Известие

Collapse
No announcement yet.

alfa 155 1.8 vs audi b4 2.0E

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    уффф забравих да отбележа, че ти си 16V, а аз съм 8V
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #17
      mi ot tam idva razlikata 8V ili 16V
      8V dvigateljat e silen v malkite oboroti i umira v golemite I !!!! kadeto te svurshvat tam nie zapochvame - demek 16V zapochva da izlita sled 4000RPM

      kakto az kazvam mojata e 16V

      1predavka 70km/h
      2predavka 110 km/h
      3predavka 160km/h

      e pri 8V neshtata sa s 10-20 km po nadlolu
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        при 8V нещата стоят така:
        ALFA 155 T.SPARK 2.0 8V
        1предавка-65км/ч
        2предавка-105км/ч
        3предавка-160км/ч
        а затова че една 155ца 8V умира при високите обороти е супер смешно драги ми колега при положение, че достига максимален въртящ момент при 5000об./мин=190N/m, а 16V достига 190N/m = 4000об./мин
        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

        Comment


        • #19
          ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 13:49.

          Comment


          • #20
            za ....

            ave vie mnoo qka tema ste podhvanali be q gi slojete na 4ertata i da gi vidim ko gi merite u foruma az sam siguren 4e edin dobar t.s. 8v 6te e dosta seriozen konkurent na 16v ot opit vi go kazvam a za moq t.s. leka mu prast sam siguren 4e 16v 6te gleda kak zaminavam ako iskate pitaite bobo toi znae za ko stava vapros

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pooh
              колкото по-рано се достига макс. върт. момент толкова по-добре
              (при турбо моторите се достига при 1900-2500)
              и колкото в по-голям диапазон се запазва още по-добре.
              еми то тогава по тая логика 8V е по-силен във високите обороти, а не както каза White Power в ниските
              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

              Comment


              • #22
                ) njama da sporja shtoto stanahme kato golfajiite
                koito mu se chete da chete koito ne si e negov problem
                suprotivlenieto na klatanite , kogato e dva klapana na cilindar e mnogo po goljamo nezavisimo kolko e goljam klapana , ot kolkoto kogato sa 4 klapana , ot tam sleda ( prosta matematika )
                che kolichesvtoto postupil vuzduh v butaloto na 16V e po goljamo , A ot tam sledva ........................................


                krai na spora
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kostadin
                  при 8V нещата стоят така:
                  ALFA 155 T.SPARK 2.0 8V
                  1предавка-65км/ч
                  2предавка-105км/ч
                  3предавка-160км/ч
                  а затова че една 155ца 8V умира при високите обороти е супер смешно драги ми колега при положение, че достига максимален въртящ момент при 5000об./мин=190N/m, а 16V достига 190N/m = 4000об./мин
                  a tuka njamah predvid alfata , a mnogo drugi marki ot sushtija klas
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от WhitePower
                    Първоначално публикувано от Kostadin
                    при 8V нещата стоят така:
                    ALFA 155 T.SPARK 2.0 8V
                    1предавка-65км/ч
                    2предавка-105км/ч
                    3предавка-160км/ч
                    а затова че една 155ца 8V умира при високите обороти е супер смешно драги ми колега при положение, че достига максимален въртящ момент при 5000об./мин=190N/m, а 16V достига 190N/m = 4000об./мин
                    a tuka njamah predvid alfata , a mnogo drugi marki ot sushtija klas
                    виж затова вече съм съгласен.
                    аиде стига по тая тема че ауди и алфа отидохме на алфа и алфа
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #25
                      Аре аре ... който не е карал 8V да си държи езика зад пожълтелите зъби .. Аспарух най-много е в час кво може един 8V. За пример мога да ви кажа че точно мойта старата 155 1,8ТС 8V ги правеше Аудитата и Голфовете смешни над 4000рпм ... за поддържане на макс. скорост ... трудна работа .. щом Пандо оня ден се уплаши при 200 на 4500рпм с 2,4JTD ... требфа да се сетите, че Алфите не са направени много много да държат висока магистрална скорост ... но виж завоите ... ех завоите ... бране на боровинки в отцепен район ... който не е минавал Петрохан или некой по-такъв проход планинско въобще нема престафа кфо може 8V мотора ... мога само да ви кажа че направо не е за вярване ... а също и разхода трудно ше го поверва човек

                      Comment


                      • #26
                        Абе ... братче писна ми от тоя форум ... секи път му давам да ми запомни усер-а и секи път не се логва .... баси ...
                        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от DiStefano
                          Абе ... братче писна ми от тоя форум ... секи път му давам да ми запомни усер-а и секи път не се логва .... баси ...
                          ами сложи си mozilla или fierfox
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от turtey
                            Първоначално публикувано от DiStefano
                            Абе ... братче писна ми от тоя форум ... секи път му давам да ми запомни усер-а и секи път не се логва .... баси ...
                            ами сложи си mozilla или fierfox
                            абсолютно аз съм със мозила и нямам ядове
                            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                            Comment


                            • #29
                              mi saglasen sa da dokaza che 16V sa mnogo do dobre , i samo zaradi remaka
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от DiStefano
                                Абе ... братче писна ми от тоя форум ... секи път му давам да ми запомни усер-а и секи път не се логва .... баси ...
                                ne e ot foruma , nai veche e ot nastroikite na "internet explorera"
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X