Известие

Collapse
No announcement yet.

Култови коли и пилоти :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Култови коли и пилоти :)

    http://youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw

    Волумето на мах филмчето е мания

    П.С. Украдох го от тунинг форума
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

  • #2
    Re: Култови коли и пилоти

    Първоначално публикувано от Bobo
    http://youtube.com/watch?v=nYhiJeRPgdw

    Волумето на мах филмчето е мания

    П.С. Украдох го от тунинг форума
    Яко е
    П.С. крадец

    Alfa 145 1.3 boxer, 96 godina-"Бах, мама му, тая имала чип":каза бате БОБО
    Fiat Bravo 1.6 1997
    Fiat COUPE 2.0 16V

    Comment


    • #3
      Е те тва е за мене,расови автомобили които винаге ще бъдат непобедими Ланча Делата С4 -непобедимата ,Ауди С1-най опасният рали автомобил за всички времена,просто защото е адски бърз и неуправляем ,Пежо 205 Т16-летящия мъник,който на различните ралита достига мощност от 600 к.с. те тва е мед за сърцето ми
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        http://youtube.com/watch?v=qefKc-SPR-I& ... ed&search=

        Това пък е само "чист" звук.
        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Много има да учим да се научим да караме така!

          абе тогава имало ли е правила за безопасност за зрителите?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Nikiboy
            абе тогава имало ли е правила за безопасност за зрителите?
            Като гледам клипове от онези години - никакви правила не е имало явно.
            Alfa Romeo 145 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Nikiboy
              Много има да учим да се научим да караме така!

              абе тогава имало ли е правила за безопасност за зрителите?
              Имало е ма никой не ги е спазвал.При рева на тез автомобили в завоя и аз бих излезнал да ги снимам
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Колите са лудница ,имам чувство че са доста по-мощни от днешните ВРЦ коли.Преди имало ли е ограничение за мощността на колите?Тия зрители са некви самоубийци,само пречат на пилотите.
                Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Гледах едно предаване по Дискавъри,в което пилотите обясняваха че си представят зрителите като храсти край пътя,защото ако ги възприемат като хора въобще няма да могат да карат
                  Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfista
                    Колите са лудница ,имам чувство че са доста по-мощни от днешните ВРЦ коли.Преди имало ли е ограничение за мощността на колите?Тия зрители са некви самоубийци,само пречат на пилотите.

                    Колите са били доста по-мощни 600-650к.с(само какъв звук вадят,а днешните ВРЦ...пръцат и паткат ) и е нямало никакво ограничение на мощността ,кой каквото може да сътвори и айде в рали колата,чак през 1986г.,когато зачестяват катастрофите и броя на убитите пилоти,един от които е пилота чудо за него време Хенри Тайвонен,загинал на рали Корсика с Ланча Делта S4,забраняват тази група В...обосновката е била голямата мощност и малкото тегло(Делта S4 е била от нещо подобно на фибростъкло около стоманен ролбар) на колите,поради което човешкото чувство за реакция не е смогвало на тяхната бързина ,от където и невъзможността за управлението им...луди времена са били
                    viva alfa romeo

                    Comment


                    • #11
                      Легендата Delta S4
                      За времето си тя е единствената кола построена някога с двигател комбиниран с компресор и турбокомпресор, за да може да предостави по всяко време необходимата максимална мощност независимо от оборотите. Тази сложна технология, разработена със съдействието на Abarth, използва компресора за да предостави повечето от мощността при ниски обороти (защото турбото е неефективно при по-ниски обороти на двигателя), а турбокомпресора упражнява натиск върху двигателя при по-високите обороти (защото компресора не е толкова ефикасен при високите обороти). Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lanca и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка!
                      Хенри Тойвонен на пистата в Ещорил в Португалия направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1!

                      инфо от ланча форума

                      Comment


                      • #12
                        плашм се нечовешки звук
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          Vladkata написа:
                          Двигателят от 480 к.с. отнел време за да се усъвършенства, но резултатие си заслужили чакането. Lanca и Abarth успяват успешно да синхронизират турбото и компресора, така че да има плавно преминаване от едното към другото. Lancia Delta S4 успява да ускори от 0 до 100 за 2,3 секунди на макадамова настилка!
                          Хенри Тойвонен на пистата в Ещорил в Португалия направил няколко обиколки с неговата Lancia Delta S4 и е дал време с което е можел да се класира шести в квалификацията на тогавашната Формула 1!
                          Не е за вярване ,с какво тегло е тази Delta S4
                          Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Като заговорихме за автомобили и пилоти, пускам едно видео направено в памет на Хенри Тойвонен, който загива с такава Делта през 1986 на рали Корсика, заедно с навигатора си Серджо Кресто.

                            http://video.google.com/videoplay?docid ... q=toivonen
                            Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Аз преди време гледах по Дискавъри за най-добрите рали коли някога и мисля че на първо място беше ескорт, второ ауди и на трето ланчия стратос....ма мое и да не помня много добре ама Ланча със сигурност на беше на първо място.
                              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                              Comment

                              Working...
                              X