If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Е те тва е за мене,расови автомобили които винаге ще бъдат непобедими Ланча Делата С4 -непобедимата ,Ауди С1-най опасният рали автомобил за всички времена,просто защото е адски бърз и неуправляем ,Пежо 205 Т16-летящия мъник,който на различните ралита достига мощност от 600 к.с. те тва е мед за сърцето ми
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колите са лудница ,имам чувство че са доста по-мощни от днешните ВРЦ коли.Преди имало ли е ограничение за мощността на колите?Тия зрители са некви самоубийци,само пречат на пилотите.
Гледах едно предаване по Дискавъри,в което пилотите обясняваха че си представят зрителите като храсти край пътя,защото ако ги възприемат като хора въобще няма да могат да карат
Колите са лудница ,имам чувство че са доста по-мощни от днешните ВРЦ коли.Преди имало ли е ограничение за мощността на колите?Тия зрители са некви самоубийци,само пречат на пилотите.
Колите са били доста по-мощни 600-650к.с(само какъв звук вадят,а днешните ВРЦ...пръцат и паткат ) и е нямало никакво ограничение на мощността ,кой каквото може да сътвори и айде в рали колата,чак през 1986г.,когато зачестяват катастрофите и броя на убитите пилоти,един от които е пилота чудо за него време Хенри Тайвонен,загинал на рали Корсика с Ланча Делта S4,забраняват тази група В...обосновката е била голямата мощност и малкото тегло(Делта S4 е била от нещо подобно на фибростъкло около стоманен ролбар) на колите,поради което човешкото чувство за реакция не е смогвало на тяхната бързина ,от където и невъзможността за управлението им...луди времена са били
Легендата Delta S4
За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lanca и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка!
Хенри Тойвонен на пистата в Ещорил в Португалия направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1!
Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lanca и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка!
Хенри Тойвонен на пистата в Ещорил в Португалия направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1!
Като заговорихме за автомобили и пилоти, пускам едно видео направено в памет на Хенри Тойвонен, който загива с такава Делта през 1986 на рали Корсика, заедно с навигатора си Серджо Кресто.
Аз преди време гледах по Дискавъри за най-добрите рали коли някога и мисля че на първо място беше ескорт, второ ауди и на трето ланчия стратос....ма мое и да не помня много добре ама Ланча със сигурност на беше на първо място.
Comment