Известие

Collapse
No announcement yet.

турбо? - относно MadCowTuning

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от ne0
    Към темата,
    аз тука имам приятели дето притежават фирма за ремонт и производство на корабни двигатели и техника, и са добри специалисти. Та случвало се е да правят колектори по зададени размери и се справят отлично. Заварките са супер,. Играят си много. Запиляват тва онова. Досега не са правили за турбо кола, но споделих с тях и ми се изсмяха кат им казах за сумата пари за цялата работа. Тъй де, вярно е че те ползват скъпи материали ама мисля че са прави. То само труда ако е майсторски струва много, ама много.
    Е че аз закво питам къв е колектора Щот съм виждал китайски и американски и японски тунинг колектори как стават на парчета от едно даване на газ
    Все пак да не забравяме, че става върос за 0.4 бара Но и на 1.7 бара колекторите ни нямат проблем до сега.

    Comment


    • #32
      щото иначе ко имам колектори (всмукателни и изпускателни), то се събират всички части и повечето технически грамотни хора с подходящи инструменти и хоум гараж биха се справили на ниво ЛудаКраваТининг.
      И пак настройки, работи, неща за които има една единствена дума - ОПИТ. Аз опита е тва дето е безценно (т.е. струва пари). ''Да не мислите, че едно ферари и стува парите'' (надявам се разбирате кво казвам)
      Не се обиждайте просто живо се интересуваме. А това са основните неща.

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #33
        neo, излез от матрицата бе човек.
        Договори, майни - къде си чул или видял тунинг-фирма да подпише договор с краен потребител (не само тук - а и по света) ? Гаранции дават единични фирми - и то ако работят по двигатели с пробег да речем не повече от 40 000 км. Спри малко фантазиите (или тревата, който каквото муи допада повечко)
        пред Админите... със сапун !

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ne0
          щото иначе ко имам колектори (всмукателни и изпускателни), то се събират всички части и повечето технически грамотни хора с подходящи инструменти и хоум гараж биха се справили на ниво ЛудаКраваТининг.
          И пак настройки, работи, неща за които има една единствена дума - ОПИТ. Аз опита е тва дето е безценно (т.е. струва пари). ''Да не мислите, че едно ферари и стува парите'' (надявам се разбирате кво казвам)
          Не се обиждайте просто живо се интересуваме. А това са основните неща.
          Не се обиждай, но не можеш да теърдиш какво ни е нивото без да си видял нищо правено от нас. За опита го имаме. Това че фирмата съществува от няколко месеца не означава, че хорта работещи в нея не са се занимавали от преди това с години. Тук надявам е Боби да не се засегне като го нмаесвам, но ти направи сравнение между нас и него. Той е правил по моя информация 1 или 2 проекта (може и да са повече незнам) и е доста наред с матеряла. Ние сме участвали в 6-7 проекта. Защо нашия опит да е по-малък? Да ако става въпрос за италянки не споря, но нещата в крайна сметка не са с разлики от небето до земята. И той не е имал опит преди да започне, но е успял да се справи много добре.
          Аз в момента точно това се опитвам да демонстрирам, защото с приказки е ясно, че нещата не стават. В следващата седмица, ще направим специално един проект за да се види какво всъщност правим. В понеделник ще пусна инфо за проекта и подробо описание със снимки и видео материал. Мисля че нашата работа ще говори най-добре за себе си.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от jamie
            neo, излез от матрицата бе човек.
            Договори, майни - къде си чул или видял тунинг-фирма да подпише договор с краен потребител (не само тук - а и по света) ? Гаранции дават единични фирми - и то ако работят по двигатели с пробег да речем не повече от 40 000 км. Спри малко фантазиите (или тревата, който каквото муи допада повечко)
            Виждаш ли че и ти си виждал некви условия и т.н. Те тва се опитвам да кажа и аз (друг е проблема че трудно се изразявам).
            Тва трябваше да ми кажат и Те. Немога дам и дам кошник дето не му е сменяно маслото от 40 000 км и да стане нещо. Ама ко ще ставаме европейска държава за всичко се мисли. И най-важното да го има на черно на бяло.
            Пък знаиш ко. За мен тва е важното. Верно може да не съм перфектиня клиент (имам изисквания), може да искам много и глупости според някой, ма ко ми дреме. Споделям че, мен като клиент това ме интересува. Дори това е съвет към момчетата от ЛудаКрава. Ко няа кирия и мен не ма кефи


            п.с. за медикаментите, ко знаеш колко зоб съм си бил във вените взел толкова гориво не си изгорил.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #36
              ОК.
              Най-важното е да се разбере, че не се дразним, а просто се информираме и аз изкам качествен продукт на най-добра цена. Съжалявам ако съм обидил някой. Аз съм последния човек на света дето се заяжда или се е заяждал с някой.
              Адмирирам всички дето са се захванали с това. Евала момчета, дерзайте.
              Па ко наистина сте добри ще ви стана клиент.

              Повече няма да спамя щото нищо не се постига. В крайна сметка чакаме да видим някой тунигован автомобил. Ок...

              Успех!

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • #37
                крави пожелавам ви успех доколкото разбрах аз искате да турбинирате с: оригинален чугун+фленц и сток атмосферни гърнета ма туи зависело от клиента е как така зависи от клиента при условие че там има правила които тряя се спазват сеа не ми излизаи с номера че ще е на 0.4 а то е нищо раота щото един 1.6 тс мотор на 0.4 бууст се обзалагам че ще се счупи след лудия ви тунинг особенно след като тунинга ви е на половин цена от нормалната все пак времето ще докаже може и да станете известни де с добро де с лошо
                ние и тогава ще сме тук и де ще ви фалим де плюем :P

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
                  крави пожелавам ви успех доколкото разбрах аз искате да турбинирате с: оригинален чугун+фленц и сток атмосферни гърнета ма туи зависело от клиента е как така зависи от клиента при условие че там има правила които тряя се спазват сеа не ми излизаи с номера че ще е на 0.4 а то е нищо раота щото един 1.6 тс мотор на 0.4 бууст се обзалагам че ще се счупи след лудия ви тунинг особенно след като тунинга ви е на половин цена от нормалната все пак времето ще докаже може и да станете известни де с добро де с лошо
                  ние и тогава ще сме тук и де ще ви фалим де плюем :P
                  Малко е невъзможно от колектор и изпусателна система да се счупи мотора. Ние сме пробвали на други коли и нищо не се чупи. Малко ме съмнява, че ти си пробвал, но щом така смяташ добре. Като видиш на каква кола ще сложим турбо другата седмица и ще те е срам после да кажеш, че алфите са по-чупливи от нея Това в кръга на шегата. очаквайте включване.

                  Comment


                  • #39
                    пич аз ви казах на добър път няма какво повече да коментираме на всички които имат представа им е пределно ясно какво предлагате за тея пари чакаме доказателства че вие не сте "ТАКИВА" ами сте от "ДРУГИТЕ"

                    Comment


                    • #40
                      какво става??
                      нали щеше да има видео и тем подобни??

                      Comment


                      • #41
                        чакаи де ти па

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от netsurfer
                          какво става??
                          нали щеше да има видео и тем подобни??
                          Малко се позабавиха нещата, но е почти готово Имаше малко ПТП, което обърка плановете Всичко е монтирано. Остана само да настроим колата и да направим малко тестове.

                          Comment


                          • #43
                            Здравей колега да те попитам може ли да се намери нещо за мойта хонда ще пусна запитване и в хонда форума дай предложение колко коня може горе долу да се изкара от мойта талига CRX V-TEC 1.6 150 коня е пиши ми може и на лични

                            HONDA CRX B16A1 VTEC 150 ++ HP - леко моднат

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от MadCowTuning
                              Първоначално публикувано от netsurfer
                              какво става??
                              нали щеше да има видео и тем подобни??
                              Малко се позабавиха нещата, но е почти готово Имаше малко ПТП, което обърка плановете Всичко е монтирано. Остана само да настроим колата и да направим малко тестове.

                              Ко стана бре. То има лекарство за Луда Крава вече.
                              Кви бяха тия тестове. Вие кат формула едно май а ....
                              То отборите скоро ще си представят колите ами Вие....

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • #45
                                БЪРЗАШ ОСТАИ ГИ СЕА

                                Comment

                                Working...
                                X