Известие

Collapse
No announcement yet.

загатка за турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bushiDO
    това: http://www.automediapro.com/index.php?o ... &Itemid=41 , не знам колко е по темата, но е интересно!
    като изключим че тия дето са писали статията нищо не разбират
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Още една малка загадка (разбира се по темата за принудителното пълнане)
      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

      Comment


      • #18
        Това да не е така наречената система за принудително пълнене компрекс
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Точно , някой му казват още ВОН (Вълнови Обменник на налягане).
          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trustworthy
            Първоначално публикувано от JJJ
            ...Съществуват схеми на котли с турбокомпресори, които работят по познатата схема на свободен турбокомпресор но разликата е че липсва ДВГ и на негово място има парен-котел. Търсения резултат е същия, като на схема с ДВГ, такива са се поставяли на военни кораби.
            На военните кораби са се ползвали (и продължават да се ползват) ГАЗОтурбинни двигатели предимно.

            Иначе паротурбинните ДВГ са били най-популярни по супертанкерите от близкото минало, но заради високия разход на гориво такива двигатели вече не се ползват (с около 30-40% по-висок специфичен разход вадят от дизеловия), а се е преминало изцяло на дизелови.
            Иначе паротурбинният двигател е арна раута - малък, компактен и много бяга газотурбинният - да не говорим, ма там разходът е ....Ама за хора като Насо си е добра алтернатива - керосин, бензин..кой ти гледа разликата

            Абе май точно на голямите кораби (самолетоносачи) и подводници се слагат тези паро-турбинни мотори.

            ALFA ROMEO 146 1.9JTD
            Fiat Punto 1.9JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 1115
              Първоначално публикувано от trustworthy
              Първоначално публикувано от JJJ
              ...Съществуват схеми на котли с турбокомпресори, които работят по познатата схема на свободен турбокомпресор но разликата е че липсва ДВГ и на негово място има парен-котел. Търсения резултат е същия, като на схема с ДВГ, такива са се поставяли на военни кораби.
              На военните кораби са се ползвали (и продължават да се ползват) ГАЗОтурбинни двигатели предимно.

              Иначе паротурбинните ДВГ са били най-популярни по супертанкерите от близкото минало, но заради високия разход на гориво такива двигатели вече не се ползват (с около 30-40% по-висок специфичен разход вадят от дизеловия), а се е преминало изцяло на дизелови.
              Иначе паротурбинният двигател е арна раута - малък, компактен и много бяга газотурбинният - да не говорим, ма там разходът е ....Ама за хора като Насо си е добра алтернатива - керосин, бензин..кой ти гледа разликата

              Абе май точно на голямите кораби (самолетоносачи) и подводници се слагат тези паро-турбинни мотори.
              И атомни реактори за източник на топлина , че понеже им е малко мястото пък и не му трябва въздух .
              Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

              Comment

              Working...
              X