Известие

Collapse
No announcement yet.

Евтино Решение-азбест???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Евтино Решение-азбест???

    ще стане ли според вас изпускателните колектори да се навият с асбест вместо с термоизолационната лента на prospeed
    http://prospeed.bg/tuning_product_more. ... 283&p=3827

    Събота и неделя в Сливен ще има рали и тука бегачките ги правят точно с асбест,но все пак искам да чуя вашето мнение
    Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

  • #2
    само където азбеста не се продава никъде дори е леко забранен за продажба и употреба д ане говорим че бил и опасен а аз лично
    съм скиал доста бегачки азбест никъде не съм видял или няма нищо или каквото трябва

    Comment


    • #3
      Re: Евтино Решение ?

      Първоначално публикувано от IXIBIT
      ще стане ли според вас изпускателните колектори да се навият с асбест вместо с термоизолационната лента на prospeed
      http://prospeed.bg/tuning_product_more. ... 283&p=3827

      Събота и неделя в Сливен ще има рали и тука бегачките ги правят точно с асбест,но все пак искам да чуя вашето мнение
      а като се намокри - гори

      Comment


      • #4
        Азбеста е канцерогенен По този повод има изисквания към клингерита, от който се правят гарнитури за двигателя. Същото важи и за феродото за накладки и съединители. Те не трябва да съдържат азбест.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #5
          май ще се дават 90лв
          Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

          Comment


          • #6
            Re: Евтино Решение ?

            Първоначално публикувано от IXIBIT
            ще стане ли според вас изпускателните колектори да се навият с асбест вместо с термоизолационната лента на prospeed
            http://prospeed.bg/tuning_product_more. ... 283&p=3827

            Събота и неделя в Сливен ще има рали и тука бегачките ги правят точно с асбест,но все пак искам да чуя вашето мнение
            Колега азбеста е до 400-450 градуса максимум. Забранен е за употреба и продажба, но все оюе се намира тук там.
            Има алумосиликатни материали / керамични/ които издържат на 1200-1400 градуса. прадлагаме плат на 1260 градуса за сведение.
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment


            • #7
              [quote="Venci"]Азбеста е канцерогенен По този повод има изисквания към клингерита, от който се правят гарнитури за двигателя. quote]
              Думата клингерит е табу за западняците от 1989 -1990г. Безазбестовият им материал на Клингер е Клингерсил.
              До миналата година все още се намираше руски Паронит на 400-490 градуса, но спряха вноса.
              Сега за безазбестовите упл. материали има много имена..
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Проверявах по фирмите за термоизолации и като сметнах колко ще ми струва, цената на проспеед си е мн добра.

                Говоря за ленти от керамичен материал за температури до 1200 градуса.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от IXIBIT
                  май ще се дават 90лв
                  Колега, ако си много надъхан, пробвай с лентите на проспийд. Но да те предупредя - ако си със сток чугунен колектор - не съм убеден дали си струва инвестицията. А освен това, не си предвидил към цената от 90 лв и допълнителните скоби за закрепване.
                  Миналия weekend, аз се гъзих точно по този повод над колата си. Още ме понаболява кръста. Аз обаче използвах алумосиликатния плат, препоръчан от колегата kriss11. Купих си и високотемпературен силикон - 1500 градуса. Обаче да те предупредя - никак не е лесно да намотаваш колекторите с ленти (плат). Загубих половин ден и накрая се поизнервих и претупах работата. Ако си се навил - задължително ги свали!!! Още повече, че има едни участъци където тръбите се сдвояват и понеже е отливка - има едни ребра дето... Абе кошия отсекъде. Аз засега ще карам така, но може би др лято ще си сваля колекторите и ще ги пренавия. Все още има 2/3 от плата (беше 1квадратен метър).
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    моите тръби са от тия дет им викат октоподи и са от тънкостенна тръба.За свалянето ще ги сваля.Скоби знам каде има и са по 0.6ст,същите като свинските опашки,но са по-широки и от стомана.
                    Я кажи за плата от каде да го взема(на kris11 ли да го поръчам) и цена ме интересува също,а може да купя и остатъците от твоя плат
                    Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от IXIBIT
                      моите тръби са от тия дет им викат октоподи и са от тънкостенна тръба.За свалянето ще ги сваля.Скоби знам каде има и са по 0.6ст,същите като свинските опашки,но са по-широки и от стомана.
                      Я кажи за плата от каде да го взема(на kris11 ли да го поръчам) и цена ме интересува също,а може да купя и остатъците от твоя плат
                      Свържи се Крис - той ще ти каже в твоя град, кой е дистрибутора (ако той вече не се е свързал с теб ). А остатъците от моя плат смятам да ги ползвам за в бъдеще
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment

                      Working...
                      X