По-скоро си мисля, че двигателите ще бъдат с турбини, а няма да бъдат атмосферки. Все пак през 80-те са се използвали 1.5 литра двигател с турбо (Хонда).
Известие
Collapse
No announcement yet.
Ръководителите "обявиха смъртта" на Формула 1 - в края на 2012 г.
Collapse
X
-
Е, да, и турбомотора на БМВ е рекордьорът засега в историята на Ф1 с постигнати 1500 турбо к.с. по време на квалификация...
Ще видим какво изчадие ще излезе от тия мотори... то в ранните години на спорта е имало е 1.5-литров мотор с чарджър, само че V16, а не редови 4-цилиндров...Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Незнам момци, ама май найстина 2012 идва краят на света, незнам от къде им е дошло на главата тая простотия, напоследък ФИА се излагат много. Ако това стане, ще викате и за една 146-ТИ която ще се бяга заедно с тях. Направо не мога да повярвамAlfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
-
Мноооого се кахърите, а няма смисъл. Явно целта е да се развият други неща в тоя спорт. Молките мотори гарантират по-ниско тегло, оттам отборите ще се стремят да направят свръхлеки болиди с различна аеродинамика. С тези обороти според мен ще изстискат поне 300 атмосферни коня. Интрига и предизвикателство ще има със сигурност. Не забравяйте, че в турбо ерата на F1 болидите са били по-бавни от тези сега с половината мощност. Благодарение на ограниченията с идеята да ги заобиколят, концерни и отбори са открили нови материали и са развили нови технологии, някои от които са въведени в съвременните автомобили.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
1.6 атмосферка цивилна има 150 к.с. - тия ще изтискат поне двойно... ако позволят турбо - турнете една 0 отзад.
Но тоя спорт не е само коне... има тегло, има аеродинамика, има тактика, ползват различно гориво и т.н.
Според мен тая щуротия цели да пренасочи наливането на пари от моторите в купетата и трансмисиите - с явната цел после да се ползват нововъведенията за супер екологични автомобили.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМноооого се кахърите, а няма смисъл. Явно целта е да се развият други неща в тоя спорт. Молките мотори гарантират по-ниско тегло, оттам отборите ще се стремят да направят свръхлеки болиди с различна аеродинамика. С тези обороти според мен ще изстискат поне 300 атмосферни коня. Интрига и предизвикателство ще има със сигурност. Не забравяйте, че в турбо ерата на F1 болидите са били по-бавни от тези сега с половината мощност. Благодарение на ограниченията с идеята да ги заобиколят, концерни и отбори са открили нови материали и са развили нови технологии, някои от които са въведени в съвременните автомобили.
ограниченията в правилата спомагат за развитието на всички останали компоненти като аеродинамика,ск.кутия и т.н.....
свидетели сме били вече как се ограничава мощността (от правилника) и същевременно болидите стават все по-бързи с всяка година
мен лично ми допада идеята да има ограничение в използваните мотори-така ще се поработи доста над надежността и издръливостта на самия ДВГ,а както знаем повечето технологии за "обикновенните" коли идват от спорта, рано или късно.....146 Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеМноооого се кахърите, а няма смисъл. Явно целта е да се развият други неща в тоя спорт. Молките мотори гарантират по-ниско тегло, оттам отборите ще се стремят да направят свръхлеки болиди с различна аеродинамика. С тези обороти според мен ще изстискат поне 300 атмосферни коня. Интрига и предизвикателство ще има със сигурност. Не забравяйте, че в турбо ерата на F1 болидите са били по-бавни от тези сега с половината мощност. Благодарение на ограниченията с идеята да ги заобиколят, концерни и отбори са открили нови материали и са развили нови технологии, някои от които са въведени в съвременните автомобили.
Забравяш, че доста сериозна част от мощността на сегашните болиди отива за преодоляване на въздушното съпротивление, което е огромно, заради генерираната сила на притискане.
Едното е за сметка на другото.
А ако идеята ти е болидите да са с "нормална" сила на притискане, направо да взимат по един
и да спрат да мислят простотии!
Formula 1 винаги е била върха както в технологиите, така и в скоростта.
Е, аз не искам да се лишавам от нито едно от двете.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеFormula 1 винаги е била върха както в технологиите, така и в скоростта.
Е, аз не искам да се лишавам от нито едно от двете.
Ще си останеш със спомените...
Добре, че се пазят записи като тези (поздрав за всички, дето ми говорят, че има положителен смисъл в това да превръщат Ф1 в състезание на малолитражки):
(звука на мах)
http://www.youtube.c...h?v=M1InrgZiv30 - Ferrari V12 3.5 - '94
http://www.youtube.c...h?v=RBKUQPjQ16I - BRM V16 1.5 Turbo - '50s
http://www.youtube.c...h?v=gT36kC2pwAc - BMW V10 3.0 - '03
http://www.youtube.c...h?v=y2iBbwocYZw - Renault V10 3.0 - '97
http://www.youtube.c...h?v=8VFScPznGlo - Honda V10 3.0 - '02Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
През турбо ерата от 1500 кубика са се вадели над 1000 коня, без лимит на обороти и прочее.....и при 200-300 градуса входящ въздух......
Абе дали ще са чипосани?????
---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеАко ще и 200кг. да ги направят болидите, с 300к.с. няма да са бързи. Не и след 150-160км./ч.Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 22:57."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
В турбо ерата са били масово V6-ци, а не 4-цил. редови, без ограничение на обороти и други подобни глупости...
Тук още никой не е казал дали ще са турбо, говори се за директно впръскване под супер високо налягане (очевидно на дюзите). Аз бих казал, че по-скоро КЕРС ще им набият, отколкото компресиране на входящия въздух. И се говори отново за ограничение на обороти, и се говори за 5 мотора на сезон. В турбо ерата беше караш-хвърляш, затова им цедяха по над 1000 коня от 1.5 литра и турбина на под 3 бара налягане...Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ айде ся......
Иначе, стигали са и до над 1300к.с. от 1.5 литра, ограничението е било в налягането - максимум 4 бара.
Още в началото съм дал линк към данните на двигателя на BMW от онези времена, ама няма кой да чете.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеЕ прочети по-нататък какво съм писал де.
Иначе, стигали са и до над 1300к.с. от 1.5 литра, ограничението е било в налягането - максимум 4 бара.
Още в началото съм дал линк към данните на двигателя на BMW от онези времена, ама няма кой да чете.
Въпросните 1300 к.с. са постигнати в квалификации през 1986 г. при 5,5 бара налягане !1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
Comment