Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 155 1.8 тс срещу голф 3 тди-110кс

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: А

    Първоначално публикувано от dodo2
    Първоначално публикувано от 100letov
    Бате имай предвид, че при правилна употреба наще Алфички могат много добре да дръпват...
    Пример преди 2 вечери аз със В-повер Рацинг и спортен филтър скъсах БМВ120д (163кс) и то не защото оня не можеше да кара

    Това не го вярвам!!!!
    тои човека с БМВ-то изоообщо не е знаел че се състезават просто си е пътувал а нашия го е издухал

    Comment


    • #32
      Re: А

      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
      Първоначално публикувано от dodo2
      Първоначално публикувано от 100letov
      Бате имай предвид, че при правилна употреба наще Алфички могат много добре да дръпват...
      Пример преди 2 вечери аз със В-повер Рацинг и спортен филтър скъсах БМВ120д (163кс) и то не защото оня не можеше да кара

      Това не го вярвам!!!!
      тои човека с БМВ-то изоообщо не е знаел че се състезават просто си е пътувал а нашия го е издухал
      И аз това имам впредвид - щото точно такъв дизел 120д (на петко на един приятел) без чип се оказа 180 коня на диното на Проспийд,(така го смятат за двигателя - щото на колелата се оказали май около 160) а уж трябваше да е 163 к.с . А тия времена 15-ки 16-ки - колегата с 1.8 може само да ги сънува без турбо
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от badboy31
        Айде кажете ми сега защо като включа фаровете Алфичката ми окуцява.Тук при нас гонките са само нощем
        Всичко, което товари електрическата система товари и двигателя, това го имаше в едни съвети за икономично шофиране - да се включват колкото се може по-малко консуматори. Отразявало се на разхода на гориво. Но да го усетиш във вървежа на колата... не ми се вярва. Може да не ти е изправно нещо по ел.системата..
        Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
        EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от slav40
          Първоначално публикувано от virusalfa
          Първоначално публикувано от valjo
          Първоначално публикувано от virusalfa
          Първоначално публикувано от zlia
          Шанс нямаш никакъв. Правили сме гонки м/у такъв Голф и с по-яки коли и за съжаление,този варел наистина е бърз. Иначе последен старт имаше с Алфа 145 1.6 16V и Голфа не ни би,а направо ни уби на пътя. Алфата беше 2000г. и стоеше добре до края на втора скорост, а от там нататък "дръпна ръчната". Същият Голф но с чип за 4км напъване сочи на километраж 220 км/ч.
          дали алфата е 2000kg?
          2000та година бе вирус, чети ....
          пуста темница ...Извинявам се
          Еми кат четеш между редовете и гледаш само числата , така е Пъкти то от годинките(не че знам на колко си ама предполагам )
          септември се пенсионирам,ОТИ,ШО?! А ти глей бабуджерето да не те отднесеа!
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #35
            Фарове

            Абе то се укуцява и без фарове.. А понеже и аз съм пенсионер мисля наесен да сменям акомулатора с такъв от 156 -ца
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #36
              Re: Фарове

              Първоначално публикувано от Yon
              Абе то се укуцява и без фарове.. А понеже и аз съм пенсионер мисля наесен да сменям акомулатора с такъв от 156 -ца
              Ще е кажа?
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #37
                Re: Фарове

                Първоначално публикувано от virusalfa
                Първоначално публикувано от Yon
                Абе то се укуцява и без фарове.. А понеже и аз съм пенсионер мисля наесен да сменям акомулатора с такъв от 156 -ца
                Ще е кажа?
                Удари го на диалект
                Alfa156 Against All

                Comment


                • #38
                  Аз вчера и днес сутринта се дърпах с 3-ка TDI - (не съм сигурен за надписа ама имаше червено - за малко го видях като завивах а той продължи на право) вчера отначало не разбрах че се дърпаме и видях че се набира като беше излязъл с половината кола преди мене - настъпих и до края на втора бях кола пред него. Днес обаче за около 300 -400 метра му взех около 5 коли - голфа изглеждаше много запазен, без нищо излишно само лети джанти. Според мене върви доста добре- щото днес се задържа без да му откъсвам до втора - накрая на втора взех да го дърпам и на трета го отвях. а все пак аз не съм и добър рацер той затова Бобо ми е забранил да се излагам
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от BatVas
                    Аз вчера и днес сутринта се дърпах с 3-ка TDI - (не съм сигурен за надписа ама имаше червено - за малко го видях като завивах а той продължи на право) вчера отначало не разбрах че се дърпаме и видях че се набира като беше излязъл с половината кола преди мене - настъпих и до края на втора бях кола пред него. Днес обаче за около 300 -400 метра му взех около 5 коли - голфа изглеждаше много запазен, без нищо излишно само лети джанти. Според мене върви доста добре- щото днес се задържа без да му откъсвам до втора - накрая на втора взех да го дърпам и на трета го отвях. а все пак аз не съм и добър рацер той затова Бобо ми е забранил да се излагам
                    Грешка, да не излагаш марката
                    1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                    2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                    1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                    Comment


                    • #40
                      скоро се надбягвахме с един приятел които има ГОЛФ 4 TDI и е 110 к.с
                      и го победих благодарение на добрия ми старт а ако голфа с който искаш да се пробваш е сложил чип нямя да имаш никакъв шанс освен ако не му изгасне на старта
                      alfa romeo 155 1.8 twin spark 92

                      Comment


                      • #41
                        Седя си на светофара на панорамния път и пътя за перники чакам за ляв завой . Зад мен един такъв голф 4 тди и като по4на да ми светка да ми бипка, не знам закъде се беше разбързал. Отбивам вдясно, но и настъпвам де (тогава бях с ескорт 1.6 16в) а голфа върви наравно с мен и неможе да ме дръпне никак Каква физиономия направи шофера ако знаете Вярно, че май бяха 5 човека вътре, ама пича се изяде просто. Така че не знам какво толкова им се плашите на тия голфове - все пак е 110 кс не 300. Може би имат голям потенциал за вдигане на конете, ама чак пък толкова
                        '05 166 V6
                        '98 156 2.0 TS ex ...

                        Comment


                        • #42
                          Да бе бате, и след тва отникъде изведнъж ми дойде и някво черно субару та и него го издърпах, па след това и сузукито... онова маторят бе, аа да хаябусата ми дойде и тръгна да ме превари ама аз включех на втора и аре бай бай бе шибек..........

                          Кажете поне ако ше ставаме голфърски клуб и аз да си измислям и да пиша глупости, както виждате не е трудно....

                          П.П Много е жега и ме мързи да споря със Гангста Рацери като БатВас, 75 2.0 Турбо и Додо2 така че да приемем че те са прави
                          Honda CBR 954RR, Range Rover Vogue V8

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ivostoykov
                            скоро се надбягвахме с един приятел които има ГОЛФ 4 TDI и е 110 к.с
                            и го победих благодарение на добрия ми старт а ако голфа с който искаш да се пробваш е сложил чип нямя да имаш никакъв шанс освен ако не му изгасне на старта
                            Ами тоя днес се движеше много добре - и според мен е бил с чип - щото иначе нямаше да се прави на рацер.

                            П.П. Моето 1.8 ТС е по силничко от 1.8 ТС на 155-цата и се движи наравно с на Петко 1,9 ЖТД сток 115 к.с - чипнато около 150- мерено на дино 136 к.с на КОЛЕЛЕАТА което е към 150, че и нагоре на двигателя и то преди да сложи големия кулер. Ама относно еластичност при изпреварване - не мога да се боря с големия въртящ момент на дизела на Петко и турбинката. Вярно че сме се пробвали само от летящ старт на 2-ра. И все пак да не забравяме че на Петко колата е средата на 2003 година и много поддържана - та си представям с по слаб стар дизел на Голф пък макар и чипнат на 140 коня.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от 100letov

                              Кажете поне ако ше ставаме голфърски клуб и аз да си измислям и да пиша глупости, както виждате не е трудно....

                              П.П Много е жега и ме мързи да споря със Гангста Рацери като БатВас, 75 2.0 Турбо и Додо2 така че да приемем че те са прави
                              Първо 75 2.0 Турбо си е рацер - макар да не признава. Правил е доста турбини и 75 цата му е турбо и то доста коне - щом скоростите чупи
                              Второ - не ме познаваш за да твърдиш че си измислям - докарай Голф3 дизел, за които говорим и се пускам с него - щото не съм 16 годишен и държа като кажа нещо да е така и да стане.
                              Има хора от клуба карали колата ми, возили се с мене и ПОЗНАВАЩИ хората които визираш.
                              Трето - има много хора които обичат дръпките - някои даже влагат десетки хиляди (други и стотици) за да са по бързи на дръпки- това прави ли ги Голф - клуб. Ако се разтърсиш малко ще видиш как падах от ГТИ 2.0 16 вентилово с генерация и чип и съм го казал.
                              Ами кефи ни да си правим така кефа и го правим. Или да не си вкарвам колата на повече от 3500 оборота - е за какво тогава не си взех кола 55 к.с , а само се набутвам с бензин - за какво ли си търсим въобще по мощни коли - като щом стигна до 7000 оборота вече ти попадам в някакви други твой категории.
                              По твоята логика и Бобо е един виден голфаджия.
                              П.П. Той Павката (75 2.0 турбо) няма кво да му накривиш - той си има и голф дизел и не го бърка
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment


                              • #45
                                БатВас сори за недоразбирането, не съм имал предвид поста ти за голфа ТДИ, а моя пост за БМВ-то. Не искам да обиждам никой, просто ме издразни че всички се правят че знаят по добре от тебе като не са присъствали всъщност на въпросната случка.

                                П.П. Напълно подкрепям написаното от теб :P
                                Honda CBR 954RR, Range Rover Vogue V8

                                Comment

                                Working...
                                X