Известие

Collapse
No announcement yet.

Спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спирачки

    Колеги,

    имам една луда идея, и тя е да си поставя хубави спирачки на колата, щото оргиналните са меко каЗано боклук, като тръгнеш да спираш от 220 и на третото упражнение, спирачния път се увелиачава доста...
    Та първо си мислех да поставя системата от S3, ама и те се окаЗаха същите апарати само с по големи дискове.АЗ си мисля, че апарати с 4 бутала са един много по добър вариянт. Такива се предлагат естествено от няколко пройЗводителя, но като че ли най добрите, а и За жалост най скъпите са БРЕМБО.
    Та сега се чуда каде да намеря некви тестове или критики, и да видя дали си струва да се инвестира такава сума

    Ако можете да помогнете с мнения от опит или ако има някъде да прочета или вобще всички мнения относно тоя проект са добре дошли

    П.П. За Аудито става на въпрос, на Алфата са си ОК спирачките

  • #2
    Re: Спирачки

    Първоначално публикувано от 156 m-jet
    Колеги,

    имам една луда идея, и тя е да си поставя хубави спирачки на колата, щото оргиналните са меко каЗано боклук, като тръгнеш да спираш от 220 и на третото упражнение, спирачния път се увелиачава доста...
    Та първо си мислех да поставя системата от S3, ама и те се окаЗаха същите апарати само с по големи дискове.АЗ си мисля, че апарати с 4 бутала са един много по добър вариянт. Такива се предлагат естествено от няколко пройЗводителя, но като че ли най добрите, а и За жалост най скъпите са БРЕМБО.
    Та сега се чуда каде да намеря некви тестове или критики, и да видя дали си струва да се инвестира такава сума

    Ако можете да помогнете с мнения от опит или ако има някъде да прочета или вобще всички мнения относно тоя проект са добре дошли

    П.П. За Аудито става на въпрос, на Алфата са си ОК спирачките
    Я си сложи читави накладки и не му мисли повече

    Comment


    • #3
      1. по-голям диаметръ дискове е равно на по-добра ефективност на спиране
      ако не можеш да си го обясниш, свиркай
      така, че апарати и дискове от С3 със добри накладки е добър вариант

      2. Брембо е най-ефтината марка за афтърмаркет спирачни китове
      други европейски марки са Movit, HiSpec, AP racing, Тar-ox
      американски има много, някой от тях са StopTech, Rotora и др.

      3, в един от по-старите ти постове пишеше, че продаваш мотор 2.0 20 турбо, този мотор на каквато и да е италианска кочина сложен върви с 4 бутални алуминиеви апарати Брембо

      Comment


      • #4
        Я, това Значи ли, че мога да вЗема само апаратите и да ги присада И ако да, какво още ми трябва, адптери там или както им се викат..
        И какви дискове да сложа, какъв раЗмер

        Comment


        • #5
          да можеш да вземеш апратите и да ги присадиш на ауди-то
          купето, капата, гтв-то и гта-та до 2003 година са с 305мм спирачен диск
          само 166-цата е със 310мм, но тя е и с по-голям апарат
          кросвагона и гта-та след 2003 са с 330мм спирачен диск

          така, че търси някакъв диска за ауди около 300-320мм, и вече според него ще си направиш планки за да адаптираш апаратите
          виж в темата по долу как е направено това при 75-цата

          Comment


          • #6
            АЗ намерих сега теЗи ,рециклирани са и имат накладки, дисковете не стават и обаче ако цената отиде над 500 еуро не ми се дават, тогава има Брембо кит За около 1200 с дискове, маркучи,накладки и 2год. гаранция

            А За отЗад, ще сложа или от S3 или ще оставя мойте и ше им сложа дискове Цимерман



            СПИРАЧНИ АПАРАТИ

            Comment


            • #7
              Човеко, тази тема не е ли достатъчно красноречива http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=7271
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #8
                Еми, кат сам кьорав

                Абе, тея апарати, ако ме огрее де, дисковете са 280мм, което е малко, нали може с адаптари да станат 315 да речем или не е много ясно

                П.П. сега погледнах, Порше наи малките предни дискове са били 313, тои как е поставил 280/по негови думи ама маи не е в час детето/, пробвал се е да тунингова, ма се окаЗало,че било скъпо хоби и се откаЗва

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 156 m-jet
                  Еми, кат сам кьорав

                  Абе, тея апарати, ако ме огрее де, дисковете са 280мм, което е малко, нали може с адаптари да станат 315 да речем или не е много ясно

                  П.П. сега погледнах, Порше наи малките предни дискове са били 313, тои как е поставил 280/по негови думи ама маи не е в час детето/, пробвал се е да тунингова, ма се окаЗало,че било скъпо хоби и се откаЗва
                  Пааааак не си прочел! Я пак отвори линка, скролни по-надолу и прочети колко милиметра са дисковете
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Ааааа прочетох аЗ, че са 320, ама става дума За тея от ебаи, ако ги спечеля, немчето пише , че на снимката апаратите са с 280 дискове, а дали могат да се поставят 315 е вупроса

                    Comment


                    • #11
                      Ами тия апарати на Илиан са от 166 V6 а тя не е с 320 мм дискове, а с по-малки...
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Аха, Значи сме на правия път.Като ги сравнявам тея апарати най вероятно са от Порше 944 S2, та сега ша са рова да вида тя с кви дискове е

                        Comment


                        • #13
                          Абе, тея хора са откачили съвсем

                          тея апарати се продадоха За 800 еуро , стари ,на 10 години...
                          луда работа

                          ама най откаченото е, че тоя дето ги спечели ше ги слага на ГОЛФ 2 G60

                          Той тоя кош целия на струва колкото тея апарати, ами после дискове, накладки........абе луди има явно колкото искаш

                          Comment


                          • #14
                            Просто смени спирачната течност и накладките. Може да използваш модел накладки (спортни) с различен коефициент на триене според температурата (няма да спират добре студени, но загрели ще са много по-добри).
                            пред Админите... със сапун !

                            Comment

                            Working...
                            X