смукач.
                Да бе затова цял свят прави инжекциони, щото са по кофти... А пък това директната инжекция е все едно да си вкараш к..р в гъза.
                Вируса е прав - ако искаш може да се пробваш с едно уно, на което са му махнали инжекцииката и са сложили карбуратор. Стандартно ако не греша уното за което говоря е 75 коня
                Пък за другото - кой прави карбуратори - сети се за по известните фирми за карбуратори за бегачки и ще видиш кой прави добрите карбове
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  НЕ МИ СПАМЕТЕ В ТЕМАТА АКО НЯМА КАКВО ДА КАЖЕТЕ ПО ВЪПРОСА

                  Comment


                  • #10
                    А защо да попитам аз във Формула 1 не слагат карбуратори...?
                    Lexus IS200

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mind_Control
                      А защо да попитам аз във Формула 1 не слагат карбуратори...?
                      Абе колега темата не за това кое е по добро, а може ли да се смени - то и аз се увлякох по предните постове и въобще не се съобразих с заглавието на темата. - за което се извинявам на колегата
                      Отговор на въпроса ти - щото по трудно се регулират с компютър- най грубо казано

                      ЗАЧИСТЕТЕ последните мнения към кошчето
                      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                      Comment


                      • #12
                        Те сега си спорете кое е по-добро Само за справка това уно дет го спрягате беше моноинжекция а не инжекция Така че тия фенове на карбураторите да се осеферят малко и да помислят
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          а според мен за наи мноо повер тряя 4х45 weber ма все пак е 21 век по добре е с инжекция ама да е поне с MOTEC

                          Comment

                          Working...
                          X