Известие

Collapse
No announcement yet.

отностно боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • отностно боксера

    здравейте колеги,
    интересно ми е чета,чета за валове за турбини за чипове и т.н. и се говори само за Т.С. мотора. На боксеров мотор как може да се докара накое конче отгоре. Самият мотор позволява ли и т.н. Много ми е интересно, защото никъде не видях(а може би толкова съм гледал) някой да е правил нещо на боксер.
    ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

  • #2
    скучно ли ти е или си чешеш езика тея боксьори едвам кретат на атмосферно налягане ти искаш да го прескачаш

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
      скучно ли ти е или си чешеш езика тея боксьори едвам кретат на атмосферно налягане ти искаш да го прескачаш

      бе интересно ми е нищо повече. щото никъде нищо не пише за тях
      ти па веднага да ме скастриш :>
      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

      Comment


      • #4
        Имаше едни англичани , дето доста успешно докарват за 1.7 матора до кам 200 коня..... па май беше и нагоре... Ама цифрите са....
        Ще шотарся и постна
        Hell Yeah!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Cvetelin
          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
          скучно ли ти е или си чешеш езика тея боксьори едвам кретат на атмосферно налягане ти искаш да го прескачаш

          бе интересно ми е нищо повече. щото никъде нищо не пише за тях
          ти па веднага да ме скастриш :>
          не те кастря вее тва е истината за боксьорчетата

          Comment


          • #6
            нещо търся и не го намирам, но има нещо друго интересно, което намерих по темата....
            http://www.alfa-pages.co.uk/phpBB3/index.php
            Hell Yeah!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от turbi
              нещо търся и не го намирам, но има нещо друго интересно, което намерих по темата....
              http://www.alfa-pages.co.uk/phpBB3/index.php
              мерси
              ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

              Comment


              • #8
                зациклих на темата... ше тарся оше
                Hell Yeah!

                Comment


                • #9
                  аве хора не ви ли омръзна да спорите вече?Кво значение има боксер т.с?все е Алфа ве пичове.Няма значение ква.И тъй като се видя вече кое е по добро на "Драг",остава само да се пробват и на "Италианско"и всичко е О.К...ако не е пробвано вече де
                  145 1.6boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivelin
                    аве хора не ви ли омръзна да спорите вече?Кво значение има боксер т.с?все е Алфа ве пичове.Няма значение ква.И тъй като се видя вече кое е по добро на "Драг",остава само да се пробват и на "Италианско"и всичко е О.К...ако не е пробвано вече де
                    ти пиян ли си вее де видя спор

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от turbi
                      Имаше едни англичани , дето доста успешно докарват за 1.7 матора до кам 200 коня..... па май беше и нагоре... Ама цифрите са....
                      Ще шотарся и постна
                      AHM motorsport

                      Comment


                      • #12
                        По темата ми идва на ум една интересна подробност, а именно, че при боксера коляновия вал лежи на едва три основни лагера. Другото ми е много интересно къде точно ще "застане" турбината? Чувал съм за 33-ки без парно, а на негово място нейде из коша се подвизава охлюва, ама това вече не става много за нормално каране.
                        Alfa Romeo 75 24V

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Venci
                          По темата ми идва на ум една интересна подробност, а именно, че при боксера коляновия вал лежи на едва три основни лагера. Другото ми е много интересно къде точно ще "застане" турбината? Чувал съм за 33-ки без парно, а на негово място нейде из коша се подвизава охлюва, ама това вече не става много за нормално каране.
                          Събери малко парички дай една 33-ка и ше видиш как се прави
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Venci
                            По темата ми идва на ум една интересна подробност, а именно, че при боксера коляновия вал лежи на едва три основни лагера. Другото ми е много интересно къде точно ще "застане" турбината? Чувал съм за 33-ки без парно, а на негово място нейде из коша се подвизава охлюва, ама това вече не става много за нормално каране.
                            Е на субару и порше как слагат турбо...
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от V_G_Z
                              Първоначално публикувано от turbi
                              Имаше едни англичани , дето доста успешно докарват за 1.7 матора до кам 200 коня..... па май беше и нагоре... Ама цифрите са....
                              Ще шотарся и постна
                              AHM motorsport
                              тиа са да
                              Hell Yeah!

                              Comment

                              Working...
                              X