Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спортен филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз също съм пробвал спортен филтър и
    останах разочарован,
    стана само по-шумно...нищо повече.
    Тук ако въобще има дилема дали да върви
    малко по-добре или да ти е чист дебиромера,
    то май е по-добре да се пази дебитомера
    щото той играе по-важна роля за вървенето
    от колко филтъра
    Тук обаче и аз имам едно въпросче.
    Защо след като си сменям редовно въздушния филтър
    дебитомера ми се цапа постоянно?!
    За три години вече имам три дебитомера.
    Чистя ги с хубав спрей, сменям с нови, но ефекта е същия, цапа ги за норматив.
    Някой има ли обяснение за това?!
    sigpic
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
    Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
      ...ще се пускат много буклуци ,които най-вероятно ще прецакат дебитомера...
      Могат да прецакат и неща дето струват доста повече от дебитомера...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
        Могат да прецакат и неща дето струват доста повече от дебитомера...
        Мх усетих се
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Alfaro76 Покажи съобщение
          Аз също съм пробвал спортен филтър и
          останах разочарован,
          стана само по-шумно...нищо повече.
          Тук ако въобще има дилема дали да върви
          малко по-добре или да ти е чист дебиромера,
          то май е по-добре да се пази дебитомера
          щото той играе по-важна роля за вървенето
          от колко филтъра
          Тук обаче и аз имам едно въпросче.
          Защо след като си сменям редовно въздушния филтър
          дебитомера ми се цапа постоянно?!
          За три години вече имам три дебитомера.
          Чистя ги с хубав спрей, сменям с нови, но ефекта е същия, цапа ги за норматив.
          Някой има ли обяснение за това?!
          Купуваш си кофти филтри или имаш пропуск след него.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Купуваш си кофти филтри или имаш пропуск след него.
            И освен това се омазва от картерната вентилация
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              От филтъра има полза, колкото и да не се осеща. Изпробвано на диното в Маднес на фиат браво. Разликата беше 3 коня някаде. В нета има също клипчета от други тестове. Мисля,че и проспеед преди време бяха правили такъв тест на някво поло 70 коня мисля че беше.

              http://www.youtube.com/watch?v=7mjCWOUEQt4
              Не е точно алфа... ама пак.....
              Last edited by DJ_STIVAN; d.m.y г., 20:44.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                От филтъра има полза, колкото и да не се осеща. Изпробвано на диното в Маднес на фиат браво. Разликата беше 3 коня някаде. В нета има също клипчета от други тестове. Мисля,че и проспеед преди време бяха правили такъв тест на някво поло 70 коня мисля че беше.

                http://www.youtube.com/watch?v=7mjCWOUEQt4
                Не е точно алфа... ама пак.....
                А същото камаро , гледах пак там му слагат К&N филтър , който е доста популярен тука и дига 15 коня и 15 нМ, естесвено то е доста мощно и едвали на наще 150 конъови бегачки ще дигни 15 коня , ама и 1-2 пак е кяр или хич да не е колата ще върви с една идея по-добре , няма да е по зле от сега. Обаче за да се направи читаво с тръби и т.н. май излиза към 250-300 лева
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment

                Working...
                X