If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Бате имай предвид, че при правилна употреба наще Алфички могат много добре да дръпват...
Пример преди 2 вечери аз със В-повер Рацинг и спортен филтър скъсах БМВ120д (163кс) и то не защото оня не можеше да кара
Това не го вярвам!!!!
тои човека с БМВ-то изоообщо не е знаел че се състезават просто си е пътувал а нашия го е издухал
Бате имай предвид, че при правилна употреба наще Алфички могат много добре да дръпват...
Пример преди 2 вечери аз със В-повер Рацинг и спортен филтър скъсах БМВ120д (163кс) и то не защото оня не можеше да кара
Това не го вярвам!!!!
тои човека с БМВ-то изоообщо не е знаел че се състезават просто си е пътувал а нашия го е издухал
И аз това имам впредвид - щото точно такъв дизел 120д (на петко на един приятел) без чип се оказа 180 коня на диното на Проспийд,(така го смятат за двигателя - щото на колелата се оказали май около 160) а уж трябваше да е 163 к.с . А тия времена 15-ки 16-ки - колегата с 1.8 може само да ги сънува без турбо
Айде кажете ми сега защо като включа фаровете Алфичката ми окуцява.Тук при нас гонките са само нощем
Всичко, което товари електрическата система товари и двигателя, това го имаше в едни съвети за икономично шофиране - да се включват колкото се може по-малко консуматори. Отразявало се на разхода на гориво. Но да го усетиш във вървежа на колата... не ми се вярва. Може да не ти е изправно нещо по ел.системата..
Шанс нямаш никакъв. Правили сме гонки м/у такъв Голф и с по-яки коли и за съжаление,този варел наистина е бърз. Иначе последен старт имаше с Алфа 145 1.6 16V и Голфа не ни би,а направо ни уби на пътя. Алфата беше 2000г. и стоеше добре до края на втора скорост, а от там нататък "дръпна ръчната". Същият Голф но с чип за 4км напъване сочи на километраж 220 км/ч.
дали алфата е 2000kg?
2000та година бе вирус, чети ....
пуста темница ...Извинявам се
Еми кат четеш между редовете и гледаш само числата , така е Пъкти то от годинките(не че знам на колко си ама предполагам )
септември се пенсионирам,ОТИ,ШО?! А ти глей бабуджерето да не те отднесеа!
Аз вчера и днес сутринта се дърпах с 3-ка TDI - (не съм сигурен за надписа ама имаше червено - за малко го видях като завивах а той продължи на право) вчера отначало не разбрах че се дърпаме и видях че се набира като беше излязъл с половината кола преди мене - настъпих и до края на втора бях кола пред него. Днес обаче за около 300 -400 метра му взех около 5 коли - голфа изглеждаше много запазен, без нищо излишно само лети джанти. Според мене върви доста добре- щото днес се задържа без да му откъсвам до втора - накрая на втора взех да го дърпам и на трета го отвях. а все пак аз не съм и добър рацер той затова Бобо ми е забранил да се излагам
Аз вчера и днес сутринта се дърпах с 3-ка TDI - (не съм сигурен за надписа ама имаше червено - за малко го видях като завивах а той продължи на право) вчера отначало не разбрах че се дърпаме и видях че се набира като беше излязъл с половината кола преди мене - настъпих и до края на втора бях кола пред него. Днес обаче за около 300 -400 метра му взех около 5 коли - голфа изглеждаше много запазен, без нищо излишно само лети джанти. Според мене върви доста добре- щото днес се задържа без да му откъсвам до втора - накрая на втора взех да го дърпам и на трета го отвях. а все пак аз не съм и добър рацер той затова Бобо ми е забранил да се излагам
скоро се надбягвахме с един приятел които има ГОЛФ 4 TDI и е 110 к.с
и го победих благодарение на добрия ми старт а ако голфа с който искаш да се пробваш е сложил чип нямя да имаш никакъв шанс освен ако не му изгасне на старта
Седя си на светофара на панорамния път и пътя за перники чакам за ляв завой . Зад мен един такъв голф 4 тди и като по4на да ми светка да ми бипка, не знам закъде се беше разбързал. Отбивам вдясно, но и настъпвам де (тогава бях с ескорт 1.6 16в) а голфа върви наравно с мен и неможе да ме дръпне никак Каква физиономия направи шофера ако знаете Вярно, че май бяха 5 човека вътре, ама пича се изяде просто. Така че не знам какво толкова им се плашите на тия голфове - все пак е 110 кс не 300. Може би имат голям потенциал за вдигане на конете, ама чак пък толкова
Да бе бате, и след тва отникъде изведнъж ми дойде и някво черно субару та и него го издърпах, па след това и сузукито... онова маторят бе, аа да хаябусата ми дойде и тръгна да ме превари ама аз включех на втора и аре бай бай бе шибек..........
Кажете поне ако ше ставаме голфърски клуб и аз да си измислям и да пиша глупости, както виждате не е трудно....
П.П Много е жега и ме мързи да споря със Гангста Рацери като БатВас, 75 2.0 Турбо и Додо2 така че да приемем че те са прави
скоро се надбягвахме с един приятел които има ГОЛФ 4 TDI и е 110 к.с
и го победих благодарение на добрия ми старт а ако голфа с който искаш да се пробваш е сложил чип нямя да имаш никакъв шанс освен ако не му изгасне на старта
Ами тоя днес се движеше много добре - и според мен е бил с чип - щото иначе нямаше да се прави на рацер.
П.П. Моето 1.8 ТС е по силничко от 1.8 ТС на 155-цата и се движи наравно с на Петко 1,9 ЖТД сток 115 к.с - чипнато около 150- мерено на дино 136 к.с на КОЛЕЛЕАТА което е към 150, че и нагоре на двигателя и то преди да сложи големия кулер. Ама относно еластичност при изпреварване - не мога да се боря с големия въртящ момент на дизела на Петко и турбинката. Вярно че сме се пробвали само от летящ старт на 2-ра. И все пак да не забравяме че на Петко колата е средата на 2003 година и много поддържана - та си представям с по слаб стар дизел на Голф пък макар и чипнат на 140 коня.
Кажете поне ако ше ставаме голфърски клуб и аз да си измислям и да пиша глупости, както виждате не е трудно....
П.П Много е жега и ме мързи да споря със Гангста Рацери като БатВас, 75 2.0 Турбо и Додо2 така че да приемем че те са прави
Първо 75 2.0 Турбо си е рацер - макар да не признава. Правил е доста турбини и 75 цата му е турбо и то доста коне - щом скоростите чупи
Второ - не ме познаваш за да твърдиш че си измислям - докарай Голф3 дизел, за които говорим и се пускам с него - щото не съм 16 годишен и държа като кажа нещо да е така и да стане.
Има хора от клуба карали колата ми, возили се с мене и ПОЗНАВАЩИ хората които визираш.
Трето - има много хора които обичат дръпките - някои даже влагат десетки хиляди (други и стотици) за да са по бързи на дръпки- това прави ли ги Голф - клуб. Ако се разтърсиш малко ще видиш как падах от ГТИ 2.0 16 вентилово с генерация и чип и съм го казал.
Ами кефи ни да си правим така кефа и го правим. Или да не си вкарвам колата на повече от 3500 оборота - е за какво тогава не си взех кола 55 к.с , а само се набутвам с бензин - за какво ли си търсим въобще по мощни коли - като щом стигна до 7000 оборота вече ти попадам в някакви други твой категории.
По твоята логика и Бобо е един виден голфаджия.
П.П. Той Павката (75 2.0 турбо) няма кво да му накривиш - той си има и голф дизел и не го бърка
БатВас сори за недоразбирането, не съм имал предвид поста ти за голфа ТДИ, а моя пост за БМВ-то. Не искам да обиждам никой, просто ме издразни че всички се правят че знаят по добре от тебе като не са присъствали всъщност на въпросната случка.
Comment