Известие

Collapse
No announcement yet.

Project: Alfa Romeo 156 GTA Super 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Project: Alfa Romeo 156 GTA Super 2000

    Може и да останете разочаровани, но става дума за модел в мащаб 1:28
    Идеята на проекта е създаването на състезателно купе за Mini-Z представител на любимата ни марка
    На пазара има достъпно купе на Alfa 156 GTA каквото притежавам и сте виждали:

    Проблема е, че не е подходящо за състезания. С прекалено висок център на тежестта е, и е много тясно - предвидено е да се кара с най-тесните и прибрани джанти (offset 0мм).

    Целта е реплика на Alfa Romeo 156 GTA Super 2000 направено на базата на купето на Kyosho. По този начин купето ще може да побере джанти с по-голям offset - съответно ще стъпва по-нашироко, ще е по-ниско и по-стабилно.

    За реализацията на проекта се доверих на един известен и много добър американски тунер - Dr. Kustom
    Ето и развитието на проекта до момента:






















    Ще качвам тук снимки от по-нататъчното развитие.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

  • #2
    С какво си намазал купето

    иначе от това се почва и ако знаеш после къде свършва прокта ....
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      С какво си намазал купето

      иначе от това се почва и ако знаеш после къде свършва прокта ....
      Как с какво? С кит (на английски му викат putty)
      И както писах - поверил съм проекта на професионалист
      Аз ако се хвана с такова нещо резултата сигурно няма да е това, което очаквам
      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

      Comment


      • #4
        Дайте мнение - с крило, или без крило ?
        Това е въпроса
        Купето ще се боядиса дюс червено. Няма да има рекламни надписи по него - т.е. ще прилича на улична кола, но с чертите на WTCC...
        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

        Comment


        • #5
          Колега количката изглежда много добре...
          Ако си я правех за мен не бих и сложил крило, но всеки си има вкус
          Очаквам с нетърпение да я видя завършена
          sigpic
          Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
          BMW 316 Compact '95

          Comment


          • #6
            Ако е по-скоро стриит без крило или най-много с някой елегантен ЛИП спойлер който да подходжа на другите детаили
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #7
              В комплекта има ли някакви спойлери ?

              Иначе аз бих сложил някакъв голям спойлер на тоя боди кит мисля че това най-много ще тича според мене

              Успех с проекта
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
              sigpic

              Comment


              • #8
                В комплекта няма спойлери
                Само с комплекта трябва да можеш да докараш купето до вида на моята синя 156-ца, като дори няма емблеми

                Засега проекта ще е без спойлер. Но се замислих, дали не е по-добре да има.. И още го мисля..

                Междувременно.. малко update










                Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                Comment


                • #9
                  Оптична илюзия ли е или гумите контактуват с пода само в най-вътрешната си част?
                  Ако да... какъв е смисъла от това?
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #10
                    Евалата! Камбъра на тази бегачка цепи мрака
                    И джантите също

                    B&B Racing | bb-racingteam.com
                    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                    Comment


                    • #11
                      Не е оптична измама. Камбъра е 4*
                      AWD шасито "обича" камбър.. в завоите като се наклони леко и контактната площ се увеличава. Не си ли виждал и WTCC колите с колко камбър ги карат ?
                      Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                      EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                      Comment


                      • #12
                        джантите, о Боже, ДЖАНТИТЕ!!!!! според мен едно много леееко крилце е нужно - ама не пейката от градинката пред блока! НЕщо много финно и нежно
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • #13
                          Камбър не ми говори нищо
                          Но щом при наклон едните гуми дават по-добър контакт, другите не губят ли такъв?
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #14
                            от колегата n_vasilev във форума на тунинг.бг

                            Камбър ъгъла е наклона на колелата, погледнат отпреди или отзад на колата. Колело, наклонено навътре има отрицателен камбър, а такова, наклонено навън – положителен. Ъгъла се мери в градуси.Използва се за по-голямо сцепление на гумата с наи-голямо натоварване.Пример...Вероятно сте забелязали че при продължително вземане на завои с висока скорост,борда на предните гуми има следи от износване,това се дължи на натоварването на гумата в завоя (например при ляв завои тежеста на колата пада върху предна дясна гума и в този случаи предна дясна гума би трябвало да има наи-голямо сцепление, нека приемем,че при камбър 0 градуса моста изглежда така [--] в завои при висока скорост моста ще изглежда така /-/ така дясната гума няма да използва пълната си контактна площ,и няма да има нужното сцепление.В вторият случаи моста има отрицателен ъгъл -4 градуса(примерно) моста ще изглежда taka /--\ (ако е камбър ъгъла е положителен или +4 градуса моста ще изглежда така \--/ )...ако разгледаме отново случая които дадох по горе при ляв завои този път моста ще изглежда така /--] и дясното колело ще използва пълната си контактна площ и следователно това ще доведе до по-голямо сцепление на гумата.
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • #15
                              update

                              Аз па мога да ви кажа, че едно от най-забавните и интересни неща за мен в това хоби е именно възможността за промяна на настройките на окачването и ходовата част и експериментирането
                              Аз карам с 2* камбър отпред и отзад, като съм експериментирал с различни ъгли между 0* и 3* и честно казано промяната на този параметър на окачването се усеща доста върху поведението на колата на пътя (ъъ.. пода )

                              Сега малко нови снимки от моя човек - доктора









                              Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                              EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                              Comment

                              Working...
                              X