Известие

Collapse
No announcement yet.

Калояново,температурата на маслото и водата по време на състезание....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Как 150 метра бре ти направо си нямаш спирачки? Или си адски тежък ?

    И все си мисля че маслото качи ли се над 135-140 градуса всичко свършва
    ами толкова, със реални 180км/ч най-смелото ми спиране почва веднага след знака за 150 метра, в самия ляв завой в апекса му съм със 70-десетина като гледам логовете дето си правих.
    През цялото време на даване на газ маслото си ми държи над 110 и не минава 130, няма грижи.
    Единствено ако отиде над 140 ще го мисля

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • #17
      За Даги това е най доброто решение според мене
      30 редов маслен радиатор
      Attached Files
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        офф и мойта кола не е била единствена
        по спомен водата беше около 110 тва с постоянно пусната перка
        а мазалото отиде на 140 после излезнах от пистата
        и карах по пътя да моа да охлаждам че мамаата си ебало...
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • #19
          То значи не знам за махането на предния капак то че има ефек ясно но за турбо колите махането на предна броня решава проблема с загряването.Естествено е тъпо.Може да се измисли нещо си което да замества предната броня почти не спираики въздуха към мотора при газиране на калояново
          Амбицията е последното убежище на неудачника

          Comment


          • #20
            Преден капак не е хубаво да се маха, въпреки че и аз имах много нужда от това. Причината е че има перки и други въртящи се джунджурии които ако се пръснат може да хвръкнат много надалече и да очистят някого!!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
              Преден капак не е хубаво да се маха, въпреки че и аз имах много нужда от това. Причината е че има перки и други въртящи се джунджурии които ако се пръснат може да хвръкнат много надалече и да очистят някого!!
              Теоретично е така, но при риска да кипнеш, и много по честите случай на прегрели карантии, отколкото на взрив в двг отсека и опасноста нещо да излети оттам, направо си е твърде примамливо при темп на въздуха над 25 - 30 градуса да можеш да махаш за 5-6 минути предна броня и капак......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                добре колеги и аз да споделя опита си с вас...значи става въпрос за следното: автомобила ми е ALFA ROMEO 155 TS 2.0 8V, температура на флуида за охлаждане на двигателя по време на състезателно темпо 90-95 градуса по целзий, температура на маслото за мазане на двигателя 130-140 градуса по целций... имам маслен радиатор и двигателя ми е атмосферен...

                Забележка: когато излезна на пистата, педала за газта почти не се връща, не правя охлаждащи обиколки и т.н., изпитвам техниката и самия себе си, до краен предел...Тази година например гръмнах предна дясна гума, мислейки си че се е случило нещо друго по-малко безопастно и вдигнах на правата 150км/ч(с гръмната гума!!!), а на всичкото отгоре успях и да спра, за което съм безкрайно благодарен на добрата ми кола и на себе си... отлепих си и феродото от накладката и дори изкривих спирачен диск, но след трак дея бях, много щаслив, бях щаслив защото бях прекарал цял един ден с любими хора, чувството е неописуемо!!! Благодаря ви!!!
                Поздрави на всички ви!!! Само искам да ви дам един съвет: Приятели не се карайте бъдете сплотени и единни, бъдете приятели, защото днес се карате, а утре не знаете живота накъде ще ви изпрати... този форум и клуб, тези дни на каране, които разни готини хора организират имат за цел да ви сближат и обединят около една цел и идея, а не да ви накарат да се карате... Затова моят призив е да не се разделяте, а да се обедините около общата ни идея... Много сме, силни сме...
                Поздрави на всички алфисти
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Kostadin Покажи съобщение
                  добре колеги и аз да споделя опита си с вас...значи става въпрос за следното: автомобила ми е ALFA ROMEO 155 TS 2.0 8V, температура на флуида за охлаждане на двигателя по време на състезателно темпо 90-95 градуса по целзий, температура на маслото за мазане на двигателя 130-140 градуса по целций... имам маслен радиатор и двигателя ми е атмосферен...

                  Забележка: когато излезна на пистата, педала за газта почти не се връща, не правя охлаждащи обиколки и т.н., изпитвам техниката и самия себе си, до краен предел...Тази година например гръмнах предна дясна гума, мислейки си че се е случило нещо друго по-малко безопастно и вдигнах на правата 150км/ч(с гръмната гума!!!), а на всичкото отгоре успях и да спра, за което съм безкрайно благодарен на добрата ми кола и на себе си... отлепих си и феродото от накладката и дори изкривих спирачен диск, но след трак дея бях, много щаслив, бях щаслив защото бях прекарал цял един ден с любими хора, чувството е неописуемо!!! Благодаря ви!!!
                  Поздрави на всички ви!!! Само искам да ви дам един съвет: Приятели не се карайте бъдете сплотени и единни, бъдете приятели, защото днес се карате, а утре не знаете живота накъде ще ви изпрати... този форум и клуб, тези дни на каране, които разни готини хора организират имат за цел да ви сближат и обединят около една цел и идея, а не да ви накарат да се карате... Затова моят призив е да не се разделяте, а да се обедините около общата ни идея... Много сме, силни сме...
                  Поздрави на всички алфисти
                  147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                  Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                  156 2.4 JTD - ex

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
                    Преден капак не е хубаво да се маха, въпреки че и аз имах много нужда от това. Причината е че има перки и други въртящи се джунджурии които ако се пръснат може да хвръкнат много надалече и да очистят някого!!
                    Освен това, колкото и маловажно да изглежда в случая, така се нарушава аеродинамичната форма на колата, пък без броня да не говорим...

                    @Kostadin: Браво за съвета, а относно температурата на антифриза - сигурен ли си, че уреда/датчика отчита правилно - на моето Ку(р)Ве толкова му е температурата при градско каране в "жеги" като сегашните... Другото за маслото по-изглежда като показание за писта...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      @Kostadin: Браво за съвета, а относно температурата на антифриза - сигурен ли си, че уреда/датчика отчита правилно - на моето Ку(р)Ве толкова му е температурата при градско каране в "жеги" като сегашните... Другото за маслото по-изглежда като показание за писта...
                      радиатора ми е от 2.0 16V, което ще рече че е малко по-голям от заводския за моя двигател, иначе да мисля, че уреда си отчита правилно
                      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                      Comment


                      • #26
                        Проблема с малкото вода в системата е решен, тоя рад е видимо по голям и от тоя на ЖТД, малко ще трябва да побългаря входа и изхода към двигателя, но маркучи поне има, добре е и че има трети по малък изход, ще проверя доколко мога да ползвам подобен за Купето, че при него трябва още един изход за турбото.......не съм го пълнил с вода да видя колко събира, ще трябва да направя тва упражнение.....
                        П.П - сбира 4 литра и половина вода.....някой има ли инфо на жтд-то колко сбира?
                        Attached Files
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 22:05.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          редовно като барна на баща ми колата и вдигамм 140 градуса на маслото на магистралата..немога да намеря линка който търся .но накратко.съвременните масла все още по стар стандарт се мерят на 100 гр.целзий .регламентира се дебелината на масления клин при тази температура-но всъщност истината е че 140 градуса е реално нормален режим при натоварване...или спортно каране..
                          сверка.вижте къде започва червената зона на ..155 на показанието на таблото на датчика за темп на маслото...или някоя дърта дедра .ама пък като се притеснявате толкова за маслото ..ми маслен радиатор и или с термостат и сте в играта.
                          а при мен е по лесно -няма датчик ..няма проблем.нито виждаш нито се притесняваш..говоря само за коли без турбо.....да е ясно
                          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
                          kavasaki zzr-600 100 жребеца
                          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

                          Comment


                          • #28
                            При мен батки,майна нещата с температурите на течностите беха в мноооооооого добри граници

                            Благодарение на вентилатора за обдухване (всмукване) на масления радиатор, който монтирахме в последния момент, за разлика от Серес (130-140 гр.) то тук маслото повече от 110-115 градуса не надхърли, а водата си беше в обичайните граници от 90-95 градуса.

                            Като се има в предвид, обаче, че температурата на въздуха на Калояново беше с около 20 градуса повече от тази на Серес, аз си ставам, вече един доста доволен човек...
                            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                            Comment

                            Working...
                            X