Известие

Collapse
No announcement yet.

Плазмен катализатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Плазмен катализатор?

    Относно гореспоменатото устройство Има ли го или го няма...На кратко доколкото разбрах от думите на един приятел-Плазмения катализатор бил част от запалителната система и променял КПД-то й-по-добро запалване и т.н.Къде се слага,ако въобще го има и как действа?Благодаря предварително на тези които ще ми обогатят познанията в тази област.
    GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

  • #2
    Аз съм чувал за плазмено запалване на свещите, т.е. закача се едно устройство, което дига волтажа на искрата и оттам по-добро изгаряне. Обадих се и на човека, който ги поставя, мисля беше от Видин или Враца и ми каза че в момента няма защото му спрели нещо патента на продукта. За + и - нищо не мога да кажа
    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

    Comment


    • #3
      Значи все пак не е измислица,очаквах да е по-разпространено и известно дали обаче работи с нормални свещи и не им ли намаля живота
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #4
        Питал съм,това са глупости и няма смисъл...........особенно за T.S. двигател
        Alfa Romeo 146 TI 97 FACELIFT

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от IXIBIT
          Питал съм,това са глупости и няма смисъл...........особенно за T.S. двигател
          Да точно така Плазменото палене е полезно при мотори с делко и бобина и то по-старите модели предимно При нашите ТС мотори запалването е оптимално поради наличието на 4 бубини (на всеки цилиндър по една) и искрата е перфектна. По-добре се погрижете да имате добри свещи
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            4 Бобини е добре,но дължината на искрата е 1000 пъти по-дълга с катализатора!Изгарянето е по-пълно.Газоанализаторът отчита по-ниски емисии на вредни газове.Самият автор имаше Алфа 75 ТS ефекта беше по-голям.Колата наистина работи по-добре и не износва свещите.Работи по-добре с нискооктанов бензин и газ.От 1998 година имам такъв уред.Преди 1 месец 2ма мои познати си сложиха също.Така че всичко това го има и се предлага,но естествено струва пари.А иначе за "нали пали" може и с обикновено запалване с чукче! За който разбира му е ясно,че 4 бобини се поставят за да не пада високото напрежение с увеличаване на оборотите.С катализатора високото напрежение е по-високо отколкото при система с индивидуални бобини.И може да се поставя на такава система!!!Системата може да работи с по-голямо междуелектронно разстояние.При цели 30 градуса от въртенето на коляновия вал междуелектродите непрекъснато прескача искра.Разликата се вижда и с просто око визуално.

            Comment


            • #7
              Мой приятел има Алфа Ромео Julieta 2000 с два карбуратора Solex искам да му я регулирам.Ако някой има данни за тези карбуратори като устройство,принцип на действие и регулиране нека да пише.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gjachov
                4 Бобини е добре,но дължината на искрата е 1000 пъти по-дълга с катализатора!Изгарянето е по-пълно.Газоанализаторът отчита по-ниски емисии на вредни газове.Самият автор имаше Алфа 75 ТS ефекта беше по-голям.Колата наистина работи по-добре и не износва свещите.Работи по-добре с нискооктанов бензин и газ.От 1998 година имам такъв уред.Преди 1 месец 2ма мои познати си сложиха също.Така че всичко това го има и се предлага,но естествено струва пари.А иначе за "нали пали" може и с обикновено запалване с чукче! За който разбира му е ясно,че 4 бобини се поставят за да не пада високото напрежение с увеличаване на оборотите.С катализатора високото напрежение е по-високо отколкото при система с индивидуални бобини.И може да се поставя на такава система!!!Системата може да работи с по-голямо междуелектронно разстояние.При цели 30 градуса от въртенето на коляновия вал междуелектродите непрекъснато прескача искра.Разликата се вижда и с просто око визуално.
                Е аз понеже разбирам ше ти кажа 2 неща:

                1. Както писах по-горе има ефект при делко и една бубина, както е на 75ТС там даже има две делка

                2. Стига писал глупости ! Въобще не ти е ясно кво представляват 4 двойни бубини на ТС
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от gjachov
                  Мой приятел има Алфа Ромео Julieta 2000 с два карбуратора Solex искам да му я регулирам.Ако някой има данни за тези карбуратори като устройство,принцип на действие и регулиране нека да пише.
                  Този раздел определено не е за регулиране на сток коли Има си раздел класически модели там си задай въпроса Съмнявам се че можеш да се научиш да регулираш карбуратори във форум ма се пробвай
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    аз примерно докато не видя извадка на дино не със свидетели НЕ вярвам за стари коли може .. но за съвременните запалителни системи файдата клони към нула !

                    Comment


                    • #11
                      Изобретателят на катализатора се казва Христо Бъчваров.Телефон:0899534674 понеже аз "не разбирам" питайте него кое как работи и какво прави.Точно за това се писа по вестниците и имаше предавания по радиото и телевизията,но явно не сте гледали.Той има приятел с Алфа ТС и катализатор.За него има патент и ефекта е доказан.Колкото по-голям път изминава пламъчния фронт в цилиндъра-толкова е по-голяма вероятността от възникване на детонация.При поставяне на 2 свещи на цилиндър дължината на пламъчния фронт намалява на половина и това позволява по-висока степен на сгъстяване без опасност от детонация.Това е била целта при Алфа Ромео,а не по-добро запалване или изгаряне.Да се сравнява това с катализатора е СМЕШНО! С газоанализатор това може да се провери .Същия човек е изобретател на радиосинхронните часовници и е баща на мобилните телефони.Запалителната бобина е изобретена преди повече от 100 години от инж.Румкорф и досега почти не се е променила.А за карбураторите ще свърша работа и без вас.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от gjachov
                        Изобретателят на катализатора се казва Христо Бъчваров.Телефон:0899534674 понеже аз "не разбирам" питайте него кое как работи и какво прави.Точно за това се писа по вестниците и имаше предавания по радиото и телевизията,но явно не сте гледали.Той има приятел с Алфа ТС и катализатор.За него има патент и ефекта е доказан.Колкото по-голям път изминава пламъчния фронт в цилиндъра-толкова е по-голяма вероятността от възникване на детонация.При поставяне на 2 свещи на цилиндър дължината на пламъчния фронт намалява на половина и това позволява по-висока степен на сгъстяване без опасност от детонация.Това е била целта при Алфа Ромео,а не по-добро запалване или изгаряне.Да се сравнява това с катализатора е СМЕШНО! С газоанализатор това може да се провери .Същия човек е изобретател на радиосинхронните часовници и е баща на мобилните телефони.Запалителната бобина е изобретена преди повече от 100 години от инж.Румкорф и досега почти не се е променила.А за карбураторите ще свърша работа и без вас.
                        Колега, извинявай обаче малко не съм съгласен с логиката ти за двете свещи на цилиндър. При висока честота на въртене, времето за което изгаря сместа оказва съществено влияние в/у индикаторната работа. Казано по друг начин, ъгъла на който се завърта КВ по време на горивния процес е голям. Голяма част от количеството топлина се подава преди ГМТ, а друга съществена част в процеса на разширението.
                        Според мен поставянето на двете свещи е с цел да се намали продължителността на горивния процес т.е. да се увеличи скоростта на нарастване на налягането (dp/df), следователно да се увеличи индикаторната работа.
                        Не са един и двама източниците, които твърдят че съществен проблем за наличието на детонационно горене се оказва подгряването на сместа от излъчването на фронта пламъка. Като се има в предвид разположението на свещите при TS двигателите, сместа в средата на ГК бива подгрявана практически от всички страни, което не е голямо предимство от гледна точка на детонационната устойчивост.
                        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                        Comment

                        Working...
                        X