Известие

Collapse
No announcement yet.

При какви обороти стартирате?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Обикновено ДОТ-а изглежда по един от тези начини:
    http://a.abcnews.com/images/Blotter/..._080508_mn.jpg

    http://www.skylinesaustralia.com/forums/post-a187159-

    http://www.ridewithg.com/wp-content/...07/tireDOT.jpg

    Първите две цифри са седмицата,а вторите две-годината на производство
    Виж го и кажи какъв е.
    Mercedes ML 63 AMG 07'
    159 TI 2.4JTDm SW 09'
    156 2.0 20V Turbo
    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
    sigpic

    Comment


    • #32
      аз лично стартирам на 6500 доста добър ефект
      155 осем хиляди клапана 16 вериги
      0884650778 токи4а

      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

      Comment


      • #33
        Аз съм между 6500 и 7500 аборота,тагава калниците най добре се пълнят с дим!!!
        AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
        AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от V_A_N_K_A_T_A Покажи съобщение
          Обикновено ДОТ-а изглежда по един от тези начини:
          http://a.abcnews.com/images/Blotter/..._080508_mn.jpg

          http://www.skylinesaustralia.com/forums/post-a187159-

          http://www.ridewithg.com/wp-content/...07/tireDOT.jpg

          Първите две цифри са седмицата,а вторите две-годината на производство
          Виж го и кажи какъв е.
          Видяхх 0305 предполагам става въпрос за Януари 2005 година или са на 5 години и 6 месеца + нз колата колко е седяла в Германия, но тук беше близо 1 год отвънка и определно като въртя гуми следата която остават е много светла. Също така как правеше старта на ТСа съединителя догоре ли го мяташе или го задържаше на полу?
          Поздрави.
          Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 01:30.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #35
            Дот-а си е бая стар и Ванката добре те насочи.
            --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
              Видяхх 0305 предполагам става въпрос за Януари 2005 година или са на 5 години и 6 месеца + нз колата колко е седяла в Германия, но тук беше близо 1 год отвънка и определно като въртя гуми следата която остават е много светла. Също така как правеше старта на ТСа съединителя догоре ли го мяташе или го задържаше на полу?
              Поздрави.
              Задължително нови гуми колега! Тези вече не стават за нищо С новите гуми проблема ти ще изчезне
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #37
                Добре де така и така никой не ми отг. на въпроса тука с един приятел спорим как да се прави старт? Кажете вие как го правите? Мяташ съединителя до горе или го задържаш на полу и плавно до горе?

                Обаче гумите не са като пластмаса , като ги натискам с ръката потъват смисал не са твърди. Мисля , че всичко опира до техника, именно затова я пуснах тази тема обаче грешно я зададох.
                Last edited by CrazyElement; d.m.y г., 16:38.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #38
                  аз пак ти казвамне винаги е от гумите!моите ги изхвърлих старите бяха станали на галош в пълният смисъл на гумата и пак съм пускал първата на регулатор и върти не повече от 5-10 метра!а за съединителя държа я на полусъединител на около 6000-6500 оборота и след тва го пускам рязко!поне при мен така стартира идеално!!
                  alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                    аз пак ти казвамне винаги е от гумите!моите ги изхвърлих старите бяха станали на галош в пълният смисъл на гумата и пак съм пускал първата на регулатор и върти не повече от 5-10 метра!а за съединителя държа я на полусъединител на около 6000-6500 оборота и след тва го пускам рязко!поне при мен така стартира идеално!!
                    Еми моите не са сликове не са и много твърди( същност нз колко твърди трябва да са), но метна ли съединителя до горе на 3000 оборота върти като полудяла.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                      Еми моите не са сликове не са и много твърди( същност нз колко твърди трябва да са), но метна ли съединителя до горе на 3000 оборота върти като полудяла.
                      Значи са твърди.
                      Зарежи тази работа, какво ти "казват" пръстите, когато ги пипаш.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • #41
                        най-вероятно са твърди!тези които аз изхвърлих бяха Фалкен адски мека гума замина си за 12-15 000км каране,но никъде не ме е излъгала нито на мокро нито на сухо!!
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #42
                          Сега ръгнах Мишелинки всесезонни същия размер 215/45/17 на 2 години са гумите и са с перфектен грайфер хич не е мръднал, по-стартирах няколко пъти с тях, имам усещането , че стартира по-добре , ама пак си върти много де, треа и пусна едно рацехромо макарче с ГПС на моя телефон е доста неточно.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #43
                            Аз стартирам на 3000-3500 об./мин. Естествено колата пробуксува, но не се опалва.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                              Аз стартирам на 3000-3500 об./мин. Естествено колата пробуксува, но не се опалва.
                              Ами незнам и аз , ама старта ми е доста слаб с това въртене, с каквито и коли да се гоня или го губя или сме кантар последно се пусках с 1.9 ЖТД и 1.4 ТС все коли 50 коня по - малко от мойта и на старта докато свирят гумие сме едно до друго в момента в който захапи и почва разликата.
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #45
                                Абе,как въртиш със 17-ка не ми е ясно....тва е 2.0 Т.С,той и на 15-ка върти трудно...
                                Кой знае какви са гумите.Не е важен грайфера в случая
                                Ако искаш пиши едно лично,тия дни съм си в Хасково,да видим защо така...
                                Mercedes ML 63 AMG 07'
                                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                                156 2.0 20V Turbo
                                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X