Известие

Collapse
No announcement yet.

ФОРМУЛА 1 СЕЗОН 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ФОРМУЛА 1 СЕЗОН 2011

    И без това скоро трябва да се пуска нова тема за новият сезон във формулата. Ето календара за следващата година:
    1.Бахрейн - Сахир 11-13 Март
    2.Австралия - Албърт Парк - 25-27 Март
    3.Малайзия - Сепанг 08-10 Април
    4.Китай - Шанхай - 15-17 Април
    5.Турция - Инстамбул Парк - 06-08 Май
    6.Испания - Каталуния - 20-22 Май
    7.Монако - Монте Карло - 26-29 Май
    8.Канада - Жил Вилньов - 10-12 Юни
    9.Европа(Испания) - Валенсия - 24-26 Юни
    10.Великобритания - Силвърстоун - 08-10 Юли
    11.Германия - Нюрбургринг - 22-24 Юли
    12.Унгария - Хунгароринг - 29-31 Юли
    13.Белгия - Спа-Франкомшамп - 26-28 Август
    14.Италия - Монца - 09-11 Септември
    15.Сигнапур - Марина Бей - 23-25 Септември
    16.Япония - Сузука - 07-09 Октомври
    17.Южна Корея - Йеонгам - 14-16 Октомври
    18.Индия - Ню Делхи - 28-30 Октомври
    19.О.А.Е. - Яс Марина - 11-13 Ноември
    20.Бразилия - Сао Пауло - 25-27 Ноември

    Това е календара, като засега пистата в Индия се строй. И дано да успеят да я завършат навреме.
    VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
    Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

  • #2
    Да му е честита на Алонсо титлата през сезон 2011!

    Източник
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mihail_mladenov Покажи съобщение

      Това е календара, като засега пистата в Индия се строй.

      Какво се прави пистата в Индия????????
      2011 Giulietta MA-ex
      1995 155 1.8 TS 8V
      2005 GT JTD-ex,1998 156 1.8 TS-ex,1993 155 2.5V6-ex

      Comment


      • #4
        Не се знае дали пистата в Индия ще стане на време. Да не вземе да се повтори случая с пистата в Корея, която в последните дни преди състезанието бе готова да приеме кервана на най-бързите пилоти в света.
        VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
        Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

        Comment


        • #5
          Промените в правилата за тази година:
          Новите правила за 2011 година


          Сбогом "F-duct" и двоен дифузьор
          Два от най-гениалните и в същото време най-спорни елемента в последните години "F-duct" и двойният дифузьор този път ще бъдат премахнати от 2011 г. След като донесоха голяма преднина на редица отбори, хитрите нововъведения бяха забранени от федерацията. Всъщност, новото правило гласи, че всяка промяна в аеродинамиката на болида, в следствие от движението на пилота е абсолютно забранена.

          Завръщането на гумите Пирели
          След решението на Бриджстоун да се оттегли от шампионата в края на тази година, след 19 годишно отсъствие, италианският производител на гуми Пирели се завръща в спорта. В следващите три години, компанията ще е единствен доставчик на гуми за отборите от Формула 1. Вече мина един от тестовете на новите сликове и отборите получиха доста данни за тях. Изглежда смесите в тях са доста различни от тези на Бриджстоун и пилотите, които се адаптират най-бързо, ще имат най-голям шанс да изпъкнат сред своите съперници.

          Комплект гуми
          Всеки пилот ще има по три комплекта сухи гуми за първите две тренировки, а след като са използвани, един комплект трябва да бъде върнат след всяка сесия. След това пилотът ще има на разположение общо 8 комплекта гуми за третата тренировка, квалификацията и състезанието. Преди сесията за място на старта трябва да се върне един комплект.
          В случай, че някой от състезателите решат да не използват двата типа сухи гуми по време на надпреварата в неделя, те ще бъдат дисквалифицирани от състезанието.
          Ако състезанието бъде прекъснато и не може да бъде рестартирано, ще бъдат добавени по 30 секунди във времето на всеки един пилот, който не е сменил гумите си. Всеки пилот, който реши да завърши състезанието само с единия тип гуми, ще бъде дисквалифициран.

          107%
          Навлиза и правилото за 107%, което има за цел да отсее болиди, които са прекалено бавни в квалификацията от състезанието. То ще важи в първата фаза на квалификацията. Ако пилот постави време със 107% по-бавно от постижението на първия, отпада от състезанието. Съдиите на ФИА могат да разрешат старт на този пилот, ако има извънредни обстоятелства или той е направил добра обиколка в тренировките и тимът е показал, че колата е достатъчно бърза. Това ще се преценява от съдиите на ФИА.

          Регулируеми задни крила
          Новите правила ще дадат право на пилотите да настройват ъгъла на атака на задните си крила. За сметка на това обаче, подвижното предно крило ще отпадне от списъка с екстри на стандартния болид. Състезателят ще има право да настройва крилото само в определени точки на пистата и само когато иска да изпревари движещ се пред него пилот. Системата ще се контролира по електронен път. Тя ще може да се ползва само ако пилотът е на по-малко от 1 секунда зад друг състезател на определни точки на пистата. Когато състезателят спира, тя няма ще спира да работи.
          С натискането на спирачката системата се деактивира и блокира до следващата подобна точка. Въпреки това, тя ще е достъпна за пилотите по всяко време в тренировките и квалификациите.
          Системата за задните крила ще може да се активира само след като състезателят е направил 2 обиколки в състезанието.
          ФИА се надява, че заедно със системата КЕРС, ще трябва да се повиши броят на изпреварванията в едно състезание.

          КЕРС се завръща
          Системата за възстановяване на кинетичната енергия при спиране (КЕРС) отново е тук. Мразена от едни и обичана от други, тя отново намери своя път към Формула 1, след като през този сезон отборите се разбраха да не я използват. Какво представляваше тя? Системата складира акумулираната кинетична енергия при спиране в батерии, които при пълно зареждане, могат да дадат увеличение на мощността на двигателя за кратък период от време. Тя няма да се променя от познатите варианти от 2009 година. Пред инженерите обаче има друго предизвикателство - мястото. Системата е доста обемиста, а през 2009 година резервоарите бяха по-малки. Нищо чудно да видим доста по-изпъкнали на места болиди на старта догодина.

          Тегло
          За радост на по-едрите пилоти, минималното тегло на болида е увеличено с 20 кг и сега е 640 кг. Това означава, че те няма да пострадат при разпределението на теглото заради системата КЕРС както се случи през 2009 година.

          Скоростни кутии
          Те вече ще трябва да могат да издържат по 5 състезания, а не по 4. Всеки пилот има право да направи една извънредна смяна без да бъде наказван, освен в последния старт на сезона. Иначе следва наказание за всяка извънредна смяна.

          Вечерен час (забрана за нощен труд)
          Друга интересна поправка в правилата е налагането на ограничение на отборите да работят през нощта. Според новия текст на ФИА, по време на състезателния уикенд, механиците няма да могат да работят над болидите от полунощ до 06,00 часа сутринта, ако тренировката започва в 10,00 часа и от 01,00 часа през нощта до 07,00 сутринта ако тя стартира в 11,00 часа. Това се прави с цел да се ограничи денонощният труд на механиците, които в началото на сезона често будуваха в гаражите.

          Поведние на пилотите и маневри на пистата
          Нови правила в начина по който пилотите управляват своите болиди на пистата. От 2011 година, състезателите ще трябва да карат по-внимателно и по-чисто, за да не си навличат гнева на стюардите. Особено засегнати от новото правило, гласувано миналата седмица от Световния съвет на ФИА, ще бъдат пилотите, които обичат да изпреварват или да се защитават агресивно. Освен това са засегнати и хитрините, които пилотите практикуват като минаване извън трасето за изпреварване.
          "Промяна на траекторията повече от един път, различни типове блокиране и други опасни маневри не са разрешени. Пилотите трябва да са на траекторията на пистата по всяко време. За уточнение, белите линии са част от пистата, но бордюрите не са. Ще се разглежда поведението на пилота, само ако нито една част от колата не е на пистата", казват от ФИА.
          От ФИА са взели предвид и проблемите на повечето пилоти със състезателите на новите отбори. През годината, много представители на утвърдените екипи се оплакаха от препречване на по-бавните болиди на Върджин, Лотус и Испания рейсинг. За да се избегне това, федерацията е заложила в правилата по-сурови санкции за изоставащите пилоти, които пречат на по-бързите от тях да ги задминат с обиколка или повече, не спазват сините флагове и др.

          Забрана за изпреварване в питлейна и изхода на бокса
          Болиди, които са влезли в бокса по време на период за сигурност или при начало на нова тренировка, трябва да спрат в края на питлейна и да сформират колона.
          Мъкаааа, мъка...
          Ще искаме да се изпреварвате повече, ама забраняваме резките и опасни маневри.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • #6
            Подчертаното с червено е заради изпълненията на Шуми от сезон 2010-та , тогава всички бяха пощурали заради това че притисна Алонсо към стената
            А и все пак всичко е .....Сигурност! Те болида вече май ще го карат от контролната кула, пилота е формалност.
            Винаги съм си мислил че Пирели за калпави гуми, но това че ще се използват във Ф1 май ми променя мнението
            Last edited by ves_v8; d.m.y г., 11:17.
            In God we trust, all others pay cash.
            Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
            Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
              Винаги съм си мислил че Пирели за калпави гуми, но това че ще се използват във Ф1 май ми променя мнението
              защо мислиш че гумите за масово производство и тези за ф1 имат нещо общо??? Пирели доставя и гумите за wrc.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                защо мислиш че гумите за масово производство и тези за ф1 имат нещо общо??? Пирели доставя и гумите за wrc.
                Ами защото например Tigar или Debica да си скъсат трътките, не могат да произведат читава гума за F1.
                Lexus IS200

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                  Винаги съм си мислил че Пирели за калпави гуми
                  И аз мислех така.Ариел я купих с P6000 и съм с много добри впечатления.
                  АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
                  http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ves_v8 Покажи съобщение
                    Подчертаното с червено е заради изпълненията на Шуми от сезон 2009-та , тогава всички бяха пощурали заради това че притисна Алонсо към стената
                    Бай Михаел 2009 притискаше трътката на кУрина!
                    С Рубиньо май флиртуваха година по-късно!
                    Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 22:07.
                    155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                    1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                    GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                    ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                      Ами защото например Tigar или Debica да си скъсат трътките, не могат да произведат читава гума за F1.
                      Според мен пак бъркате нещата!
                      Да правиш гуми за Ф1 или за друг Световен шампионат е огромна реклама! За да го правиш ти трябва доста добра производствено-изпитателна база, която само голям производител на гуми може да похарчи парите, за да има. Защото се произвеждат гуми за строго определена употреба и това го изисква!
                      НО това не означава че обикновенните гуми изобщо минават през същото място в тестов режим . Единствено вероятно си позволяват върховите модели да се тестват на подобно място.
                      Всичко останало което се произвежда покрива изискванията за конкретната цел на гумите и дотам.


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        Според мен пак бъркате нещата!
                        Да правиш гуми за Ф1 или за друг Световен шампионат е огромна реклама! За да го правиш ти трябва доста добра производствено-изпитателна база, която само голям производител на гуми може да похарчи парите, за да има. Защото се произвеждат гуми за строго определена употреба и това го изисква!
                        НО това не означава че обикновенните гуми изобщо минават през същото място в тестов режим . Единствено вероятно си позволяват върховите модели да се тестват на подобно място.
                        Всичко останало което се произвежда покрива изискванията за конкретната цел на гумите и дотам.
                        Да.. Така е. Но това пак води до извода, че Пирели са добри гуми Те са си вложили пари в тази тестова база и така или иначе си я ползват.
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          Според мен пак бъркате нещата!
                          Да правиш гуми за Ф1 или за друг Световен шампионат е огромна реклама! За да го правиш ти трябва доста добра производствено-изпитателна база, която само голям производител на гуми може да похарчи парите, за да има. Защото се произвеждат гуми за строго определена употреба и това го изисква!
                          НО това не означава че обикновенните гуми изобщо минават през същото място в тестов режим . Единствено вероятно си позволяват върховите модели да се тестват на подобно място.
                          Всичко останало което се произвежда покрива изискванията за конкретната цел на гумите и дотам.
                          Принципно си прав, но за да произвеждаш гуми за Ф1, все пак трябва да разполагаш с добри инженери и техническа база.
                          Пирели явно разполагат с такива, какво пречи тогава и автомобилните им гуми да са направени с вичоко качество
                          Като се замисля досега съм карал с Мишелин и Бриджстоун, много съм доволен от тях, а Бриджстоун също правеха гуми за Ф1, за Мишелин незнам.
                          In God we trust, all others pay cash.
                          Alfa Romeo 145 1.3 Boxer - Ex-car
                          Оpel Vectra C 2.2i '08 Elegance

                          Comment


                          • #14
                            Ето и списъка на пилоти, които ще карат тази година, като има само едно свободно място в Испания Рейсинг:
                            1. Ред Бул - С. Фетел, М. Уебър
                            2. Макларън - Л. Хамилтън, Дж. Бътън
                            3. Ферари - Ф. Алонсо, Ф. Маса
                            4. Мерцедес ГП - М. Шумахер, Н. Розберг
                            5. Лотус Рено ГП - Р. Кубица, В. Петров
                            6. Уилямс - Р. Барикело, П. Малдонадо
                            7. Форс Индия - А. Сутил, П. ди Реста
                            8. Заубер - К. Кобаяши, С. Перес
                            9. Торо Росо - С. Буеми, Х. Алгерсуари
                            10. Лотус - Я. Трули, Х. Ковалайнен
                            11. Върджин Рейсинг - Т. Глок, Д. Д'Амбросио
                            12. Испания Рейсинг - Н. Картикеян, кандидати за свободното място - К. Клийн, С. Ямамото, В. Лиуци, Д. Валсеки, М. Алешин
                            VW Passat 2.5 TDI 4 Motion '00 - now
                            Alfa Romeo 145 1.4 TS '98 - ex

                            Comment


                            • #15
                              И така, днес Ферари показаха новата си кола F150 - http://www.formula1.com/news/headlin...1/1/11675.html
                              Дано тази кола ни донесе много положителни емоции през годината. На пръв поглед колата не изглежда по различна от миналогодишната, но като се загледа човек вижда масивното задно крило с подвижните елементи. Също така се виждат промени по предното крило и липсата на двойния дифузьор. Най-вероятно има и други промени, който аз не сам забелязал, но с началото на подготовката както казаха от Ферари до първото състезание колата ще претърпи доста промени.
                              Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
                              sigpic
                              http://vbox7.com/play:884c5234
                              http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

                              Comment

                              Working...
                              X