Известие

Collapse
No announcement yet.

Някой по запознат в разпределителните валове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някой по запознат в разпределителните валове

    интересува ме точно каква е разликата между
    че така като не са в техническите характерискити на тунинг валовете нищо не ми говори

    вариант 1
    asp valve apertures 6 °-46°
    exhaust valve apertures 47°-7°
    и
    вариант 2
    asp valve apertures 0°-43°
    exhaust valve apertures 40°-3°

    като и на двата вала лифта на клапаните е един и същ
    кой е по рошав от двата ?
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

  • #2
    Вариант 2 са ти стоковите валове за рунтото.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #3
      тва го знам , въпроса е вариант 1 дали е по добър или не
      и то е един вал 8 клапана , не са валове ..

      така да задам въпроса
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
        тва го знам , въпроса е вариант 1 дали е по добър или не
        и то е един вал 8 клапана , не са валове ..

        така да задам въпроса
        Шегуваш ли се???
        Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
          Шегуваш ли се???
          не бе питам сериозно
          тези цифри нищо не ми говорят , за тва питам
          иначе ако беше неква нормална таблица с застъпванията и градуси поне да отбера нещо ама от така написаните нищо не разбирам
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
            интересува ме точно каква е разликата между
            че така като не са в техническите характерискити на тунинг валовете нищо не ми говори

            вариант 1
            asp valve apertures 6 °-46°
            exhaust valve apertures 47°-7°
            и
            вариант 2
            asp valve apertures 0°-43°
            exhaust valve apertures 40°-3°

            като и на двата вала лифта на клапаните е един и същ
            кой е по рошав от двата ?
            Обикновено се тълкува така:

            Вариант 1
            Всмукателен вал - отваря 6гр преди ГМТ и затваря 46гр след ДМТ = 6+180+46 = 232 градуса
            Изпускателен вал - отваря 47гр преди ДМТ и затваря 7гр след ГМТ - 47+180+7 = 234 градуса
            Оувърлап = 6+7 = 13 градуса

            Вариант2
            Всмукателен - отваря 0гр (т.е. в ГМТ) и затваря 43гр след ДМТ = 0+180+43 = 223 градуса
            Изпускателен - отваря 40гр преди ДМТ и затваря 3гр след ГМТ = 40+180+3 = 223 градуса
            Оувърлап = 0+3 = 3 градуса

            Щом и двата варианта са с един и същ максимум лифт, то тогава вариант 2 са по-стръмни/рошави, защото за по-малки градуси постигат същия лифт.
            Кой от двата вала е по-добър за твоя случай обаче не мога да кажа. Тук нека вземе отношение някой с по-голям опит.
            Все пак, най-добре два вала се сравняват когато сравняваш техните графики (ако са налични разбира се ). А още по-добре е да се изпробват направо монтирани на двигателя и на диното, но това е доста скъпо начинание.
            Дано съм ти бил полезен с инфото.
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
              Щом и двата варианта са с един и същ максимум лифт, то тогава вариант 2 са по-стръмни/рошави, защото за по-малки градуси постигат същия лифт.
              Под "рошави" се имаше предвид обратното в случая, но няма значение
              Слагай вала от рунто 1.6, отзивите са уж добри, но как ще и настроиш смесите...
              Arena Coast Customs

              Comment


              • #8
                смесите са най малкия проблем , за отзовоте знам но реално ме интересуваше технически как седят нещат, демек да си обясня ефекта защо се слага този вал .

                ще пробвам някой ден с такъв вал ама няма да е скоро щото едно нещо работи ли не се пипа
                ще е на друга кола сложен
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment

                Working...
                X