Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни пружини за 33?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Vesko84
    След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
    Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #17
      хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tonov
        хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко
        Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко
        Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobi_33
          Първоначално публикувано от Vesko84
          След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
          Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш
          На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).
          Alfa Romeo 155 1.8TS
          Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

          Comment


          • #20
            [quote=ALFA CORSE]
            Първоначално публикувано от "Bobi_33":3htb8jv6
            Първоначално публикувано от Vesko84
            След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
            Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш
            На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).[/quote:3htb8jv6]

            При 155 нещата са съвсем други
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Naso
              Първоначално публикувано от tonov
              хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко
              Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко
              Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33
                Първоначално публикувано от Naso
                Първоначално публикувано от tonov
                хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко
                Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко
                Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца
                Да това е така па Бобо вика че ТИ завива повече от КУВЕ
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  [quote=ALFA CORSE]
                  Първоначално публикувано от "Bobi_33":1jv3h58j
                  Първоначално публикувано от Vesko84
                  След "кратка" пауза се включвам отново. Амортисьорите са Wictory, газови (предишните не бяхя) за 60лв бр. Смяната е лесна, а старите пружини бяха отрязани с един оборот. В последствие колата слезе с към 4см и стана доста твърда - почти като със спортни пружини ( возил съм се в Дедра с такива). Малко се губи от комфорта ама си заслужава заради начина по който минава по виражите. Следваща стъпка - спортен волан - колата има голям радиус на завиване за размерите си и доста недиректно кормило - надявам се с по-малък волан да се пооправи - някой ако има опит тук ще съм благодарен ако сподели.
                  Ми те оборотите на волана си остават същите с какъвто и да е волан, само дето по-малкия е и по-неудобен(поне според мен), щото хидравликата на 33 е е от най-леките, ма ти си знаеш
                  На нен по-малкия волан ми е доста по-удобен (-40мм).[/quote:1jv3h58j]


                  Ако ти е 40 мм. волана ще ти е доста трудно да управляваш колата
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Минус(- 40 ) бре

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от JORDANGT
                      Минус(- 40 ) бре

                      Аааааа така може но не е написано както требе
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Mury
                        Първоначално публикувано от Bobi_33
                        Първоначално публикувано от Naso
                        Първоначално публикувано от tonov
                        хубу де, колко оборота праи волана на 33? Аз на кола с по-директно управление от алфата не съм се качвал. На мойта от упор до упор праи 2 оборота и малко
                        Ако пък пипнеш Т.С. мотор... той ги прави за по-малко
                        Да ама ТС-а чупи по-малко гумите от боксерна 145-ца
                        Да това е така па Бобо вика че ТИ завива повече от КУВЕ [/quotе]

                        Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е.......
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobi_33
                          Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е.......
                          по кво се води!??

                          бах кой е казал че 145 има въобще нещо общо с понятието "лимузина" хаха

                          то и 146 е точно толко "лимо" ... май есс с тия задни стъкла с ръчка :P
                          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury
                            Първоначално публикувано от JORDANGT
                            Минус(- 40 ) бре

                            Аааааа така може но не е написано както требе
                            Както требе си е, ни са оправдавай , а и е логично.
                            Alfa Romeo 155 1.8TS
                            Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от valjo
                              Първоначално публикувано от Bobi_33
                              Ми то ТИ се води по-лимузина от КуВе, затва ще да е.......
                              по кво се води!??

                              бах кой е казал че 145 има въобще нещо общо с понятието "лимузина" хаха

                              то и 146 е точно толко "лимо" ... май есс с тия задни стъкла с ръчка :P
                              Аааа нема завиждаш на убавите манивели са.....
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                май есс с тия задни стъкла с ръчка
                                Къде пък виде ръчки отзад а
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X