Известие

Collapse
No announcement yet.

GoTech

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GoTech

    ползва ли е някой техните продукти?
    става въпрос за управление на еку
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    много алфи направиха в америка с тва(основно с про версията) както австралия и южна африка . последно един ГТА двг сток само с колектори и готек 250 коня на задните гуми ... естествено в 75-ца

    Comment


    • #3
      предимства:
      ида окабелен за мотора на някои алфи (75 3.0)
      относително евтин (особено ако познаваш тоя дето ги внася )
      хммм... май тва е
      дата логинг
      тпс/мап управлението е доста... глупаво
      или тпс (атмо) или мап (бууст) ...

      недостатъци:
      нема широколентова ламбда
      само про версията има контрол на 60-2 запалване (реално не ти трябва за 3.0 75)
      софтуера е малко глупав/грозен ма не е толко зле
      няма офлайн контрол на картите (сега май има нова версия дето го има тва ма не съм пробвал още)

      като цяло единствения смисъл да сложиш готек е ако:
      -имаш алфа с л-джет или по-зле (карбуратор, а искаш инж)
      -евтин вариант за състезателна кола
      Rice SAE
      www.racingowls.com
      oo=v=oo

      Comment


      • #4
        мерси
        ама някой ползвал ли го е чудото от вас?
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          aз сега си играя с едно, на 75 3.0. ма още не съм задълбал много, щото на първо време ще е амтосферна , а януари средата слагаме некъв eaton m90 на атмосферни бутала и някъде около 10пси
          Rice SAE
          www.racingowls.com
          oo=v=oo

          Comment


          • #6
            супер
            ако ти остане време напиши отзиви за готех-а моля те
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Nikoror
              aз сега си играя с едно, на 75 3.0. ма още не съм задълбал много, щото на първо време ще е амтосферна , а януари средата слагаме некъв eaton m90 на атмосферни бутала и някъде около 10пси
              ти с тея еатони да не купуваш кит от Грег Гордън ?

              Comment


              • #8
                не купувам. компресора ни го дадоха от eaton (magnusonproducts.com дарение), а грег (hiperformancestore.com) ни направи pulley&mounting system-a (пак дарение) щото на него кит-а му е с м62, а не м90.
                става въпрос за това: http://www.ruf.rice.edu/~rsae/
                доста интересно начинание. не знам дали си чувал за andy garcia (garcia alfa racing, houston), но там работим по колата и той ни напътства. освен това сега john (junglejustice), който внася готек в уса, си докара една от 164-ките за да слага 3.45+unichip+6 speed manual та и той даваше акъл по време на инсталацията. сега вече колата има работещ двигател и запали. картите са мноого далеч от добри освен това сме на изпускателни колектори само (оригиналните). сега всички сме си вкъщи за коледа, та като се върнем януари започваме да разучаваме готек-а, трябва да дойде скоростната кутия (олекотена и shot peened), новите колектори, правим нова изпускателна система и монтираме компресора. след това почва track time
                Rice SAE
                www.racingowls.com
                oo=v=oo

                Comment


                • #9
                  хохо че вие сте се събрали половината алфабб.цом бе
                  успех с начинанието поне сте започнали с добра база
                  покрай тоя от джунглата и един друг плешив чичка с две 75-ци с двигатели от гленвоод има кво да се види

                  Comment


                  • #10
                    мда... ако става въпрос за jess не го познавам лично, но е идвал миналата година по някакъв случай та по-старите от клуба го познават. от него видяхме идеята за олекотяването на брониите (отвратителна работа)
                    Rice SAE
                    www.racingowls.com
                    oo=v=oo

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Nikoror
                      трябва да дойде скоростната кутия (олекотена и shot peened), новите колектори, правим нова изпускателна система и монтираме компресора. след това почва track time
                      Ще може ли да разясниш повечко как се прави този шотпийн ?
                      Вие там правите маса професионален проект, ако няма пречка защо не пуснеш тема-проект, ще е много полезна.
                      упс, сега видях сайта

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #12

                        как се прави не знам повече от това което съм виждал в нет-а. скоростите ги пратихме при една от фирмите спонсори, която се занимава с такива неща и трябва да ги върнат готови.
                        на официалния сайт има доста инфо(блог)+снимки. за съжаление няма почти никакви ъпдейти (сега трябваше да ги напишат зимата, но компютъра със снимките и видео-та му замина видео картата. та януари чак...). иначе бих пуснал една тема за една guilietta sprint speciale (супер рядък модел), който е в сервиза и в момента е в перфектно реставрирано състояние... за 75-ци инфо колко щеш
                        a за "професионален проект" бих казал, че въобще не е професионален. от към пари сме силно ограничени и разчитаме основно на дарения (sponsorship). всички сме 20-тина годишни с много малко опит (добре че garcia дава акъл, че иначе сме за никъде). конверсията е доста аматьорска без смяна на железа, а колата трябва да мине към 10-15 хиляди мили и 10-15 състезания безаварийно... тука даже мислеха че без интеркулер може да минат (ма поне за това ги разубедих де...) - смятай колко сме "професионални"
                        Rice SAE
                        www.racingowls.com
                        oo=v=oo

                        Comment


                        • #13
                          Понеже определени хора се интересуваме от пийншота за уякчаване на мотовилки, зъбни колела и др. застрашени елементи
                          Ако можеш да разбереш подробности "от кухнята" по този процес и вида и едрината на "медиума" ще е от голяма помощ.
                          Попадна ми един сайт http://www.wpctreatment.com/ с такава идея на обработката. По подразбиране частиците с които се обстрелва са с едрина няколко микрона

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ICI
                            Понеже определени хора се интересуваме от пийншота за уякчаване на мотовилки, зъбни колела и др. застрашени елементи
                            Ако можеш да разбереш подробности "от кухнята" по този процес и вида и едрината на "медиума" ще е от голяма помощ.
                            Попадна ми един сайт http://www.wpctreatment.com/ с такава идея на обработката. По подразбиране частиците с които се обстрелва са с едрина няколко микрона
                            Ела при нас да ти демонстрирам процеса, но с пясък
                            ...бе, аз не знам реалния ефект какъв е, но пък да си призная - сега за първи път виждам и чувам подобен процес да се прилага за тунинг на ДВГ'та. След подобна процедура се получава повърхностен слой с повишена твърдост, но и доста ниска гладкост (грапава пов-на), която пък после доста трудно се полира. Та ако е за триещи се части - повишената твърдост е ОК, но повишената грапавост ... ма хората щом с това си вадят хляба, сигурно са му намерили цаката
                            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                            Comment


                            • #15
                              прави се на мотовилки и зъбните колела от скоростите основно. целта е да се премахнат всички неравности в повърхнината на материала, които могат да доведат до пропукване. за техниката тука е прието за много обикновена процедура и на много места го правят; ще видя какво мога да разбера като се върна...
                              Rice SAE
                              www.racingowls.com
                              oo=v=oo

                              Comment

                              Working...
                              X