Известие

Collapse
No announcement yet.

турбо? - относно MadCowTuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • турбо? - относно MadCowTuning

    абе не е ли турбо евтино
    http://www.madcowtuning.bg/turbo/conversion/
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    3 500 само монтажа и проекта може - ама всичко - струва ми се малко нереално. Със сигурност Бобо знае кои са тези хора
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от BatVas
      3 500 само монтажа и проекта - частите са от теб За справка виж цените (някои части само)на частите по надолу
      3500 е с монтаж от тях

      са верно че с калкулатора е малко идиотски 1800 сс мин мощност 130 кс
      ми то аз и така си ги имам
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #4
        Да бе прочетох го по внимателно и си редактирах първия пост - ама като сметна цената на всичко дето трябва да се купи ,не ми остават в тази цифра пари за труд

        Ми те ако ще ми я правят на 130 к.с - не ща да ми морят 10 коня
        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

        Comment


        • #5
          еми и на мен ми се види евтино нещо
          ае турбо спецовете да се изкажат
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            евтиното винаги е по скъпо БОБО и ЕНЬО без пари за труд сътвориха на бобо колата за около 5к да речем а сега вие си отговорете тея пичове какво предлагат на тая цена

            Comment


            • #7
              Мога ли де не се съглася с някой от твърденията
              Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

              Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината

              Comment


              • #8
                Надявам се да Ви тръгнат нещата, да тръгнат и моите и да си взема една дизелова алфа за всеки ден, а сегашната ми за тези пари може и да я засиля малко (щот не искам да я продавам) От 140 предполагам ще стане 180 -185 к.с
                Те приблизително толкова стават и с кита с механичен компресор на Autodelta
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от MadCowTuning
                  Мога ли де не се съглася с някой от твърденията
                  Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.
                  ок, да вземем за пример моята кола, която е на 50км след основен ремонт
                  ако искам да и се направи турбо конверсия?
                  какво би ми струвало и колко коня се очакват?
                  искам цена за "крайно решение" давам ви колата и си я зимам и е толкова и толкова коне на дино стенда?
                  без смяна на бутала

                  мерси
                  '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                  '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                  '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MadCowTuning
                    Мога ли де не се съглася с някой от твърденията
                    Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

                    Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината
                    можеш да се съгласяваш или не с когото и с каквото ти е кеф обаче това дето го пишеш по горе по моите представи за тунинг не е никаква турбо конверсия извинявам се ако мнението ми ви обижда по някакъв начин А и на Бобо колата работи с 0.7 бууст и е със стандартни части в мотора но тая сума която написах в предния ми пост е дадена а ти като вещ в занаята си прецени дали се е преебал като е дал горница пари Не ме разбираи погрешно нямам за цел да се заядам с вас дори бих се радвал ако наистина работите качественно и на такива цени Обаче в това трябва да ни убедиш ти и да разсееш съмненията които са се породили в нас относно тунинг фирмата ви

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от valjo
                      Първоначално публикувано от MadCowTuning
                      Мога ли де не се съглася с някой от твърденията
                      Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.
                      ок, да вземем за пример моята кола, която е на 50км след основен ремонт
                      ако искам да и се направи турбо конверсия?
                      какво би ми струвало и колко коня се очакват?
                      искам цена за "крайно решение" давам ви колата и си я зимам и е толкова и толкова коне на дино стенда?
                      без смяна на бутала

                      мерси
                      За да ти кажем крайна цена трябва да се види колата. Има много въпроси около монтажа и електрониката, от който зависи цената. Така на изуст ще ми е трудно да отговоря. Конските сили не могат да се изчислят със точност. Мога за сравнение да ти дам астра GSI 115 коня която на 0.5 става около 170 коня и хонда Сивик 90 коня на 0.5 около 140-150. Не сме правили алфа до сега и не мога да ти дам конкретен отговор, но нещо от порядъка на 170-180 коня е напълно постижимо.

                      Comment


                      • #12
                        При налягане 0.4 бара и обем на двигателя см3
                        Очаквана мощност минимум 146 hp - максимум 194 hp

                        Хъм, ми тя мойта и без турбо е около 150 коньове (147 по талона) баси. Ама около 190 ми стигат май

                        Аз отдавна се замислям за един 2.0 20V turbo матор от Италия, това е може би по-лесния вариант.
                        Volvo XC90 D5 '06
                        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                        Lancia Ypsilon 1.2 '00



                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                          Първоначално публикувано от MadCowTuning
                          Мога ли де не се съглася с някой от твърденията
                          Турбо конверсията на алфата на Бобо е съвсем разично нещо. Там се гони налягане от 1 бар и нагоре и за това е необходимо много повече модификации. Типа турбо конверсия, който ние предлагаме е съвсем различен и там се гонят по-ниски резултати. Цената е съвсем нормална като се има в предвид, че не се купуват бутала и биели и не се отваря двигателя, което би оскъпило нещата двойно. Такъв тип турбо конверсия е правен от нас няколко пъти и всичко е проверено като цени за материали и труд. Естествено ако някой иска и държи да се подменят буталата ние няма да му откажем. Явно ще трябва да направим нещата на стейджове както е при западните тунинг фирми, защото така остава грешно впечатение, че се опитваме да правим полувинчати работи, а това съвсем не е така.

                          Формулата за калкулатора е взета от книгата "Maximum Boost" на Corky Bell и е по-скоро с ориентировачна цел. Естествено, че нещата са направени прекалено общи и за съвсем обикновени двигатели. Може би колегата със 1.8 двигателя пропусна да спомене, че всъщност очакваната мощност е от 130 до 175 коня. Мисля че в общия случай тези цифри не са далеч от истината
                          можеш да се съгласяваш или не с когото и с каквото ти е кеф обаче това дето го пишеш по горе по моите представи за тунинг не е никаква турбо конверсия извинявам се ако мнението ми ви обижда по някакъв начин А и на Бобо колата работи с 0.7 бууст и е със стандартни части в мотора но тая сума която написах в предния ми пост е дадена а ти като вещ в занаята си прецени дали се е преебал като е дал горница пари Не ме разбираи погрешно нямам за цел да се заядам с вас дори бих се радвал ако наистина работите качественно и на такива цени Обаче в това трябва да ни убедиш ти и да разсееш съмненията които са се породили в нас относно тунинг фирмата ви
                          Не ме обиждашм, напротив. За мен е важно да знам как хората възприемат фирмата от страни. Не казвам, че Бобо се е прецакал. просто е работил със по-скъпи части. Все пак аз внасям частите директно от производителя Няма да скрия, че частите са китайски, но хората ги произвеждат турбините вече от 10 години и си идват със гаранция. Ти си прав, че тепърва ще трябва да доказвам, че не винаги евтино означва некачествено. Останалите неща като интеркулери, бловоф и други в краина сметка не са чак толкова сложни устройства за да се каже че са по-скапани от марковите. За тези които не искат китайска турбина има и по-скъп вариант с Mitsubishi.
                          Съмненията мислим да ги разсеем в близите 5-10 дни като направим спецялно един проект за всички невярващи То е ясно че едно е да се говори друго да се види готова работа. Ще пусна подробни матеряли на целия проект с видео и снимки. Направо ще си стане нещо като PIMP MY RIDE хехе

                          Comment


                          • #14
                            Сега, понеже от това може да излезне една на истина интересна и полезна тема....всеки който тръгне да прави офф-топик ще бъде трит

                            И още нещо....моля преди да напишете нещо, прочетете внимателно какво са писали другите
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #15
                              Такаа супер сега както казаха някой колеги трябва да ни убедите че знаете кво правите Лично за моята кола колега повярвай ми от където и да намериш частите които съм вложил в нея ще излезнат по-скъпо
                              Но да оставим мойта настрана и да видим как виждате решенията на някой неща

                              1. алфите работят на 10.5 степен на сгъстяване на 0.4 - 0.5 налягане какво става в камерата ?

                              2. Което е свързано и с първото - електрониката каква е? как се настройва ? - особенно ме интересува аванса как настройвате ?

                              3. Незнам но на колегите от форума им убягва нещо доста важно искам да го изясним - колектора за турбината какъв е? кой го прави ако е правен? и какво правиме с изпускателната система?

                              4. Инжекторите на атмосверка няма начин да захранят турбо кола - тука какво правиме?

                              5. Предполага се че при 0.5 на заводско сгъстяване колата с турбината ще грее доста и маслото и водата - решение има ли ?

                              6. Гаранция затова колко и при какви условия мотора ще издържи има ли?

                              Искам колегите да не ме разбират погрешно тези въпроси са реални и не се заяждам а искам да уточниме за да стане кристално ясно
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X