Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино - Alfa Romeo 33 1.7 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    точно че няма как да са 30% загубите на трансмисията освен ако вместо масло , в нея има чакъл
    щом загубите са 30% от мощността на маховика, на гумите ще имаме 70%. 70% от 132к.с. колко са?

    тука учениците изпадат от смях как не може да се оправим с едни елементарни сметки.

    стискаме ли си ръцете, че сметките са достатъчно точни.
    Човеко говорим си за 128% от 103
    Това не са точно загуби а математически модел.
    Просто тоя уред прави косвено измерване... мери нещо си някъде и по модел казва какво е и нещо друго.
    Загубите са ти 22% при тоя модел... научете се да боравите с %
    А дали са много 22% за предно... да кажат спецовете.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #47
      абстрахирай се от всички писаници.

      -мощността на двигателя на маховика ти е Х
      -от тая мощност 12% се отдават в трансмисията + още 10 конски сили които не са включени в процентите щото не зависят от оборотите

      от тия 2 неща можеш ли да заключиш че на колелата си получил 88% от мощността на двигателя и 10-те коня отгоре

      мощността на колелата я знаеш - 105

      - колко евентуално е пълната мощност на двигателя на маховика

      колко десети ти е загубата като знаеш че мощността на маховика е 1

      айде моля ви направете я тая сметка.
      Last edited by kolev; d.m.y г., 17:36.
      точка

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
        Обърнал си формулите

        Ако ви разбирам правилно темата, загубите които въвеждате са 28%

        132/1.28 = 103 (закръглено)
        103*1.28 = 132 (закръглено)

        Явно някой трябва да си припомни как се борави с % и

        Ами вече и аз незнам как се борави си % ти

        100-30% = 70
        100/1,3 = 77 (което уж 0,30 означава 30%)

        132-28% = 95,04
        132/1,28 = 103

        Така че делението на числото с 1ца и ваденето на %-ти май нямат общо...Виж при умножение става, ама не и при деление....
        Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
        exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
        ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
        ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
        by RUBIG service

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
          Ами вече и аз незнам как се борави си % ти

          100-30% = 70
          100/1,3 = 77 (което уж 0,30 означава 30%)

          132-28% = 95,04
          132/1,28 = 103

          Така че делението на числото с 1ца и ваденето на %-ти май нямат общо...Виж при умножение става, ама не и при деление....
          Дам... това 1.28 е 128% от 103 в случая, а не 72% от 132
          Моя грешка...

          Инак ако едното уравнение е вярно, не може другото да е грешно, но не говорим за % от едно и също число в случая.

          Едит: някой дето отбира да каже, това динотата като смятат % ли ползват или коефициенти и какво точно смятат... ако не е тайна де
          Last edited by morfius; d.m.y г., 18:44.
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #50
            Записът също е много важен за правилното разбиране и смятане.
            %-тът винаги е част от число.
            С други думи това : "132-28%" и хора с взети 7 математики няма да го разберат като запис.
            Същото е като да напиша "33-ctg"(трийс'три минус котангенс)...ама котангенс от кВо!?

            Обратно към темата...
            Ако диновците като въпросното ползват зададени предварително загуби какво правим ако на едно и също дино отидат току-що излезли от завода Алфа 33 Перманент 4 и ЗиЛ 157, с обявена от заводите мощност на двигателите да речем 130 к.с. и за двата дарака...
            ...качват се на диното...диното смята едни и същи загуби и за двете кочини.
            Какви коне са показали на двигател според диното алфата и зилЪ?
            Мисля е ясно, че в случая диното ще подцени с много загубите по трансмисията на ЗилЪ, поради което ще отчете много по-ниска мощност на двигателя му от реалната.
            ОЕМ го написа много разбираемо, но не знам някой обърна ли му внимание...
            Шаси-дино става за тунинг...ползва се като отправна точка преди-след модификации.
            Мощност на двигател, с която евентуално можем да се хвалим ни дава само дино специално за двигатели.
            ..Аз понеже съм умник чак сега се замислям дали има дино с хъбове, което може да смята точните загуби на конкретен автомобил
            Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 19:06. Основание: проЗ съм
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • #51
              Престанете с безмисленните спорове!!!!

              Хората са го измислили преди много време и то е:

              Бремза-това е специфичен дино стенд за настройка и замерване на двигатели без допълнителните му агрегати или по точно ЧИСТА МОШНОСТ на даден двигател.

              http://www.youtube.com/watch?v=8DdtmrEY1AM


              Дино пак-това е максимално близкият вариант на бремзата,но вместо на мотора се закрепя на главините-тоест мери мошност на колелата и респективно производителите са дали примерни загуби за преден мост,заден или 4/4,но неможе да се разчита на точноста спрямо бремзата.

              http://www.youtube.com/watch?v=cc6gan-d2_M


              Ролингроуд-това дино е с максимална близост до поведението на пътя ,там трябва да се има впредвид ,че има и триене на гумите във валците,също важащо за по мошните автомобили е и приплъзването на гумите по валците,но това е една друга тема.

              А и да не забравяме ,че най мощните автомобили са измерени на ролингроуди.

              http://www.youtube.com/watch?v=M7UNy5BZZlM

              A и не забравяйте,че ролингроуда е в пряка зависимост с инерцията на валците,за разлика от другите два.
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Моментално ти давам Алфа 159 1,9JTD дава 154 коня на диното в проспийд и пише flywheel power на графиката - всички твърдят че е на хъбовете ? кво правиме сега
                Ами зависи от CR (corection)factor - щом е 1.00 значи е на хъбовете.
                И на разпечатката на Мустанг динотата като това на Оувърдрайв пред стойностите пише flywheel power, но пак се отнася за повер на гумите.

                Иначе по темата, 103 коня на предно, измерени на диното на Тони, може да се смятат средно с 15% загуби.
                Тоест там практически се ползва този начин 103/0.85= 121 теоретично приети коня на вала.
                ако са 17% загубите като за задно стават 124 коня.
                За съжаление, или по-скоро за радост няма как да са 30% загубите на боксера, при положение че за 4х4 на това дино се е доказало за удачно да се приемат 22% загуби.
                А и който е бутал кола 4х4 сам е усетил какво значат 22% загуби срещу 15% за предно

                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                YouTube
                evo2 600

                Comment


                • #53
                  тука май вече е математическия раздел....
                  а пък сигурно за да имаш дино в гаража ти трябва висша математика....
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    Ами зависи от CR (corection)factor - щом е 1.00 значи е на хъбовете.
                    И на разпечатката на Мустанг динотата като това на Оувърдрайв пред стойностите пише flywheel power, но пак се отнася за повер на гумите.

                    Иначе по темата, 103 коня на предно, измерени на диното на Тони, може да се смятат средно с 15% загуби.
                    Тоест там практически се ползва този начин 103/0.85= 121 теоретично приети коня на вала.
                    ако са 17% загубите като за задно стават 124 коня.
                    За съжаление, или по-скоро за радост няма как да са 30% загубите на боксера, при положение че за 4х4 на това дино се е доказало за удачно да се приемат 22% загуби.
                    А и който е бутал кола 4х4 сам е усетил какво значат 22% загуби срещу 15% за предно
                    абсолютно точно !!!
                    тоя калкулатор който съм дал обаче , има една малка разлика.
                    ако мерим кола която е 60 коня на вала , а на колелата 45, значи имаме загуба 25%. ако мерим кола 200 коня, ще имаме 15% примерно. всъщност и при 2-те коли имаме около 10 коня като постоянна загуба /влезли в процента/ които не се влияят от оборотите. по тоя начин , като ги извадим , процента истински загуби в двете трансмисии се изравнява.

                    ПП
                    Едит: някой дето отбира да каже, това динотата като смятат % ли ползват или коефициенти и какво точно смятат... ако не е тайна де
                    диното на шаси мери колко конски сили има на колелата, тоест след загубите в трансмисията. след това оператора въвежда някакви загуби по свое усмотрение /може да са в проценти, може да са като коефициент , все тая/. примерно мери на колелата 100коня и въвежда 30% загуба - 100/0,7=143коня и на графиката ти пише- предполагаема мощност на маховика-143 коня и клиента е доволен , ама тая цифра вече няма нищо общо с измерването. то просто физически няма как да има 30% загуба в трансмисията и тя да остане цяла. друг е въпроса че диното всъщност не мери конете , а торка
                    Last edited by kolev; d.m.y г., 11:35.
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      абсолютно точно !!!
                      тоя калкулатор който съм дал обаче , има една малка разлика.
                      ако мерим кола която е 60 коня на вала , а на колелата 45, значи имаме загуба 25%. ако мерим кола 200 коня, ще имаме 15% примерно. всъщност и при 2-те коли имаме около 10 коня като постоянна загуба /влезли в процента/ които не се влияят от оборотите. по тоя начин , като ги извадим , процента истински загуби в двете трансмисии се изравнява.

                      ПП

                      диното на шаси мери колко конски сили има на колелата, тоест след загубите в трансмисията. след това оператора въвежда някакви загуби по свое усмотрение /може да са в проценти, може да са като коефициент , все тая/. примерно мери на колелата 100коня и въвежда 30% загуба - 100/0,7=143коня и на графиката ти пише- предполагаема мощност на маховика-143 коня и клиента е доволен , ама тая цифра вече няма нищо общо с измерването. то просто физически няма как да има 30% загуба в трансмисията и тя да остане цяла. друг е въпроса че диното всъщност не мери конете , а торка
                      Аз няма да пиша повече просто защото ти сам си противоречиш и то постоянно! Изясни се със себе си първо

                      ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:50 ----------

                      Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                      Ами зависи от CR (corection)factor - щом е 1.00 значи е на хъбовете.
                      И на разпечатката на Мустанг динотата като това на Оувърдрайв пред стойностите пише flywheel power, но пак се отнася за повер на гумите.

                      Иначе по темата, 103 коня на предно, измерени на диното на Тони, може да се смятат средно с 15% загуби.
                      Тоест там практически се ползва този начин 103/0.85= 121 теоретично приети коня на вала.
                      ако са 17% загубите като за задно стават 124 коня.
                      За съжаление, или по-скоро за радост няма как да са 30% загубите на боксера, при положение че за 4х4 на това дино се е доказало за удачно да се приемат 22% загуби.
                      А и който е бутал кола 4х4 сам е усетил какво значат 22% загуби срещу 15% за предно
                      Виж сега първо се научи как се смятат проценти че математиката и физиката са ти абсолютно непонятни! По нагоре има вярно смятани проценти можеш да поразсъждаваш! И вземи една елка с проценти и почвай да се чудиш що е то дето ти смяташ! - неможе да ми пишеш 15% и да смяташ 103/0,85

                      Значи момчета аз спирам да пиша тук защото видимо спорещите са неуки и немогат да смятат и/или сами незнаят какво пишат и си противоречът!

                      Ици да отива в тунинга там го хранят подобаващо и после у фиат да лъже хората, а Колев да излезе от нета да отиде да види от близо диното и да пита някой който работи на такова как стоят нещата
                      Last edited by Bobo; d.m.y г., 13:57.
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #56
                        аз ви се чудя как пишете карти, а не може едни проценти да сметнете.

                        имаме 10 ябълки, изяждаме 1 и остават 9. значи изяли сме 1/10 от ябълките което е 10% и са ни останали 90%

                        9 ябълки + 10%/от всички ябълки/ Е равно на всички ябълки
                        това е равно на 9 + 10%х10 = 9+1 = 10 ябълки
                        ето точно в това бъркате


                        или като знаем че 9 ябълки СА РАВНИ на 90% от 10 ябълки т.е.
                        9=90% х 10
                        следва че
                        9 ДЕЛЕНО на 90% = 10ябълки

                        мерим 100 коня на колелата. Търсим конете на маховика Х. знаем че 20% от Х са изядени от трансмисията и 80% от Х сме измерили на колелата.
                        това значи че :
                        100коня + 20% по Х Е равно на Х
                        или 100коня СА равни на 80%по Х
                        т.е.
                        100коня / 80% = Х
                        т.е.
                        100 / 0,8 = Х
                        т.е.
                        Х = 125 коня на маховика


                        или по обратния ред
                        20% от 125коня са :
                        125 х 20% = 125 х 0,2 = 25 коня
                        125 коня МИНУС 20%/от 125/ загуби в трансмисията Е равно на мощността на колелата , което е равно на 100

                        ти мощността на колелата като я умножиш по 1,3 или колкото искаш , намираш колко са 130% от мощността на колелата, което е една цифра без никакво значение, просто 130% от нещо си
                        точка

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Значи момчета аз спирам да пиша тук защото видимо спорещите са неуки и немогат да смятат и/или сами незнаят какво пишат и си противоречът!
                          Добре де, обясни как работи това чудо и какво аджаба смята, че като измери нещо на колелата да твърди, че на вала има еди какво си?
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Добре де, обясни как работи това чудо и какво аджаба смята, че като измери нещо на колелата да твърди, че на вала има еди какво си?
                            аз ти казах какво смята. оператора и задава 30% , ама те от кво са и за кво са и ква точно е сметката, кой го ебе. клиента доволен , с 20 коня над талона колата и той си вика- тя само ми се струва че не върви, астрата на светофара е била с чип сигугно да го ева.
                            точка

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                              аз ви се чудя как пишете карти, а не може едни проценти да сметнете.

                              имаме 10 ябълки, изяждаме 1 и остават 9. значи изяли сме 1/10 от ябълките което е 10% и са ни останали 90%

                              9 ябълки + 10%/от всички ябълки/ Е равно на всички ябълки
                              това е равно на 9 + 10%х10 = 9+1 = 10 ябълки
                              ето точно в това бъркате


                              или като знаем че 9 ябълки СА РАВНИ на 90% от 10 ябълки т.е.
                              9=90% х 10
                              следва че
                              9 ДЕЛЕНО на 90% = 10ябълки

                              мерим 100 коня на колелата. Търсим конете на маховика Х. знаем че 20% от Х са изядени от трансмисията и 80% от Х сме измерили на колелата.
                              това значи че :
                              100коня + 20% по Х Е равно на Х
                              или 100коня СА равни на 80%по Х
                              т.е.
                              100коня / 80% = Х
                              т.е.
                              100 / 0,8 = Х
                              т.е.
                              Х = 125 коня на маховика


                              или по обратния ред
                              20% от 125коня са :
                              125 х 20% = 125 х 0,2 = 25 коня
                              125 коня МИНУС 20%/от 125/ загуби в трансмисията Е равно на мощността на колелата , което е равно на 100

                              ти мощността на колелата като я умножиш по 1,3 или колкото искаш , намираш колко са 130% от мощността на колелата, което е една цифра без никакво значение, просто 130% от нещо си
                              Ти три страници неможеш да разбереш че имаш 9 ябълки и процента се смята в/у тях!
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X