Известие

Collapse
No announcement yet.

При какви обороти стартирате?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трягвам на около 3500-4к, но като позавърти отнемам леко 1-2 пъти и пак докрай, при гонка най-важно е да вкараш 2-ра и 3-та на 7-7200 за минимално време.. зависи и от настилката.. в града е доста по изтъркан асфалта и съответно върти повече. Успех с тренировките
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
    ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
      Трягвам на около 3500-4к, но като позавърти отнемам леко 1-2 пъти и пак докрай, при гонка най-важно е да вкараш 2-ра и 3-та на 7-7200 за минимално време.. зависи и от настилката.. в града е доста по изтъркан асфалта и съответно върти повече. Успех с тренировките
      Точно там където превъртя и на 3та асфалта е на 1 год и нещо и е доста добре , иначе 2ра и 3та нямам проблем вкарвам ги доста бързо точно преди изключвател.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #18
        Тръгването зависи от:
        1. Автoмобила(предно,задно 4х4),конете му
        и върт. момент...все пак тази тема си е явно насочена към нашите алфички, ама все пак да го отбележа, защото си има голямо значение...
        2. Настилката-ама не асвалт, а къде и кой асвалт, защото навсякъде е различно..
        3. Размера на гумите
        4. Състоянието на гумите-нови стари,марка,модел
        5. Атм. условия, които може да се сложат заедно с гумите...
        6. Състоянието на съед.


        Аз тръгвам от 2500-6000об. според зависи...
        Конкретно за писта Сепарева баня от драг дея от вчера мога да кажа, че тръгвах от 5,5-6К.

        На бояна като се гоня на ОМВ и с гумите с които съм в момента-ханкук тръгвам от около 3.5к, но това е когато е 10-15градусам като мине 20-25градуса 4.5-5К....и други такива работи с оглед на моя пост, ми се струва че темата няма как да е полезна

        П.П И момчета...най-важно е да се избегне превъртането на 2ра , ако го избегнете ще сте победители и няма да има 4цил. автомобил, който да ви бие
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #19
          колата ми е със 16-ки 205/55,съединителя е здрав и който е от СтЗ знае че колата при тръгване на тез обороти върти съвсем малко!
          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
            колата ми е със 16-ки 205/55,съединителя е здрав и който е от СтЗ знае че колата при тръгване на тез обороти върти съвсем малко!
            Може , ще го пробвам, иначе на моя съединител съм сменял феродов диск и лагер помпа , гумите казах , че са 215/45/17 Нокиан с канали за вода ( мисля се водят летни) по изтъркани са спор няма , бяха чисто нови като взех колата ама вече повече от 2 год и давам яко газ, но си имат още грайфер де.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #21
              Колега тва с въртенето на гуми преди всичко зависи как пускаш съединителя, ако направо си махнеш крака ест че ще варти като откачена.. Затова по-скоро си поиграи с момента на зацепване.. Дори бързо да го правиш трябва да има плавност а не удар...
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                Колега тва с въртенето на гуми преди всичко зависи как пускаш съединителя, ако направо си махнеш крака ест че ще варти като откачена.. Затова по-скоро си поиграи с момента на зацепване.. Дори бързо да го правиш трябва да има плавност а не удар...
                Е тогава какво говорим за полусъединител на 5500 оборота ? Какво имаш предвид да потегли леко колата на полу и след това да го хвърлиш ?
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                  мале аз тръгвам на 5000-6000 но си и е мн добре не върти гуми и се справя добре!!
                  И аз така.
                  Чисто новите гуми са си хубава работа.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • #24
                    не мойте сега мязат на цървули,но на тази кола и има нещо в смисъл и на прекъсвач да тръгна върти не повече от 5 метра и захапва,даже и тва и е много!доста интерестно явление
                    alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                      не мойте сега мязат на цървули,но на тази кола и има нещо в смисъл и на прекъсвач да тръгна върти не повече от 5 метра и захапва,даже и тва и е много!доста интерестно явление
                      Да не би да имаш нещо като Q2 ? Незнам аз съм правил стартове от високи обороти и като метна съединителя отива на 40-50 км/ч и до тях върти /
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #26
                        Тръгва на 4000 об оставя ~ 15м гуми ,на 400м развива 130км/ч прави ги за ~17 сек

                        Comment


                        • #27
                          де да я знам и аз какво има,но е така от 0-60км доста бързо стига трудно е някой да ми вземе старта от място!!
                          alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                          Comment


                          • #28
                            Добре определно трябва да пробвам по-плавно да дигам съединителя, или дикретно до полусъединител да задържа малко ? Незнам тръгна ли над 3000 оборота и метна съединителя върти , че се къса , а гумите ми имат все още грайфер не са сликове (Нокиан са) на всичкото отг съм с 17 джанти което би трябвало да върти по-малко ама ? Страна работа то дори да карам с 3000 оборта на 1ва като я настъпя до долу ми се е случвало да превърти леко. Не мога да разбера защо толкова върти ?
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                              Добре определно трябва да пробвам по-плавно да дигам съединителя, или дикретно до полусъединител да задържа малко ? Незнам тръгна ли над 3000 оборота и метна съединителя върти , че се къса , а гумите ми имат все още грайфер не са сликове (Нокиан са) на всичкото отг съм с 17 джанти което би трябвало да върти по-малко ама ? Страна работа то дори да карам с 3000 оборта на 1ва като я настъпя до долу ми се е случвало да превърти леко. Не мога да разбера защо толкова върти ?
                              Остави грайфера...на колко години са тия гуми?Колкото и грайфер да имат,ако са пластмасови,ще има да си въртиш...С хубави гуми(195/65/15!) и на 5000 като тръгвах,въртеше малко,а да не говорим за 3000...
                              Mercedes ML 63 AMG 07'
                              159 TI 2.4JTDm SW 09'
                              156 2.0 20V Turbo
                              VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
                                Остави грайфера...на колко години са тия гуми?Колкото и грайфер да имат,ако са пластмасови,ще има да си въртиш...С хубави гуми(195/65/15!) и на 5000 като тръгвах,въртеше малко,а да не говорим за 3000...
                                Ми не го разбирам това с ДОТ-а къде да гледам гумите са Нокиан ?
                                П.П. Ще ги огледам и ще пиша, но най-вероятно заради това върти като луда , тя даже е превъртала гуми и като и включа 3та... гадно , че от това въртене губя адски много на стартовете?
                                Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 20:54.
                                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                                Comment

                                Working...
                                X