Известие

Collapse
No announcement yet.

Топлоизолация

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo

    Ми увити са с материали издържащи на високи температури от БГ производители. Не са от проспиид И колектора не е чугун
    ...ми нещо много черни ми се видя цвета на тръбите, затова си помислих, че са от чугун
    Пък като гледам структурата на материалите - струва ми се , че колекторите са увити с един материал, а тръбите, след сдвояването - с друг... затова попитах... Но всичко може да изглежда така, заради качеството на снимката де
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от IXIBIT
      Тая вечер намерих малко време и си омотах колекторите
      Добре бе баце двуцефката не трябва ли двете тръби да се увият поотделно не е ли по-правилно
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Така,сега да поясня..........колекторите са си оригиналните на 2.0 T.S-така наречения октопод (може и само аз така да му казвам )
        Увити са с 2 пласта плат,като първия пласт (издържа 1100 градуса) се продава на линеен метър и трябва да се режи на ленти.........всичко много хубаво ама много се нищи,защото плетката му е едра и затова се налага да се увие с втори пласт лента,която е широка 2.5 см и е подобна на тази която се продава в Prospeed.
        Аз си купих 2 вида лента-едната издържа на около 650 градуса-с нея съм увил октопода и втори я вид,който държи на около 350 градуса-с него съм направил двуцевката.
        Двете тръби на двуцевката са увити поотделно и след това са стегнати с лентата...........ето и как изглежда въпросния плат нарязан и навит

        Ето и някои от въпросните материали
        http://snimka.bg/profile.php?view_album&album_id=62044
        Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

        Comment


        • #19
          Колектори ..

          Колектори от INOX изработваме в Италия по индивидуална поръчка .Ако някой се интерисува може да пише на лични
          0888/613-018 Ники.
          http://www.adventurecar.com/catalogo.tuning.php

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от IXIBIT
            Увити са с 2 пласта плат,като първия пласт (издържа 1100 градуса) .........
            Аз си купих 2 вида лента-едната издържа на около 650 градуса-с нея съм увил октопода и втори я вид,който държи на около 350 градуса-с него съм направил двуцевката.
            Колега, аз не съм наясно, каква точно температура развиват колекторите, но определено посочените от теб температури малко ме смущават.
            При мен, колекторите са увити с въпросния нищещ се плат (1100 градуса) и отгоре са обмазани с високотемпературен силикон, който издържа също около 1000 градуса...
            Първия път, като заработи двигателя, след като позагря, силикона започна да пуши... Естествено, след време спря да пуши, защото вече се опече, но аз не знам температурата при която силикона се опича, а си мисля, че не е много ниска...
            Просто имай предвид изложените факти, при твоя опит
            Успех!!!
            Пиши за резултатите...
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #21
              Днес сложих генерацията.......и както запалих колата около 20 мин не спря да пуши докато се опече силикона,даже по едно време се запали и трябваше да използвам пожарогасителя
              Сега всичко е наред,не дими и не пуши,..........................обаче
              не усетих почти никакво подобрение във вървенето или ако го има е много,много малко
              Единственото подобрение е че колата държи в града 100 градуса...незнам дали да го нарека подобрение и естествено температурата под капака е по-ниска
              Това са моите впечатления засега
              Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

              Comment


              • #22
                [quote="Zm"][quote="IXIBIT"]
                При мен, колекторите са увити с въпросния нищещ се плат (1100 градуса) и отгоре са обмазани с високотемпературен силикон, който издържа също около 1000 градуса...
                quote]
                Koлега голяма грешка -силикона е само на 1500 градуса - "Calofer" на "Sodal" Белгия. Нищещият се плат е рашан машина ТК 1100. Лентата дето е увивал колегата от Сливен е испанско производство на "Montero" .25мм широка 2 мм дебела. Имате инфо от извора
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от IXIBIT
                  Сега всичко е наред,не дими и не пуши,..........................обаче
                  не усетих почти никакво подобрение във вървенето или ако го има е много,много малко
                  Единственото подобрение е че колата държи в града 100 градуса...незнам дали да го нарека подобрение и естествено температурата под капака е по-ниска
                  Това са моите впечатления засега
                  Както ти казах и преди това се и очакваше разлика почти няма при атмосверка а температурата в коша наистина пада Обаче ме смущава това че се е вдигнала температурата на колата - според мен това се дължи на увиването на двуцевката според мен трябваше да увиеш по малка част от двуцевката за да има накъде да "разпуска" температурата
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Първоначално публикувано от IXIBIT
                    Сега всичко е наред,не дими и не пуши,..........................обаче
                    не усетих почти никакво подобрение във вървенето или ако го има е много,много малко
                    Единственото подобрение е че колата държи в града 100 градуса...незнам дали да го нарека подобрение и естествено температурата под капака е по-ниска
                    Това са моите впечатления засега
                    Както ти казах и преди това се и очакваше разлика почти няма при атмосверка а температурата в коша наистина пада Обаче ме смущава това че се е вдигнала температурата на колата - според мен това се дължи на увиването на двуцевката според мен трябваше да увиеш по малка част от двуцевката за да има накъде да "разпуска" температурата
                    При мен двуцевката не е увита, а колата ми поддържа 96 градуса на охлаждащата течност, при това в студено време... Лятно време, перката се включва много често. Не знам дали тази работна температура е добра за двигателя или може да прцака нещо ?!
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #25
                      я да поизровя тая тема и да каже Zm докъде стигна с лентата и така изолирания колектор???
                      Проблем ли е да се изолира чугунен колектор като на наще ризници и отделно ако се направи само частично, до началото на двуцевката - както Бобо е писал по-напред, да "разпуска температурата мотора?!


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #26
                        Предполагам че за тва иде реч чиста неръждавека
                        ленатата от проспиид

                        при мене колектора ми излезе ефтино в сравнение с други места в софия , само термолентата си я купих отделно
                        но съм доволен, сега ще увия и турбината , и даунпайпа )

                        единия фланец е рязан на лазер и не стана добре , за това вече се режат на водоструйка ( фланеца на турбината )


                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #27
                          То за неръждавейката ясно че може да се изолира - някакви конкретни параметри на изолирането - примерно до къде по колекторите и тръбите след тях може и е добре да се изолира или пък не?
                          И второ питане: чугунен колектор може ли да се увие, без да има негативни последствия и за главата и за самия колектор?


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #28
                            един въпрос .това не е ли добре да се използва само за коли с турбини за да се запазва по-висока температура до турбината.имали някакво обяснение че да има подобрение за атмосверката.само питам
                            Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
                            Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
                            Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от traiko_89 Покажи съобщение
                              един въпрос .това не е ли добре да се използва само за коли с турбини за да се запазва по-висока температура до турбината.имали някакво обяснение че да има подобрение за атмосверката.само питам
                              Ами не само! Идеята е да запазиш високата температура на газовете колко се може повече - по-висока температура на изгорелиете газове - по-висока скорост на движение. Това при високи обороти спомага, при атмосферските, да има по-добро пълнене, а и при турбо моторите - по-висока скорост на газовете, означава по-бързо въртене на турбината


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #30
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X