Известие

Collapse
No announcement yet.

Относно скоростите на 400 м

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    фьникар
    дори и да имаш предвид фъникар, аз такива думи в речника си не ползвам ( щот съм прост и незнам какво означават)
    така че нещо си се объркал

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от голямата риба
      фьникар
      дори и да имаш предвид фъникар, аз такива думи в речника си не ползвам ( щот съм прост и незнам какво означават)
      така че нещо си се объркал
      хахахахах е смаза ме рибата с това мнение

      Comment


      • #18
        Хахаха кат сте прости нема изказвате мнения а ше слушате батките и ше траете Аз така праа
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Нещо пак оффтопите

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от jorko
            Нещо пак оффтопите
            е ти сеа ко никого не убихме все пак поне бобо ни разясни колко сме заспали

            Comment


            • #21
              [quote=Dodo 155]
              Първоначално публикувано от "V_G_Z":1vfynvdc
              уха с 280 не вярвам .... на откриването бяхме почти на финала и рекордното пускане на сиерата беше почти до финала на 4-та и малко от 5-та ...с 280 би трябвало на края на 5-та да излезе
              Защо не вярваш
              Драгстерите правят ~300-310mph за около 4-5 сек. Сметни за каква скорост става въпрос
              На тоя вътре сигурно очичките му стават като ябълки [/quote:1vfynvdc]

              Да го духат драгстерите

              Ф 16 вдига 260км/ч За 2.5 сек.
              При иЗлитане от самолетоносач..........
              При това тежи 18 ТОНА

              И това не е верно, че прават 500км/ч За 4 сек

              Comment


              • #22
                [quote=156 m-jet][quote="Dodo 155":yh9cf5c2]
                Първоначално публикувано от "V_G_Z":yh9cf5c2
                уха с 280 не вярвам .... на откриването бяхме почти на финала и рекордното пускане на сиерата беше почти до финала на 4-та и малко от 5-та ...с 280 би трябвало на края на 5-та да излезе
                Защо не вярваш
                Драгстерите правят ~300-310mph за около 4-5 сек. Сметни за каква скорост става въпрос
                На тоя вътре сигурно очичките му стават като ябълки [/quote:yh9cf5c2]

                Да го духат драгстерите

                Ф 16 вдига 260км/ч За 2.5 сек.
                При иЗлитане от самолетоносач..........
                При това тежи 18 ТОНА

                И това не е верно, че прават 500км/ч За 4 сек [/quote:yh9cf5c2]
                пич Ф16 го изстрелва парен катапулт за терминалната скорост провери каква е тя на топ фуел драгстерите и за колко секунди
                нищо не тръгва по бързо от място от драгстер ...

                Comment


                • #23

                  това е пример само за време и терминална скорост на топ фуел

                  Comment


                  • #24
                    Тва последното в мили ли е терминалната или в километри
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Unbestrittene Kцnigsklasse sind die Top Fuel Dragster, die mit einem Gemisch aus 10 % Methanol und 90 % Nitromethan befeuert werden. Die Top Fuel-Klasse wird unterteilt in die eigentlichen Top Fuel Dragster mit langem Fahrgestell und in die Funny Cars. Letztere sind aufgrund des kurzen Radstandes besonders schwer zu fahren. Das Design der Motoren basiert auf dem herkцmmlicher 8-Zylinder-OHV-Viertaktmotoren. Die meisten Teams verwenden die Aluminium-Replika des bewдhrten 426 Chrysler Hemi. Der Hubraum ist auf 8.193,5 cmі (500 cui) begrenzt. Zylinderkopf, Pleuel und Kurbelwelle sind Spezialteile aus hochfesten Werkstoffen wie Titan, zwei oder drei Zьndkerzen pro Zylinder werden von einer Hochleistungszьndanlage mit Spannung versorgt. Durch den Einsatz von Kompressoren und des hochexplosiven Kraftstoffes Nitromethanol sind die Motoren in der Lage, kurzzeitig ьber 5.000 PS zu leisten. Die Dragster der Top-Teams leisten bis zu 8.000 PS und beschleunigen in weniger als 5 Sekunden auf ьber 500 km/h. Die 100 km/h-Marke wird dabei nach etwa 0,8 Sekunden durchbrochen. Der Rekord wird zur Zeit (Stand: 22.2.2006) von dem US-Amerikaner Tony Schumacher vom Team US Army gehalten. Er legte die Viertemeile in 4,44137 sek zurьck und erreichte eine Endgeschwindigkeit von 533 km/h. Wдhrend eines Laufs wirken Beschleunigungskrдfte von 4 G auf die Fahrer, beim Start sogar 6 G. Sofort nach dem Durchfahren der Ziellinie werden Bremsschirme geцffnet, die die Fahrzeuge mit -6 G verzцgern und zudem stabilisieren.


                      4,44сек. 533км/ч
                      Гориво 10 процента Метанол 90 процента Нитрометан
                      V 8 8200ccm 8000конски сили

                      Двигателя е от ТИТАН на баЗата на Крайслер Хеми с 3 свещи на цил.
                      На старта 6 Г

                      Хм, въпреки това Ф 16 ги прави За 250 метра, ся ще се раЗрова в нета

                      Comment


                      • #26
                        Ето сега големата риба да забележи че наистина на топ фуел скоростите са над 420 км/ч че не ми вярваше та тука колегите пуснаха чак 520+ км/ч
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo
                          Тва последното в мили ли е терминалната или в километри
                          Аха
                          Преди години когато бях в щатите ги гледах как правеха малко над 300 mph за почти 5 сек.
                          А сега 321mph/4.56sec.
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от 156 m-jet
                            Да го духат драгстерите

                            Ф 16 вдига 260км/ч За 2.5 сек.
                            При иЗлитане от самолетоносач..........
                            При това тежи 18 ТОНА

                            И това не е верно, че прават 500км/ч За 4 сек
                            Незнам дали си гледал един клип където Шумахер се състезаваше с F16 Tomcat
                            Първите 100 метра Шумахер водеше а колата му е доста по-слаба и бавна от драгстер

                            Ако двигателят на драгстер и относителното му тегло ги подложиш на същите условия на въпросният самолетоносач ще видиш, че ще направи сигурно 600-700 km/h за 2 сек.
                            Все пак 6G е доста повече от 3G (при излитане от самолетоносач)
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Re: Относно скоростите на 400 м

                              Мерси Бате
                              Crosswagon, 156 1.8 TS, +359 892 484 482

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от jorko
                                ...
                                нещо аз ли не разбирам добре или намесваш и средна скорост на колите за тия 400 м ?
                                А казват че лекият мързел водил до прогрес - в моя случай до два поста... Та значи следващото трябваше да го напиша още в първия пост...

                                Относно скоростите:
                                - по-високата скорост е терминалната (дават я на таблото със засеченото време);
                                - а относно сметките за средната скорост - на мен ми беше интересно повението на колите на пистата и понеже няма никаква информация за това ми остава само отношението между терминалната и средната скорости - колкото е по-малко толкова по-бързо достигат и максималните си скорости, та ето ги и коефициентите:
                                1) Toyota Supra 1,5257
                                2.а) BMW 1,5557
                                3.в) 1,5567
                                И ето един странен извод: смятам че японката е с по-добра аеродинамика, а и на коне явно си я бива , та защо нейното ускорение (в края спрямо началото) пада по-бързо от това на бавареца (тук да не забравяме че това са отношения а не абсолютни стойности)? Може би е въпрос на скоростна кутия - механиците да кажат.
                                Crosswagon, 156 1.8 TS, +359 892 484 482

                                Comment

                                Working...
                                X