Известие

Collapse
No announcement yet.

Замерване на ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Замерване на ускорение

    Предлагат ми чип за 155 за демо. Ще ми го монтират безплатно заедно с филтър, но идва въпроса как да замеря ефекта?

    Най-добре е разбира се на дино, но какви са другите начини?

    Аз се сещам за следните?
    1. Ускорение до определена скорост като се сменят скоростите на едни и същи обороти. Да ама на колко оборота? И до каква скорост?

    2. Изминаване на разстояние, като отново скоростите се сменят на едни и същи обороти. Въпросите са аналогични.

    Като цяло чипа освен, че покачва въртящи момент и конете, сваля и оборотите на максималния въртящ момент.


  • #2
    истинските резултати можеш да замериш наистина само на диностент
    евентуално може да направиш разлика ако го замериш и с Г-тек
    но замислил ли си се от ползата и най-вече нуждата на чип-тунинга

    това е последният размисъл който съм чел относно чип-тунинга и ми се струва най-близък до истината
    калио- теорията ти е вярна. реалноста обаче се развива друго яче- особено във бг:

    чипа е сметнат за определен бензин (обикновено +2 окт. числа от "фабричния") при които може да надуе още малко аванса както ти каза). проблема е че ако не тунинговаш всяка кола поотделно - този аванс е различен за всяка кола и със един "универсален за определена марка и модел" чип ще постигнеш... детонации след което- знаеш упражнението- компа ги чува (ако има със какво) и следва връщане на аванса до обикновено по-ниско и от фабричното. след като си напълниш резервоара (или 2 според колата), компа решава че бензина вече е наред и дръпва пак напред аванса, докато чуе чукане и така...

    та мисълта ми е- във държави като нашта където бензина и еднаквите колите варират във големи граници, със чипа може случайно да постигнеш по-добра консумация, но по-често ефекта е негативен.

    фабричния консервативен аванс е сложен там където е точно по тази причина- защото не можеш да оптимизираш аванса универсално защото всяка кола се кара при различни условия, във различно техн. състояние и със различен бензин. така като знаеш родината- дали мислиш че бг-то е удобна почва за оптимизиране на аванса?

    а американските коли отговарят по-слабо на надут аванс не заради фабричния комп а просто защото са по нискооборотни а файдата от надутия аванс излиза предимно във високите.. дето американците не са им фенове по тази логика най-силен ефект има при мотоциклетите.. и там аванс + по-бедни дюзи (ecm + jet kit) наистина могат да ти дадат 10-15 коня на задната гума.. което понякога е 10% повече...


    относно италянските коли- всъщност понятието е по-широко. колкото по-всекидневен един автомобил е- толкова повече мегдан има за оптимизиране на еку-то. това е защото ако караш ферари (или ламбо или порше и тн.) се предполага че винаги ама винаги ще му сипваш какъвто бензин иска, няма да теглиш ремарке, няма да го товариш със картофи, ще ходи редовно на сервиз и тн.. демек се елиминират разните променливи които спъват оптимизацията. от там и да си чувал чип за тия коли? (със изкл. на турбинираните?). аз за чист чип които да слага коне- не съм чувал. чувал съм за чип+гърнета които дават 5 коня.. ма толкова. от друга страна ако имаш кашон- ако ми обещаеш че ще сипваш само 100 бензин от омв, ще е винаги във перфектно състояние, няма да го караш през лятото и няма да го товариш със повече от 2 човека- разбира се че ще ти направя чип дето ти качва 15 коня. ма.. ми разбираш идеята

    със 2 думи- чип тунинга е благодатен ако си във контролирана среда и можеш да оптимизираш (и дори при състезателните автомобили всеки тунинг е индивидуален защото две идентични коли няма). но във реалния свят- чип тунинга е зарчета.. фабричния тунинг е "4", ти може да фърлиш 5 или 6, ма два пъти по-вероятно е да фърлиш 4,3,2 или 1


    само за пояснение тук под италянски коли се има предвид ферари, ламборджини и други подобни

    това са вижданията на човек от БМВ форума и който иска може да проследи темата докрай
    http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=15056
    ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


    :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

    Comment


    • #3
      бсолютно съм съгласен с мнението на колегата от БМВ! При мен хвърлих 6 - разхода се понижи и вървенето доста се подобри нооо като сложа кофти бензин аванса се чува, ефекта го има но наистина комбинацията от модове при мен е пълна и чипа ми е правен спрямо чипа който е оригинално в мойта кола. Универсалните ... :wazuup: .
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        По отношение на замерването единствения фактор който може да даде РЕАЛНИ резултати си ТИ самият! Слагаш го и виждаш харесва ли ти как върви или не, всичко друго е пунта мара, вкл. и Дино и Г-тех.
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          То е ясно, че си е малко хазартна работа, но при положение, че ми го дават без пари за да тествам - защо да не опитам?

          Въпреки, че е външен блок, по които много плюете ще пробвам. Има и друга тесла - аз хубаво ще го сложа и и филтъра ама няма да пипам генерацията, което малко ще обърка нещата.

          По отношение на средата мисля, че е добре защото карам само с определени бензини (V-power предимно) и товаренето и шофирането е сравнително еднакво.

          За теста съм реших да си харесам една отсечка на България и да направя наколко замервания като превключвам на 5500 или 6700 - 7000 оборота. Ще запиша и температурата и влажността и после ще търся подобно време (без да доливам безнин) да видя какво ще стане.

          Времето ще го ловя с помощник с хронометър.

          Comment

          Working...
          X