Известие

Collapse
No announcement yet.

Новото Ферари LaFerrari

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
    3 броя ламбота със способноста да се изстрелват

    http://vbox7.com/play:dec3081e1a
    Съмнявам се , че тази грозотия ще успее да засенчи Ферарито.Дори те си го знаят и за това са направили само три бройки.

    Жалко , че Маркионе неотпуска същия бюджет и за Алфа.
    АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
    http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

    Comment


    • #17
      Страхотна кола.
      Alfa 156, 2.0 TS
      VW Vento 1.8- Бившата
      Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

      Comment


      • #18
        Истинският конкурент на ЛаФерари е само Макларъна, който също е толкова маниашки. Двете коли показват бъдещето на суперкарите.
        No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
        Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
        e46 328Ci (чорбаджийска кола)

        Comment


        • #19
          Ламботата са ми най-далече от италианските коли, може би, защото не са особена италиански... Това с немското представяне беше с цел, за да се изтъкне немското участие в марката и принадлежността и към ВАГ.

          Comment


          • #20
            Абе напоследък и аз не ги долюбвам много Ламботата. Това е отвратително, определено, но има нещо сбъркано в цялата марка. Правят спортни коли, а не участват в моторния спорт много активно, даже им е политика да не се стремят към спорта. А Ферарито си е супер, макар че честно казано, поне като дизайн повече ми допада 458-цата май

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
              Абе напоследък и аз не ги долюбвам много Ламботата. Това е отвратително, определено, но има нещо сбъркано в цялата марка. Правят спортни коли, а не участват в моторния спорт много активно, даже им е политика да не се стремят към спорта. А Ферарито си е супер, макар че честно казано, поне като дизайн повече ми допада 458-цата май

              Още докато е жив, Феручо Ламборгини си поставя за изпълнение 10-тина правила, които да определят съществуването ма марката му, и едно от тях, е иманно Ламборгини никога да не се състезава в моторспорта.

              Примерно друго любопитно правило е винаги аналогична на Ферари негова кола да е по-евтина с няколко хиляди долара. Друго правило е и неготе коли да се карат по-лесно от тези на Ферари.
              Иначе Ферарито е страхотно, нама забележка, а относно Ламбото....ми на мен дажи многжо ми харесва. Не е нужно да прилича на Ферари за да е хубаво. Просто е различно от всичко останало и прилича.....на себе си.

              Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.
                Не мога да си позволя нито Ламборгини, нито Ферари, та не знам за какво грозде изобщо ми говориш...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.
                  Може и да си прав, но си спомням скоро воланът на Авентадора се оказа от Ауди
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    Още докато е жив, Феручо Ламборгини си поставя за изпълнение 10-тина правила, които да определят съществуването ма марката му, и едно от тях, е иманно Ламборгини никога да не се състезава в моторспорта.

                    Примерно друго любопитно правило е винаги аналогична на Ферари негова кола да е по-евтина с няколко хиляди долара. Друго правило е и неготе коли да се карат по-лесно от тези на Ферари.
                    Иначе Ферарито е страхотно, нама забележка, а относно Ламбото....ми на мен дажи многжо ми харесва. Не е нужно да прилича на Ферари за да е хубаво. Просто е различно от всичко останало и прилича.....на себе си.

                    Иначе по-нагоре има малко сектантски мнения, че защото било собственост на ВАГ, затова не струвало. Мдааа, гроздето е киселоооо. Ала-бала. В това Ламбо няма нищо немско, освен паричната инжекция за проекта. Колата си е правена от италианци, От-До.
                    Ами точно зарати тези неща не ме кефи философията на Ламборджини като цяло-хейтърска е, прави всичко срещу Ферари. И защо, ако смея да попитам? Едната легенда е, че Феручио Ламборджини си купил Ферари, което не му работел съединителя добре и отишъл и направил забележка на Енцо Ферари, който пък му отвърнал да не дава акъл за неща, от които не разбира И тогава Феручио Ламборджини се зарекъл да направи кола, която е по-добра от Ферарито. Другата версия е, че Ламборджини пожелал да купи цялата фирма на Ферари, но получил категоричен отказ, което явно го е вбесило, за да си посвети цялата фирма на това да бори Ферари. Нещо, от което е доста далеч и най-малко няма как да стане извън пистата

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от badmadafaka

                      PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо...
                      Дано под плочката не изскочи некой друг надпис като на ключа на тоя Aston Martin V8 Vantage

                      Volvo XC90 D5 '06
                      Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                      Lancia Ypsilon 1.2 '00



                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                      ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                      ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от badmadafaka
                        Понеже гледам, че в подписа ти пише 156 с JTD, би ли отворил капака, след това да намериш буксата на ЕГР-а, след това ако можеш я разкачи (внимавай, че не е много лесно, става с помощен инструмент) и снимай с хубаво качество двете и части така, че да се виждат хубаво дребните надписчета и емблеми по тях... После ако не те е срам качи снимките тук...

                        PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо...
                        Цъ, моя е без букса..... Ламбото си е убаво, ама прилича на кола за пред дискотеката, а Феро си е като кола за писта. И двете ги сакам, ама ще си ги гледам само на картинка...
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #27
                          За мен в това Ферари са взаимствани всички измислени във F1 технологии и впоследствие забранени заради предимство, прецакващо умението на пилотите или лобитата.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                            Ами точно зарати тези неща не ме кефи философията на Ламборджини като цяло-хейтърска е, прави всичко срещу Ферари. И защо, ако смея да попитам? Едната легенда е, че Феручио Ламборджини си купил Ферари, което не му работел съединителя добре и отишъл и направил забележка на Енцо Ферари, който пък му отвърнал да не дава акъл за неща, от които не разбира И тогава Феручио Ламборджини се зарекъл да направи кола, която е по-добра от Ферарито. Другата версия е, че Ламборджини пожелал да купи цялата фирма на Ферари, но получил категоричен отказ, което явно го е вбесило, за да си посвети цялата фирма на това да бори Ферари. Нещо, от което е доста далеч и най-малко няма как да стане извън пистата

                            Теб не те кефи, че Феручо е бил против Ферари, ма така с малко амбиция и италански характер, се е родила спортна марка. Хубаво или лошо, ма и Енцо Ферари и бил пилот каращ Алфа, пък после се поизпокарал с тях, та да направи собствена марка. И понеже историята е сходна, та дай и ние като Алфисти да мразим и Ферари, щото и те били гадни.

                            ---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Не мога да си позволя нито Ламборгини, нито Ферари, та не знам за какво грозде изобщо ми говориш...
                            Е тогава, за кво му се дразниш на това Ламбо? Колата си е италианска, със сигурност не страда от липса на мощност и е уникална по своему. На мен пък не ми харесва Макларъна. На фона на Ферари и Ламбо, ми е малко безформен и бизличен. Иначе във това въпросно Ламбо, има заимствани черти от предишни модели на марката, просто трябва да се вгледа човек и ще ги открие. Та просто това е една уникална кола.

                            ---------- Post added at 19:32 ---------- Previous post was at 19:31 ----------

                            Първоначално публикувано от badmadafaka
                            Понеже гледам, че в подписа ти пише 156 с JTD, би ли отворил капака, след това да намериш буксата на ЕГР-а, след това ако можеш я разкачи (внимавай, че не е много лесно, става с помощен инструмент) и снимай с хубаво качество двете и части така, че да се виждат хубаво дребните надписчета и емблеми по тях... После ако не те е срам качи снимките тук...

                            PS: Борето е ламбо-сектант, има една стоманена плочка с емблема, дето е от ключа на истинско ламбо...


                            ---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:32 ----------

                            Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                            Може и да си прав, но си спомням скоро воланът на Авентадора се оказа от Ауди
                            Между другото, ако съм собственик на Ламбо, то това ще го преживея лесно. Ауди правят в наши дни автомобили, които италианците вече не могат. Ма ако съм собственик на Ферари, и видя във Ферарито си елементи от Фиат, тогава вече ще ми идва да се самоубия. Иначе ако собствениците на Ламбо Мурсиелаго гледаха като теб на нещата, щяха отдавна да са се избесили, щото лостовете фарове и мигачи ска им от скапана Алфа 33-ка.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение

                              Между другото, ако съм собственик на Ламбо, то това ще го преживея лесно. Ауди правят в наши дни автомобили, които италианците вече не могат. Ма ако съм собственик на Ферари, и видя във Ферарито си елементи от Фиат, тогава вече ще ми идва да се самоубия. Иначе ако собствениците на Ламбо Мурсиелаго гледаха като теб на нещата, щяха отдавна да са се избесили, щото лостовете фарове и мигачи ска им от скапана Алфа 33-ка.
                              Хубаво де, аз нищо лошо не казах за възможните части от Ауди . Просто се "заядох" с това, че ти каза, че нямало нищо немско. Знам, че Алди правят по-качествени коли от Алфа, но гледам обяви за 159, а не за А4...
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Хубаво де, аз нищо лошо не казах за възможните части от Ауди . Просто се "заядох" с това, че ти каза, че нямало нищо немско. Знам, че Алди правят по-качествени коли от Алфа, но гледам обяви за 159, а не за А4...
                                Съвсем друго нещо имах предвид с тая реплика. Иначе в 159-ката и в 156-цата има никак не малко немски части. А когато се подменят с нови, отново е желателно да бъдат пак немски, че иначе страданието става по-голямо.
                                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:40.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X